De schoonheid van de tragiekquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha lekker voor je.
Ik heb en had geen studieschuld
Heb ik ook niet en heb geen studieschuldquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft rijke ouders hè.
Als je thuis kan wonen of veel er naast kan werken een optie, maar als je 40 uur per week op de uni moet zijn is het lastig om daarnaast nog zoveel te werken dat je 1000 euro per maand daarmee verdiend.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb ik ook niet en heb geen studieschuld
Maximaal lenen maximaal leven jatogquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je thuis kan wonen of veel er naast kan werken een optie, maar als je 40 uur per week op de uni moet zijn is het lastig om daarnaast nog zoveel te werken dat je 1000 euro per maand daarmee verdiend.
Thuis wonen, gratis OV, en na lange dagen paar avonden en de zaterdag (deels) werkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je thuis kan wonen of veel er naast kan werken een optie, maar als je 40 uur per week op de uni moet zijn is het lastig om daarnaast nog zoveel te werken dat je 1000 euro per maand daarmee verdiend.
Ook wel wat waard. Mijn studieschuld viel uiteindelijk wel mee, maar had achteraf gezien misschien wat wat meer willen lenen en wat minder zuinig geleefd.quote:
Klasgenoot van de middelbare school bleef thuis wonen en reisde 2x 2,5 uur van deur tot deur. Niet geheel verrassend is ie er na een half jaar mee gekapt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:53 schreef Momo het volgende:
Voor mij was het meer dan 3 uur enkele reis en ik had van mijn ouders ook 250 euro kostgeld moeten betalen. Dan weet je het wel
50 minuten deur tot deur hier. En dat met 2x overstappenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:53 schreef Momo het volgende:
Voor mij was het meer dan 3 uur enkele reis en ik had van mijn ouders ook 250 euro kostgeld moeten betalen. Dan weet je het wel
Uiteindelijk stelt het allemaal weinig voor inderdaad, heb zeker geen spijt dat ik graag op kamers wildequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook wel wat waard. Mijn studieschuld viel uiteindelijk wel mee, maar had achteraf gezien misschien wat wat meer willen lenen en wat minder zuinig geleefd.
Was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef hhh38 het volgende:
Zojuist begonnen met terugbetaling van mijn studieschuld
Zou Astana een probleem hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De brieven van Vino zijn nog steeds niet aangekomen in Kazachstan. Erg teleurstellend.
Nou ja, dat zou ook moeten kunnen. Mits je snel werk vindt en blijft leven als een studentquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geen cent gekregen en deed een studie waar veel aanwezigheid noodzakelijk was. Dus aardig in de min gegaanik had echt het idee dat ik 3-4 jaar kon werken en dat ik dan van de schuld af zou zijn
Ik ben blij dat ik ook toen heb gestudeerd en er zonder schulden van af te zijn gekomen.quote:
Ik heb nog 3 jaar stufi gehad, maar toen leende ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ook toen heb gestudeerd en er zonder schulden van af te zijn gekomen.
Astana heeft ieder jaar een probleem, dus ja, nu zeker.quote:
Mooi dat dit soort zichzelf Jezus wanende figuren eens op hun plek worden gezet.quote:
Gezeik over vaccinaties, toegang tot Australië, Djoko, wappies and anti-wappie-wappies. Geen genot.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee waar dit over gaat.
Ik hoop dat ie Australië in de fik zet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
Heeft die Servische mafklapper-president al de oorlog verklaard aan Australië?
Hij is niet gevaccineerd, mocht daardoor eigenlijk Australië niet in en niet meedoen aan de Australian Open, kreeg een medische uitzondering (quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen idee waar dit over gaat.
Oh dit klinkt wel als een shitshow inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is niet gevaccineerd, mocht daardoor eigenlijk Australië niet in en niet meedoen aan de Australian Open, kreeg een medische uitzondering () zodat ie wel mee mocht doen en nu is ie toch aan de grens geweigerd omdat z'n visum niet op goeie gronden verkregen is oid.
Erg vermakelijke shitshow
Vooral dat ie helemaal naar Australië is gereisd omdat ze de grote Novak Djokovic wel even naar binnen zouden laten en boven alle anderen zouden stellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is niet gevaccineerd, mocht daardoor eigenlijk Australië niet in en niet meedoen aan de Australian Open, kreeg een medische uitzondering () zodat ie wel mee mocht doen en nu is ie toch aan de grens geweigerd omdat z'n visum niet op goeie gronden verkregen is oid.
Erg vermakelijke shitshow
Wordt ie nu ook naar Cambodja gestuurd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel als een shitshow inderdaad.
Mooi dat het verstand uiteindelijk toch zegeviert.
Dat was toch ook wel de algemene verwachtingquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral dat ie helemaal naar Australië is gereisd omdat ze de grote Novak Djokovic wel even naar binnen zouden laten en boven alle anderen zouden stellen.
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heb je dit ooit op tv gezien? @:Slobeend
Echt een gotspe dat die godsdienstwaanzinnige stalker, opruier en relschopper nog niet langdurig is vastgezet in een inrichting. Bij vrijwel iedere ‘demonstratie’ wordt die wap opgepakt, hij stond vorige maand nog bij De Jonge voor de deur maar keer op keer staat hij de volgende weer vrolijk op straat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer stonden jullie voor het laatst met een brandende fakkel voor iemands huis?
We zijn een slechte dictatuur wat dat betreft. Hij lult ook exact Baudet en consorten na.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt een gotspe dat die godsdienstwaanzinnige stalker, opruier en relschopper nog niet langdurig is vastgezet in een inrichting. Bij vrijwel iedere ‘demonstratie’ wordt die wap opgepakt, hij stond vorige maand nog bij De Jonge voor de deur maar keer op keer staat hij de volgende weer vrolijk op straat.
Iets met zaaien en oogsten....quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:08 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer stonden jullie voor het laatst met een brandende fakkel voor iemands huis?
We moeten die hitsende gestoorde wappen veel harder en preventiever achter slot en grendel smijten, voor het een keer echt fout gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zijn een slechte dictatuur wat dat betreft. Hij lult ook exact Baudet en consorten na.
Man man manquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Iets met zaaien en oogsten....
Niet dat ik ervoor pleit om Kaag af te branden maar qua oorzaak en gevolg kan ik het begrijpen.
Open, stinkend riool.quote:
Precies volgens de lijn die de eigenaar van deze site het wil toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Open, stinkend riool.
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Precies volgens de lijn die de eigenaar van deze site het wil toch?
Wordt ook gevoed door Het Krantje natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
De Kaag-haat is fascinerend in al zijn triestheid.
Terwijl haar grootste echec, Afghanistan, juist dat soort figuren zou moeten appreciëren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt ook gevoed door Het Krantje natuurlijk
Vandaag nog iets over de Great Reset in Het Krantje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enkeltje psychiatrische TBS kliniekquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Iets met zaaien en oogsten....
Niet dat ik ervoor pleit om Kaag af te branden maar qua oorzaak en gevolg kan ik het begrijpen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door Wierd Duk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
Heeft die Servische mafklapper-president al de oorlog verklaard aan Australië?
quote:Woedende vader en Servische president
Vijf uur lang werd Djokovic vastgehouden op de luchthaven van Melbourne, tot woede van zijn vader. “Ze houden mijn zoon gevangen. Dit is een gevecht voor de liberale wereld, dit is niet alleen een gevecht voor Novak, maar een gevecht voor de hele wereld. Als ze mijn zoon binnen het half uur niet vrijlaten, dan zullen we hier op straat een gevecht beginnen.” Ook de Servische president Aleksandar Vucic moeide zich in de discussie. “Ik heb onze Novak gezegd dat heel Servië achter hem staat. We doen er met al onze instanties alles aan om ervoor te zorgen dat er meteen een einde komt aan het lastigvallen aan de beste speler van de wereld.”
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de gestoorde wap, complotgek en stalker Huig Plug weer is opgepakt. Ik hoop dat ze hem in een donkere kelder opsluiten en de sleutel omsmelten.
Maar wacht eens even. We leven toch in een dictatuur?!quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-binnenhof~a6355bff/quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de gestoorde wap, complotgek en stalker Huig Plug weer is opgepakt. Ik hoop dat ze hem in een donkere kelder opsluiten en de sleutel omsmelten.
Stukje Kazachstan zou wel lekker zijn voor zulke figuren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wacht eens even. We leven toch in een dictatuur?!
Hij heeft al 10 weken vastgezeten, als ik het me goed herinner is overtreding van het contactverbod goed voor weer 1 weekje brommen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.
Alweer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Australië in de fik zet.
Ewaldquote:
HuGOD zegt het gewoon.quote:Demissionair minister van Volksgezondheid en beoogd minister voor Wonen Hugo de Jonge (CDA) veroordeelt de actie van de man die gisteravond met een fakkel voor het huis van D66-partijleider Sigrid Kaag stond.
Ook vindt De Jonge het gerechtvaardigd om de link te leggen met FvD. 'We kennen allemaal de woorden die ze kiezen en we zien allemaal de politieke praxis van deze partij', concludeert De Jonge. 'Ik denk dat dat verband niet moeilijk te leggen is. Sterker nog, we zíen dat het verband er ligt. Woorden doen er echt toe.'
Ik neem aan dat jullie ook geen enkele episode missen van De Tranen van Tito? Afgelopen zondag was de aflevering over Servië. Fascinerend volkje die Joegoslaviërs.quote:Op donderdag 6 januari 2022 04:53 schreef DeeBee het volgende:
Dreigen met geweld, erg leuk dat die erkende oorlogsmisdadigers hun ware gezicht laten zien.
Klaver zal na de gemeenteraadsverkiezingen wel z'n boeltje bij elkaar rapen. Vermoeiende rubriek trouwens, die vermenging van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ewald![]()
Jesse Klaver zal ook eens een keertje verder komen dan alles relateren aan de Amerikaanse politiek. Dan zouden ze nog eens zetels winnen.
Kan niet wachten op het TV debat met landelijke politici over gemeentelijke problemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook geen enkele episode missen van De Tranen van Tito? Afgelopen zondag was de aflevering over Servië. Fascinerend volkje die Joegoslaviërs.
[..]
Klaver zal na de gemeenteraadsverkiezingen wel z'n boeltje bij elkaar rapen. Vermoeiende rubriek trouwens, die vermenging van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.
quote:Op een persconferentie in Belgrado vergeleek Srdjan Djokovic, de vader van Novak, zijn zoon met Jezus Christus. “Jezus werd gekruisigd, maar heeft het doorstaan en leeft nog steeds onder ons”, zei hij. “Nu proberen ze Novak op dezelfde manier te kruisigen.”
Srdjan Djokovic noemde zijn zoon op de persbabbel in dramatische stijl een “vrijheidsstrijder”. “Novak is Servië en Servië is Novak”, zei hij verder. “Hij zal strijden zoals wij Serviërs dat altijd doen. Hij is het licht aan het einde van de tunnel voor een wereld van vrijheid. Niet enkel het westen, maar zeven miljard mensen vormen de aarde.”
Volgens Srdjan Djokovic zit zijn zoon in Australië in een gevangenis. “Behalve zijn telefoon werd hem alles afgenomen”, zo klonk het. “Hij kan zich niet omkleden of wassen. Hij vecht niet alleen voor Servië, maar voor de hele wereld. Hij strijdt voor de vrijheid van meningsuiting.”
Wim kijk in het wielertenues topic.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wonen hier ook alweer in Den Haag? Jullie kunnen op IJzeren Rita stemmen over 2 maanden!
Dat zijn heel veel Arie Boomsma's.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wonen hier ook alweer in Den Haag? Jullie kunnen op IJzeren Rita stemmen over 2 maanden!
Net op tijd verhuisdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Die ging er al na een jaar of 2 aan de macht staan aan toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Voldemort heeft er zin in
Rob Jetten heeft wel wat weg van The Boy Who Lived.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ging er al na een jaar of 2 aan de macht staan aan toch?
Dank voor de reminder, ik moet hier nog eens voor inschakelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook geen enkele episode missen van De Tranen van Tito? Afgelopen zondag was de aflevering over Servië. Fascinerend volkje die Joegoslaviërs.
[..]
Klaver zal na de gemeenteraadsverkiezingen wel z'n boeltje bij elkaar rapen. Vermoeiende rubriek trouwens, die vermenging van de landelijke politiek met de gemeenteraadsverkiezingen.
De OG Potter heeft natuurlijk z'n tijd al gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rob Jetten heeft wel wat weg van The Boy Who Lived.
Voldemort, De Tovenaar van de Zwarte Gaten, en Heks Kaag-Zwarts.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De OG Potter heeft natuurlijk z'n tijd al gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan niet. Hij moet vanavond naar Op1 om zijn kant van het verhaal te vertellen. En morgen zit hij bij Jinek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 weken vastgezeten, als ik het me goed herinner is overtreding van het contactverbod goed voor weer 1 weekje brommen.
Zelf ook gestopt toen ie net 31 was geworden. Begreep ie dat dan wel?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
René ,die achter de bank gaat liggen als er iemand met een pond kibbeling voor de deur staat, snapt iemand zijn mentale problemen niet, leuke rubriek. Overigens moet je die bril inleveren bij het uitgaan van de bioscoop of mag je die tegenwoordig houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |