SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Zijn we er al achter wie die nieuwe BB-stem is? Ik heb sterk het vermoeden dat het Matt is
Volgens mij is het Leon Verdonschotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wist geen betere TT titel te bedenken. Deze slaat dan ook nergens op. Mag veranderd worden door een mod
Ook geen SL, dus dan praat ze niet met BB, maar met psycholoog/coach oidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty nog steeds in de DBK wel heel lang
Ik blijf wel op die andere streamquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef DKUp het volgende:
Lekker die reclamebalk inbranden op je scherm![]()
Bij de pshyo denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Even slaapje doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef lonneberga het volgende:
Jee wat gaat het snel hier,2 nieuwe erbij,is er al gejankt?
Door veel Fokkersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef lonneberga het volgende:
Jee wat gaat het snel hier,2 nieuwe erbij,is er al gejankt?
Je hebt gelijk. Stream2 heeft die balk niet. Heb de vensters beide geopend en heb stream1 als laatste geopend, dus ging er van uit dat dat stream2 was.quote:
Maar hij is net zo onverstaanbaar als Mattquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.
greasequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast weer aan de jankquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:36 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty zit vast in de dagboekkamer s.o.s.
Ja maar dat zou je niet zeggen toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die Peter bijna net zo oud als Kitty?
Kitty ziet eruit als zijn omaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja maar dat zou je niet zeggen toch?
Peter 56 Kitty 58quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die Peter bijna net zo oud als Kitty?
Wat ziet die Kitty er dan uitgeleefd uitquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ziet die Kitty er dan uitgeleefd uit
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ziet die Kitty er dan uitgeleefd uit
Staat bij de bewoners-topics:quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe oud zijn de nieuwe bewoners eigenlijk
Nawel, 26 jaar, half Marokkaans / half Tunesisch.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Beetje? De rimpels hangen samen met haar tieten op de knieen,quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2022quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
dat wordt wat als ze in de hottub duiktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje? De rimpels hangen samen met haar tieten op de knieen,
Ik heb beeld nuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat wordt wat als ze in de hottub duikt
elk seizoen zit er dus 1 flodder personage inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Kitty is een betere versie van ma Flodder.
haiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef lonneberga het volgende:
Wat ik nu voor een stream heb,zie het chagrijnige hoofd van Kitty
hoor ik ineens een of ander liedje er doorheen
Nu je het zegt. Sjakkie vorig jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
elk seizoen zit er dus 1 flodder personage in
Niet goed voor je tv, laptop of tabletquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik dacht dat die balk tijdelijk was, maar zit er nu nog
Lelijk he....juist tanden maken een gezicht uniek.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
26 jaar en nu al haar tanden al laten trekken. Melkfles in haar smoelwerk nu
Door die tanden vind ik haar heel engquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
puzzieeeequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door die tanden vind ik haar heel eng
afgeslepen tanden = na een tijdje afstervende tandenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
De gaat heel vals worden daar 100%quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door die tanden vind ik haar heel eng
Zei Sercan nou dat hij dit ook heeft gedaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Haar tandvlees kleur klopt ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
afgeslepen tanden = na een tijdje afstervende tanden
allemaal voor een plastic gebit
hmm beter nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]hai Mario,heb je al een favoriet?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2022
Triest. Ik snap dat oprecht niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
afgeslepen tanden = na een tijdje afstervende tanden
allemaal voor een plastic gebit
Kreeg het niet meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei Sercan nou dat hij dit ook heeft gedaan?
Ik kon het niet verstaan , hij had het wel over blokjes , geen ideequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zei Sercan nou dat hij dit ook heeft gedaan?
Ze lacht ook overdreven, om dat witte smoelwerk goed te laten zien. Let maar eens opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar tandvlees kleur klopt ook niet
quote:
Ik probeer haar juist te ontwijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze lacht ook overdreven, om dat witte smoelwerk goed te laten zien. Let maar eens op
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Jockari het volgende:
Bij Naewel heb ik een eng gevoel. Fake, vals, ... ???
niet echt op gelet, maar ze zal vast wel meer hebben laten doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar tandvlees kleur klopt ook niet
Ik vind haar engquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
niet echt op gelet, maar ze zal vast wel meer hebben laten doen
Die achternaam van Kitty staat in schril contrast met haar uiterlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vera heet Dijkstra, maar haar Instagram account is veratjuhs.
Vraag eens niet zoveel johhhquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
ze weten dus nog niks over de nominaties?sorry voor t vragen, ben ondertussen ah werk
Haha tjongequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
tiktok sterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Voor wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik probeer haar juist te ontwijken
Nee, dat hoeven ze niet te doen, de 2 nieuwe gaan dit doen maar weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Sestra666 het volgende:
ze weten dus nog niks over de nominaties?sorry voor t vragen, ben ondertussen ah werk
is dat en zuureten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
appelbeignets zijn toch appel schijven met deeg gebakken in frituur.
Vorige week nog gebakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
appelbeignets zijn toch appel schijven met deeg gebakken in frituur.
Geen idee, maar het staat doorgestreept op het lijstje van D.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*peinz* Juul Juul Juul , wie is dat?
Vind het ook niets. Straalt valsheid uit, maar vooral ook nepheid(is dat een woord?). Mag haar niet.quote:
Dat las ik jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, maar het staat doorgestreept op het lijstje van D.
Van Jut en Jul, de 2 nieuwequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*peinz* Juul Juul Juul , wie is dat?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
Hoe vaak hebben jullie de tekst "TWEET MEE MET #BIGBROTHERNLBE" al gelezen?
Ik blijf op stream tweequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
Teveel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:56 schreef Benny het volgende:
ik pas, de witte tanden, gruwelijk, kan nergens anders meer naar kijkenquote:
TikTok sterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Nee, lekker fris niet zuur persoonlijk vind ik dat lekkerder dan appelflappen In flappen zit ook vaak krenten of rozijnen.quote:
ik kijk alleen naar d'r tietenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik pas, de witte tanden, gruwelijk, kan nergens anders meer naar kijken
Ik vond haargisteren ook wel leuk, nu vind ik haar vervelendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren heel leuk, maar nu in de groep niet meer
Dan kijk ik liever naar Vera. Maar tieten spreken niet, ogen wel.quote:
quote:
Godzij dank niet zeg. Stel je voor, dat tieten ook een mening hadden en die de hele dag in stereo gingen lopen uiten. Doodvermoeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar Vera. Maar tieten spreken niet, ogen wel.
Dat had ik gisteren ook , komt omdat ik in incognito modus kijk, en ik kan geen gifjes maken in die modusquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Godzij dank niet zeg. Stel je voor, dat tieten ook een mening hadden en die de hele dag in stereo gingen lopen uiten. Doodvermoeiend![]()
Ja proggie doet vervelendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ben je in de rauw Poezi. Zie een zwart scherm
ben je verwandt met poezeldingdong?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef Poeziewoes het volgende:
Mis picture in picture op videoland.
kip en broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
hebben ze niks anderes,
dat ze appeldingens eten?
dat is toch en dessert
Jup en dat je mobiel niet in z'n klein hoekje kan kijken/luisteren... Of is dat picture in picture?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef Poeziewoes het volgende:
Mis picture in picture op videoland.
Dat hoeft er ook niet altijd te blijven staan. Bovendien is Twitter uit.quote:
Ja, diepgaand. Nu Capoera dansenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef BB-King het volgende:
Grace en Tobias hebben wel een goed gesprek over hun achtergrond.
Dingdongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je verwandt met poezeldingdong?
quote:
ook rijst jaquote:
Kan ook zijn dat ze morgen weer over het hek naar buiten moet hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie voorspelde dat gisteren al?
Had wel gister ook gezegd dat dat drukke misschien zenuwen zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie voorspelde dat gisteren al?
Incognito modus, ik kan anders niet inloggen en kijken.quote:
logischquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Incognito modus, ik kan anders niet inloggen en kijken.
Ik las hier gisteren dat ze moesten nomineren voor ze het huis in gingenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Cristof hebben ze in de peiling, de 2e weet ik niet.
Poezewoes heb nieuwe pc maar was oude gegevens kwijt van dat accauntquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je verwandt met poezeldingdong?
Ok, dan moet dat nog bekend worden. Zal wel morgen of donderdag worden, of later zelfs want zaterdag pas live uitzending.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren dat ze moesten nomineren voor ze het huis in gingen
Dat bedoelde hij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:08 schreef Poeziewoes het volgende:
[..]
Poezewoes heb nieuwe pc maar was oude gegevens kwijt van dat accaunt
Nee nooit meer gesproken helaas nadat ze van fok gegaan is.quote:
Hadden ze het gister/vanochtend niet over de kookplaat die stuk zou zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef MacDeMarco het volgende:
volgens kitty is er iets niet perfect in de keuken en wordt het doorgegeven
Nick stond zelfs de laatste dag nog spagetti te maken. Heeft eigenlijk nooit iets anders gemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ze dus al binnen 4 dagen of zo gelukt om een perfect brood te bakken in de oven. Zijn ze al verder dan de BB bewoners van vorig jaar.
Heeft Kitty dat gedaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hadden ze het gister/vanochtend niet over de kookplaat die stuk zou zijn?
Heb het gevoel dat ze veel capabeler zijn jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ze dus al binnen 4 dagen of zo gelukt om een perfect brood te bakken in de oven. Zijn ze al verder dan de BB bewoners van vorig jaar.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha, nee was een grapje, weet niet wat er is gebeurd
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Rambo zijn gezicht spreekt boekdelen
Dat was echt dom toenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja dit. Was een verwijzing naar jowi vorig jaar
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
Kitty heeft droge lippen....ok, heb een beeld...
Vandaar steeds huilie huilie misschien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty heeft haar medicijnen niet ingenomen zegt ze
Die mocht ook boodschappen doen toch? Denk dat we dat vanavond zien .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Cristof is in de nacht binnen gekomen. Blijkbaar weer in het geheim, net als Els en Nick vorig jaar.
Iedereen moet haar helpen herinneren dat ze ze straks inneemtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
kitty heeft haar medicijnen niet ingenomen zegt ze
Ik heb besloten deze editie wel de tv afleveringen te bekijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Cristof is in de nacht binnen gekomen. Blijkbaar weer in het geheim, net als Els en Nick vorig jaar.
moet haast wel een geheime opdracht zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen moet haar helpen herinneren dat ze ze straks inneemt
Mooie damequote:
Die kijk ik sowieso altijd, maar dit jaar wel via Videoland, live om 20.30 ga ik niet meer doen. Alleen de zaterdag live uitzending kijk ik live mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb besloten deze editie wel de tv afleveringen te bekijken.
Er is teveel irritant onduidelijk.
Er mag wel wat gebeuren, het is weer saai.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
moet haast wel een geheime opdracht zijn
''hello, fellow humans''quote:
Denk dat dat vooral nu is, omdat we de eerste dagen geen live hadden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die kijk ik sowieso altijd, maar dit jaar wel via Videoland, live om 20.30 ga ik niet meer doen. Alleen de zaterdag live uitzending kijk ik live mee.
Android.quote:
een of ander sieraadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat zit er op haar voortanden?
in ieder geval iets minder saai dan 2021quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag wel wat gebeuren, het is weer saai.
Zat ik mij ook af te vragenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
quote:
Ik zie niet anders dan hangen, schoonmaken en sporten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in ieder geval iets minder saai dan 2021
Vind er niets aan. Houd van vrouwen die nog puur natuur zijn. Deze is daar verre van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]vind je haar niet mooi?
Ik vind het een leuke vrouw om te zien
ZItten trouwens allemaal wel leuke mensen in wat ik tot nu toe zie
Grace vat mij mee, zo druk als ze gisteren was iis ze nu niet
Els2.0quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat wordt wat als ze in de hottub duikt
kitty is puur natuurquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind er niets aan. Houd van vrouwen die nog puur natuur zijn. Deze is daar verre van.
Denk je dat ze vol zit met Botox?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind er niets aan. Houd van vrouwen die nog puur natuur zijn. Deze is daar verre van.
Als ze net zover komt.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef Benny het volgende:
Nouchine lacht zelfs als Sophie van BB Australia
Een tandvlees-piercing.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Type Kitty ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs bij puur natuur zijn er uitzonderingen natuurlijkquote:
De pot is groen gekleurd er zit bloem in voor brood.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef mario390 het volgende:
is dat en green smoothie??
[ afbeelding ]
Tanden nep, wenkbrauwen zijn niet natuurlijk en als ik haar gezicht zo zie, dan is er al wat strak getrokken. Gewoon nep. Plastic zeg maarquote:
Ik denk dat het glas groen isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef mario390 het volgende:
is dat en green smoothie??
[ afbeelding ]
fillersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tanden nep, wenkbrauwen zijn niet natuurlijk en als ik haar gezicht zo zie, dan is er al wat strak getrokken. Gewoon nep. Plastic zeg maar
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:28 schreef GayGuy het volgende:
Die Kitty is toch een beetje de Ali express versie van ma Flodder. Je weet dat het product tegenvalt, als je het besteld, maar je beseft pas hoeveel erger het is, als het binnen is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Die Kitty is toch een beetje de Ali express versie van ma Flodder. Je weet dat het product tegenvalt, als je het besteld, maar je beseft pas hoeveel erger het is, als het binnen is
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gaat echt flippen als ze genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
Kitty is gewoon te aanwezig
overal haar neus tussen
wat maakte Els daar toch vanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gaat echt flippen als ze genomineerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |