quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die fles word verkracht tussen die benen
Dit willen wij maar is dat echt zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
"Beste bewoners!
Jullie weekbudget is 200 euro. Door het indrukken van de rode knop is dit nu gehalveerd"
afwachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is Nouchine niet een leuke dame voor jou Mario
Ja nu je het zegt, het ondergebit, of het iets van een klein beetje overbite.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook wat met haar gezicht
zal wel een slecht gebitje zijn ofzo
ik vind graces gezicht ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is Nouchine niet een leuke dame voor jou Mario
De rest hoor je ook nauwelijks, maar ze luisteren nog wel aandachtigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is haast onmogelijk die heeft echt spraak water op die ratelt aan een stuk door
of het niet goed vast zit ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, het ondergebit, of het iets van een klein beetje overbite.
Ik vind het wel geinig nog, vermaak me prima maar ben ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:53 schreef Angel79 het volgende:
En wat vinden we er toet nu toe van mensjes? Heel eerlijk kost het me moeite om bij de streams te blijven tot nu toe, maar dan ook wel weer nieuwsgierig om tussen door even te checken voor 5 min ofzo
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef zodeju het volgende:
Nawel zegt ingesteldheid ipv instelling
Bij de zin "als je bij die instelling blijft".
Als je bij die ingesteldheid blijft
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het beeld wat on stream is is nog stommer
Je krijgt er gratis een vogelnest bijquote:
Ja ik denk ook eik dat ik wacht op het moment dat anderen het zat gaan wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat je gevoel goed is, duurt nog lang bij jou, ik was gister al redelijk klaar met haar maar uitklikken lukt niet, soort ramptv of zo, moet kijken/luisteren.
valt mee toch ?quote:
Dat zal niet lang duren, de vraag is dan alleen, gaat iemand haar confronteren of gaan ze achter haar rug om lullen over haar. We wachten af.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik denk ook eik dat ik wacht op het moment dat anderen het zat gaan worden
Ze verpakken het mooi , maar het is wel duidelijkquote:
Ik typte het alleen, ik moest er niet aan denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whaaa... ik wilde het niet typen maar dacht het ook
Fles wegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die fles word verkracht tussen die benen
Dan ben je binnen 5 minuten dronken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef TheRacingElf het volgende:
Take a shot elke keer als Kitty “ik” zegt…
In veel landenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine vraagt of ze water uit de kraan drinken .. is dat in Belgie minder gewoon?
Daar wordt niet overal het water goed gezuiverd dus kun je niet overal uit de kraan drinken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine vraagt of ze water uit de kraan drinken .. is dat in Belgie minder gewoon?
Als ik die fles zou zijn, dan zou ik ook vluchten.quote:
ja blondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat veel kleiner, je bedoelt
naomi blond?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfs als je op een andere stream wilt cappen.... wie zit er weer doorheen ?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je gewoon één stream kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelfs als je op een andere stream wilt cappen.... wie zit er weer doorheen ?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mens is letterlijk en figuurlijk aanwezigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit ik naar Vera te kijken, zit dat hoofd van Kitty ervoor
Lul niet.. De Kittonator is echt overalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon één stream kijken![]()
Ik heb nergens last van
Beide is wel voor de streams leuk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal niet lang duren, de vraag is dan alleen, gaat iemand haar confronteren of gaan ze achter haar rug om lullen over haar. We wachten af.
ik heb al andere leuke pics vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit ik naar Vera te kijken, zit dat hoofd van Kitty ervoor
Ik lul niet, op de ene hoor je haar en op de andere zie je een stukje van haar . Wat is ergerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lul niet.. De Kittonator is echt overal
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb al andere leuke pics van
haar gezien
Kiezen uit twee kwadenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lul niet, op de ene hoor je haar en op de andere zie je een stukje van haar . Wat is erger
De kijker kreeg toch ook meer te zeggen, of niet ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef lonneberga het volgende:
Vervelend wijf die Kitty ,mag er van mij snel uit
zij passt daar niet misschien moet enquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef lonneberga het volgende:
Vervelend wijf die Kitty ,mag er van mij snel uit
Beidequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lul niet, op de ene hoor je haar en op de andere zie je een stukje van haar . Wat is erger
Dat laatste lijkt mij iig het leukste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beide is wel voor de streams leuk.
Maar een rechtstreekse confrontatie is denk ik beter
Bijnaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ben ik weer, is Kitty al afgevoerd?
Ze is heel ff in gesprekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik wil wel even over Kitty zeiken. Midden in haar bek, dan houd ze die tenminste even.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je overal over wil zeiken wel ja
Ze kon iemand wel wurgen zei ze.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo Bizar.. Kitty bespreekt TV prog deelnemers die ze niet kan uit staan.....
Ze moest eens weten
Geen idee,zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
De kijker kreeg toch ook meer te zeggen, of niet ?
Misschien dat Kristof als judoka haar wel over het hek krijgt gegooid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Benny het volgende:
Welke "We duwen het door hun strot en ze dealen er maar mee"-sponsor zullen we dit jaar hebben?
Secret Story: Wagner Pizza's
BB 2021: Magnum Pints
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Kitty![]()
Ik zit hier niet voor kumbaya , maar om me te ergeren,love it![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Flow3r het volgende:
Team Kitty![]()
Even?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is heel ff in gesprek
Brandnetel ben je !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Kitty![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
zijn we het er over eens dat Kittyis
Maar zo een moet er we tussen zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
zijn we het er over eens dat Kittyis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Kitty![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een rust....
Ow fuck.. ze is alweer terug
Snap ik,krijg er spontaan een piep van in mijn oorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe wat anders doen, kan dat kippenhok even niet meer aanhoren.
daar is zij 18quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera
Was even door haar Instagram aan het bladeren.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera
Huh, reclame?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef Jockari het volgende:
Nooit zo blij geweest met reclame op de stream.
Vond je haar gehijg lekker?😉 en niet liegen, hè😉quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor nu echt een ruis. Toch teveel Kitty aan mijn oren gehad
Dat vind ik dus ook. Als de anderen gek worden van Kitty is dat juist goed. Dan krijg je irritatie en gejank.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar zo een moet er we tussen zitten.
En nog meer variaties van ellende graag.
Dan worden de streams leuker.
Zeg ik nu he, wss piep ik morgen wel anders, of mss al wel binnen een uur.
heb nl nog niet veel kunnen kijken,
Geweldig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vond je haar gehijg lekker?😉 en niet liegen, hè😉
Dat is de SL....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Kittynnitusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
af en toe janken in de dagboekkamer en dan weer KNALLEN tot de finalequote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
nog 2 nachten niet slapen en ze is weg
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Ieder jaar gevraagd voor Temptation I
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef chufi het volgende:
Die Nouschie is zo klein dat ze zich in dr klerenkast kan omkleden
First runner up is toch net zoiets als 2e?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vera
maar kontje is wat rondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:07 schreef chufi het volgende:
Die Nouschie is zo klein dat ze zich in dr klerenkast kan omkleden
Het is me er eentje, poehaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik hoorde het maar geen zin om te tikken en zijn naam te zoeken, zo is het veel handiger zoals jij het gedaan hebt.
Oh en toen ie het zei dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |