Die fles word verkracht tussen die benenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat ik me nog kapot ga ergeren aan haar.
Maar voor nu vind ik het ff facinerend om te aanschouwen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die fles word verkracht tussen die benen
Dit willen wij maar is dat echt zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
"Beste bewoners!
Jullie weekbudget is 200 euro. Door het indrukken van de rode knop is dit nu gehalveerd"
afwachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is Nouchine niet een leuke dame voor jou Mario
Ja nu je het zegt, het ondergebit, of het iets van een klein beetje overbite.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is ook wat met haar gezicht
zal wel een slecht gebitje zijn ofzo
het beeld wat on stream is is nog stommerquote:
ik vind graces gezicht ook leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
is Nouchine niet een leuke dame voor jou Mario
De rest hoor je ook nauwelijks, maar ze luisteren nog wel aandachtigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is haast onmogelijk die heeft echt spraak water op die ratelt aan een stuk door
of het niet goed vast zit ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, het ondergebit, of het iets van een klein beetje overbite.
Ik vind het wel geinig nog, vermaak me prima maar ben ook snel tevreden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:53 schreef Angel79 het volgende:
En wat vinden we er toet nu toe van mensjes? Heel eerlijk kost het me moeite om bij de streams te blijven tot nu toe, maar dan ook wel weer nieuwsgierig om tussen door even te checken voor 5 min ofzo
Nouchine heeft Naomi vibesquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef zodeju het volgende:
Nawel zegt ingesteldheid ipv instelling
Bij de zin "als je bij die instelling blijft".
Als je bij die ingesteldheid blijft
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
het beeld wat on stream is is nog stommer
Je krijgt er gratis een vogelnest bijquote:
Ja ik denk ook eik dat ik wacht op het moment dat anderen het zat gaan wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat je gevoel goed is, duurt nog lang bij jou, ik was gister al redelijk klaar met haar maar uitklikken lukt niet, soort ramptv of zo, moet kijken/luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |