Bijnaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ben ik weer, is Kitty al afgevoerd?
Ze is heel ff in gesprekquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik wil wel even over Kitty zeiken. Midden in haar bek, dan houd ze die tenminste even.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je overal over wil zeiken wel ja
Ze kon iemand wel wurgen zei ze.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo Bizar.. Kitty bespreekt TV prog deelnemers die ze niet kan uit staan.....
Ze moest eens weten
Geen idee,zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
De kijker kreeg toch ook meer te zeggen, of niet ?
Misschien dat Kristof als judoka haar wel over het hek krijgt gegooid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
Broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Benny het volgende:
Welke "We duwen het door hun strot en ze dealen er maar mee"-sponsor zullen we dit jaar hebben?
Secret Story: Wagner Pizza's
BB 2021: Magnum Pints
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Kitty![]()
Ik zit hier niet voor kumbaya , maar om me te ergeren,love it![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Flow3r het volgende:
Team Kitty![]()
Even?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is heel ff in gesprek
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:04 schreef Flow3r het volgende:
Brandnetel ben je !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Kitty![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
zijn we het er over eens dat Kittyis
Maar zo een moet er we tussen zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
zijn we het er over eens dat Kittyis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |