Rip Djokovic rip tennis carrièrequote:Op woensdag 12 januari 2022 06:17 schreef tja77 het volgende:
Djokovic heeft toegegeven dat ie fout zat met het invullen van de info op visumaanvraag. Dan is het volgens mij wel duidelijk dat ie het land wordt uitgezet.
Djokovic de martelaarquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef superniger het volgende:
van een Australische journalist.
[ twitter ]
"Ik kreeg in de derde set last van mijn lies en hamstring en kon daardoor bijna niet meer serveren."quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over medische uitzonderingen gesproken: ze zullen De Vroome flink moeten oplappen wil die een kans maken op het hoofdtoernooi: https://nos.nl/artikel/24(...)-voor-haar-droomkans
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:01 schreef superniger het volgende:
van een Australische journalist.
[ twitter ]
Als het bij de AO blijft in dat gevalquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.
Hij heeft z'n laatste AO al gewonnen dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heftig hoor als dat inderdaad gebeurt. Drie AO's minder die hij kan winnen.
Je bedoelt dat ze hem bijvoorbeeld voor een jaar schorsen? Dat moet heel tergend voor hem zijn, wetend dat hij bij al die GS'en een reële kans heeft om ze te winnen. Nog erger als hij twee jaar lang alle toernooien mag spelen die hij wil behalve de GS'en.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als het bij de AO blijft in dat geval
Sluit je uit dat hij over drie jaar nog speelt op een niveau dat hij er kan winnen of sluit je uit dan hij dan überhaupt nog speelt?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n laatste AO al gewonnen dus.
Dat 2e hangt af van de rest van het jaar en eventuele vaccinatie eisen, maar ik denk dat ie over 3 jaar niet goed genoeg meer is inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sluit je uit dat hij over drie jaar nog speelt op een niveau dat hij er kan winnen of sluit je uit dan hij dan überhaupt nog speelt?
Is die Bonaventure nog steeds zo viesdik? Soort Del Potro als ballen in haar slagzone komen, maar als ze één stap moet zetten is het punt overquote:Op donderdag 13 januari 2022 05:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hartonogodin. Gewonnen van pestkop.
Dit is wel heel beroerdquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:25 schreef TheArt het volgende:
Loting hoofdtoernooi:
Griekspoor - Fognini
Bij winst tegen Carreno Busta (19)
Van de Zandschulp - Struff
Bij winst tegen Humbert (29) of Gasquet
Rus - Zidansek (29)
Bij winst tegen Watson of Sherif.
Het duurt nu zo lang dat je hem beter gewoon mee kan laten doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:42 schreef Marcoss het volgende:
Die minister gaat pas een beslissing nemen als Djoko op de baan staat voor de 1e ronde?
Ja dit, wat een absolute besluiteloosheid in Australie. Waarschijnlijk willen ze de beslissing volledig dichttimmeren voordat ze hem maken, zodat ze niet weer een flater slaan. Maar door zo lang te wachten slaan ze alsnog een flater....quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het duurt nu zo lang dat je hem beter gewoon mee kan laten doen.
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een gave van Djoko om jezelf keer op keer zo onsympathiek mogelijk over te laten komen.
Het is zijn hele aura voor mij, inclusief zijn entourage. Hij komt altijd een beetje over als het onbegrepen en ondergewaardeerde kind. Marketing-technisch weet ie zichzelf ook telkens op een onsympathieke manier neer te zetten: Die Adriatische Tour waarbij corona niet leek te bestaan en nu deze hele affaire. Dat je niet gevaccineerd wenst te worden moet je zelf weten, maar hij wil de regels nu zo buigen en manipuleren om er toch mee te kunnen spelen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?
Hij is heel lang heel oneerlijk behandeld door de media en het publiek waardoor ik wel sympathie voor hem had, maar hij heeft zich de afgelopen jaren zo belachelijk gemaakt dat het niet meer valt goed te pratenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar om te lezen, van wie dan ook. Ik kan weinig sympathiekere spelers bedenken dan Djoko. Ja, hij is soms op de baan wat opbranderig, maar verder? Ik keur niet goed wat hij nu rond de AO allemaal doet, dat verrast me zeer, maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |