Yep. Ik zag het. Die wordt echt snel genomineerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die Kitty een beetje te aanwezig, steekt overal haar neus in. Zelfs als ze een verhaal staat te vertellen houdt ze alles en iedereen in de gaten en wijst ze iedereen terecht
Ze is TE aanwezig. Zelfs Grace is een mak hondje vergeleken bij die pitbull uit Aalten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope en nu ik dit weet denk ik dat ze ook gewoon een gestrest persoon is van wat ik afgelopen dagen heb gezien dus dat zal dan ook wel mee gespeeld hebben. Ze moet mak worden, ook voor ons.
Ja ze houdt het echt goed in de gaten wat andere doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, net ook dat doppie open doen van palmboomhaar, laat haar dat zelf uitzoeken zeg. Geef iemand langer dan 2 seconden ervoor.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Ik zag het. Die wordt echt snel genomineerd.
Kan ook hoor, iets met een j in ieder geval, was wat afgeleid ook door de andere streams, zag allemaal kontjes omhoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat ze juni zei maar het maakt ook niet uit
Ja echt vreselijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en tussendoor bemoeit ze zich met iedereen
HIJgende mannen die aan het sporten zijn mm ook niet zo spannendquote:
je bedoelte dat groene bloem is vorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he, net ook dat doppie open doen van palmboomhaar, laat haar dat zelf uitzoeken zeg. Geef iemand langer dan 2 seconden ervoor.
Was mij al opgevallen. Alleen die Kitty bleert er doorheen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera is niet meer in de DBK --> keuken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ook hoor, iets met een j in ieder geval, was wat afgeleid ook door de andere streams, zag allemaal kontjes omhoog.
oh 2 die juni zeggen, dan heb ik het dus verkeerd gehoord. Dan is ze helemaal snel hersteld ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O januari, ik dacht juni, is nogal een verschil
goede tactiekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
Tobi zorgt dat de mannen zo'n spierpijn krijgen dat ze geen spel meer kunnen spelen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
geleerd van de meester @:utopia2.0 zelf😉
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is TE aanwezig. Zelfs Grace is een mak hondje vergeleken bij die pitbull uit Aalten.
Helaas kunnen we niet terug luisterenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh 2 die juni zeggen, dan heb ik het dus verkeerd gehoord. Dan is ze helemaal snel hersteld ja.
Zie mijn UIquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]en oh ja Grace. Noem haar nu maar palmboomhaar in mijn hoofd.
is geen groen bloem is groene pot. POT IS GROEN GLAS. bloem is om te bakken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelte dat groene bloem is vor
brot maken? oke
elke keer drukken -500quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Rambo drukt de rode knop wel in
[ afbeelding ]
Die van jou heeft geen vogelnest en mist wat eieren op haar kopquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Vast iemand die het nog uitzoekt, ik heb geen zin om terug te scrollen, volgens mij kan dat wel als je het schuifje onderin verplaats.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas kunnen we niet terug luisteren
Maar zeker snel hersteld
wat is bloem in duits ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is geen groen bloem is groene pot. POT IS GROEN GLAS. bloem is om te bakken.
Veel eieren is geen probleem. Krijg je goeie sperma van.quote:
Later blijkt: elke druk op de rode knop was ¤100 uit de pot.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Rambo drukt de rode knop wel in
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gaby was lelijk , Grace nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zag wel dat het Grace niet was maar waar zat die Gaby ook alweer bij dan, ik heb te veel gezien om de namen te onthouden geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
worden ze op gecastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:45 schreef GayGuy het volgende:
Hoop dat ze dat preutse gaan vergeten, anders moet ik me volgend jaar ff aanmelden, vrees dat de productie me dan moet smeken om niet steeds in mijn blote reet van de slaapkamer naar de douches te gaan lopen🤣 wat is dat toch voor een preuts gedoe de laatste jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |