Wordt ook gevoed door Het Krantje natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
De Kaag-haat is fascinerend in al zijn triestheid.
Terwijl haar grootste echec, Afghanistan, juist dat soort figuren zou moeten appreciëren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt ook gevoed door Het Krantje natuurlijk
Vandaag nog iets over de Great Reset in Het Krantje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enkeltje psychiatrische TBS kliniekquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Iets met zaaien en oogsten....
Niet dat ik ervoor pleit om Kaag af te branden maar qua oorzaak en gevolg kan ik het begrijpen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Door Wierd Duk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:43 schreef Szura het volgende:
Heeft die Servische mafklapper-president al de oorlog verklaard aan Australië?
quote:Woedende vader en Servische president
Vijf uur lang werd Djokovic vastgehouden op de luchthaven van Melbourne, tot woede van zijn vader. “Ze houden mijn zoon gevangen. Dit is een gevecht voor de liberale wereld, dit is niet alleen een gevecht voor Novak, maar een gevecht voor de hele wereld. Als ze mijn zoon binnen het half uur niet vrijlaten, dan zullen we hier op straat een gevecht beginnen.” Ook de Servische president Aleksandar Vucic moeide zich in de discussie. “Ik heb onze Novak gezegd dat heel Servië achter hem staat. We doen er met al onze instanties alles aan om ervoor te zorgen dat er meteen een einde komt aan het lastigvallen aan de beste speler van de wereld.”
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de gestoorde wap, complotgek en stalker Huig Plug weer is opgepakt. Ik hoop dat ze hem in een donkere kelder opsluiten en de sleutel omsmelten.
Maar wacht eens even. We leven toch in een dictatuur?!quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-binnenhof~a6355bff/quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:03 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de gestoorde wap, complotgek en stalker Huig Plug weer is opgepakt. Ik hoop dat ze hem in een donkere kelder opsluiten en de sleutel omsmelten.
Stukje Kazachstan zou wel lekker zijn voor zulke figuren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wacht eens even. We leven toch in een dictatuur?!
Hij heeft al 10 weken vastgezeten, als ik het me goed herinner is overtreding van het contactverbod goed voor weer 1 weekje brommen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die staat vanmiddag weer buiten. Volgende maand mag hij weer een andere politicus bedreigen.
Alweer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Australië in de fik zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |