SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Zijn we er al achter wie die nieuwe BB-stem is? Ik heb sterk het vermoeden dat het Matt is
Volgens mij is het Leon Verdonschotquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wist geen betere TT titel te bedenken. Deze slaat dan ook nergens op. Mag veranderd worden door een mod
Ook geen SL, dus dan praat ze niet met BB, maar met psycholoog/coach oidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty nog steeds in de DBK wel heel lang
Ik blijf wel op die andere streamquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef DKUp het volgende:
Lekker die reclamebalk inbranden op je scherm![]()
Bij de pshyo denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Even slaapje doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef lonneberga het volgende:
Jee wat gaat het snel hier,2 nieuwe erbij,is er al gejankt?
Door veel Fokkersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:31 schreef lonneberga het volgende:
Jee wat gaat het snel hier,2 nieuwe erbij,is er al gejankt?
Je hebt gelijk. Stream2 heeft die balk niet. Heb de vensters beide geopend en heb stream1 als laatste geopend, dus ging er van uit dat dat stream2 was.quote:
Maar hij is net zo onverstaanbaar als Mattquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:27 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dan eerder Mike (stem klonk als een brabo), deed ook mee aan lang leve de liefde dus zit al in de talpa kaartenbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |