Ik blijf nog ff bij Kitty, maar ik heb haar nog weinig gehoord.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was stream 2 aan het kijken maar werd nu een beetje saai
Jammer dat we dat niet mogen zien.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het past zich aan aan de gebruiker![]()
Hey jij ook weer hier? Leuk
Ik heb nog wel eens goede ideeenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is misschien best een goed idee.
Tja, maar niet het Nick figuur dat erbij hoort🤣quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:48 schreef Jockari het volgende:
Aaj !!! Kitty krijgt het Nick-syndroom !
[ afbeelding ]
als je gaat voor ik steek mijn neus overal inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff bij Kitty, maar ik heb haar nog weinig gehoord.
Ff sfeertje opbouwen
Weten we al wat de gevolgen zijn van de rode knop?quote:
Heb beeldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je gaat voor ik steek mijn neus overal in
dan moet je bij Kitty zijn
diepgaan of diepgang?quote:
Gelukkig maar, ben je nu weer bij, achterlopen is niet handig, wordt je heel de tijd gespoilerd.quote:
Ik heb zo een gevoel dat ik me nog kapot ga ergeren aan haar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je gaat voor ik steek mijn neus overal in
dan moet je bij Kitty zijn
"Beste bewoners!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weten we al wat de gevolgen zijn van de rode knop?
En stoer hoor van hem, ik zou er overigens ook niet vanaf kunnen blijven.
is Nouchine niet een leuke dame voor jou Marioquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter will ik dat en zort jill daar zit
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben je nu weer bij, achterlopen is niet handig, wordt je heel de tijd gespoilerd.
Er is ook wat met haar gezichtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat ik me nog kapot ga ergeren aan haar.
Maar voor nu vind ik het ff facinerend om te aanschouwen![]()
[ afbeelding ]
Dat is haast onmogelijk die heeft echt spraak water op die ratelt aan een stuk doorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff bij Kitty, maar ik heb haar nog weinig gehoord.
Ff sfeertje opbouwen
De komende drie weken alleen broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
"Beste bewoners!
Jullie weekbudget is 200 euro. Door het indrukken van de rode knop is dit nu gehalveerd"
Denk dat je gevoel goed is, duurt nog lang bij jou, ik was gister al redelijk klaar met haar maar uitklikken lukt niet, soort ramptv of zo, moet kijken/luisteren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat ik me nog kapot ga ergeren aan haar.
Maar voor nu vind ik het ff facinerend om te aanschouwen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |