Mijn indruk is dat ze daar niet enorm wakker van liggen, wetende dat ze een paar mille aan donaties in hun zak steken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze waren ook nog druk met het verliezen van deze rechtszaak!
[ twitter ]
Het is nooit verstandig om naar Marbella te gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef franklop het volgende:
Zou het verstandig zijn om volgende week vrijdag op trainingskamp te gaan naar Marbella?
Ik vraag dit voor mijzelf.
Ja eigenlijk is het een hele slimme scam. Je krijgt bijna medelijden met het voetvolk dat hier met open ogen intraptquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat ze daar niet enorm wakker van liggen, wetende dat ze een paar mille aan donaties in hun zak steken.
Teide geen leuk alternatief?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef franklop het volgende:
Zou het verstandig zijn om volgende week vrijdag op trainingskamp te gaan naar Marbella?
Wel bijna 20 graden. Goed tegen het virus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nooit verstandig om naar Marbella te gaan.
Ik geloof niet dat dit is hoe het werkt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel bijna 20 graden. Goed tegen het virus.
20k.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het een hele slimme scam. Je krijgt bijna medelijden met het voetvolk dat hier met open ogen intrapt
Genoeg vrije dagen voor de weken erna als je daar toevallig moet blijven ivm quarantaine?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:55 schreef franklop het volgende:
Kostbare tijd van de rechter verspillen en er nog geld aan overhouden ook, het is echt op alle mogelijke manieren verwerpelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is het een hele slimme scam. Je krijgt bijna medelijden met het voetvolk dat hier met open ogen intrapt
O. Misschien toch maar minder naar wappies luisteren dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit is hoe het werkt.
Je kan altijd je laptop meenemen voor een workation!quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Genoeg vrije dagen voor de weken erna als je daar toevallig moet blijven ivm quarantaine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach we betalen het dit keer zelf. Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
Amateurclubs die op trainingskamp gaan word ik sowieso altijd een beetje treurig van.
Geldt daar op dit moment niet. Hoef ook geen negatieve PCR test te tonen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Genoeg vrije dagen voor de weken erna als je daar toevallig moet blijven ivm quarantaine?
90% bier zuipen, 10% voetballen. Tja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
Amateurclubs die op trainingskamp gaan word ik sowieso altijd een beetje treurig van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, rot op Yorickquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijna 25.000 positieve tests. Kan lockdown nog verder opgevoerd worden?
Ze dragen daar wel mondkapjes. Op Nederlanders en Engelsen na dan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit is hoe het werkt.
Zijn er echt mensen die daar voor juichen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
De mensen zonder levensvreugde kijken juichend naar de coronagrafieken.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is nooit verstandig om naar Marbella te gaan.
Of Wybren van Haga?quote:
Voorts ben ik van mening dat de luchtvaart opgedoekt dient te worden.quote:
Is het nog wel 0% rente?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef hhh38 het volgende:
Zojuist begonnen met terugbetaling van mijn studieschuld
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef hhh38 het volgende:
168 maanden, 14 jaar dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En voor hoeveel jaar ben je nu 'ingepland' ?
Haha lekker voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef hhh38 het volgende:
Wat heeft die jongen je aangedaan? Behalve dan dat hij de Teampursuit een serieus schaatsonderdeel vindt.quote:
Stufi tijdperkquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:53 schreef hhh38 het volgende:
Inventariseren = extra donaties vragen zekerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Door traagheid kostte het ff om er te komen
We gaan er aan werken. Weet op dit moment verder ook niets, eerst maar es inventariseren hoe en wat en waar.
De eerste keer dat ze merken dat Fok traag is.
Ik had zeker een iets andere studie gaan doen, was lekker in Utrecht gaan wonen en had meer uren bijgewerkt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten was ik nooit gaan studeren!1!!
Ik heb geen cent gekregen en deed een studie waar veel aanwezigheid noodzakelijk was. Dus aardig in de min gegaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft rijke ouders hè.
CultuursectorGodenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft rijke ouders hè.
Haha lekker voor je.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geen cent gekregen en deed een studie waar veel aanwezigheid noodzakelijk was. Dus aardig in de min gegaanik had echt het idee dat ik 3-4 jaar kon werken en dat ik dan van de schuld af zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |