Dat klopt, daar zit ook mijn moeite af en toe. Ik was liever heel principieel gebleven, maar dan heb ik er nóg meer last van in het dagelijks leven. Plus de druk van je sociale omgeving.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen zwaarwegende principes.
Dan krijgen we het virus niet onder controle. Elke winter 5 maanden thuiszitten is het beste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet zwelgen in zelfmedelijden en gewoon je ding doen?
Ter land ter zee en in de lucht, ouderwetsch vermaak om bouwsels bestaande uit papier mache en een oude fiets de plomp in te zien gaan. Zonder corona of al teveel storende veiligheidsmaatregelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:28 schreef groenen het volgende:
In de eerste lockdown werden legendarische voetbalwedstrijden opnieuw uitgezonden zoals EK 88 en de Ajax Champions League 1995.
Inmiddels zijn we weer begonnen en is vandaag de Elfstedentocht 1997 online uitgezonden.
Hebben jullie nog suggesties om de Nederlandse lockdown in februari en maart door te komen? Dan kunnen we dat laten aan de NOS.
Beter krijgen we het OMT een keer onder controle.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:32 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan krijgen we het virus niet onder controle. Elke winter 5 maanden thuiszitten is het beste.
Ik neem aan dat het RIVM zelf onderzoek gaat doen en dat we de resultaten daarvan in mei kunnen verwachten.quote:
Het Fok!omt aanstellenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter krijgen we het OMT een keer onder controle.
Veel te ambitieusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het RIVM zelf onderzoek gaat doen en dat we de resultaten daarvan in mei kunnen verwachten.
Dit. En dan voor de zekerheid heel rustig alles gaan openen, zodat we van 1 juni tot 1 oktober nog wat leuks kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het RIVM zelf onderzoek gaat doen en dat we de resultaten daarvan in mei kunnen verwachten.
iets met cruciale weken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
OMT heeft nog minstens 3 maanden nodig om iets te kunnen zeggen.
Uiteraard. Je weet niet of het superieure Nederlandse ras anders op het virus reageert dan die van 200 andere landen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Demonstratie op het malieveld inclusief mars naar het huidige 2de kamergebouw misschien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:28 schreef groenen het volgende:
In de eerste lockdown werden legendarische voetbalwedstrijden opnieuw uitgezonden zoals EK 88 en de Ajax Champions League 1995.
Inmiddels zijn we weer begonnen en is vandaag de Elfstedentocht 1997 online uitgezonden.
Hebben jullie nog suggesties om de Nederlandse lockdown in februari en maart door te komen? Dan kunnen we dat laten weten aan de NOS.
Zag het ook net ja, dus dan zou het aantal positieve testen is dus 10-15% hoger dan wat gerapporteerd wordt. En afgelopen dagen zat de data van Schotland en Noord-Ierland er nog helemaal niet bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Momenteel(?) blijkbaar 10 a 15% reinfecties, volgens Ferguson.
[..]
https://www.theguardian.c(...)n-top-scientist-says
omt wil eerst zelf een jaar lang onderzoek doen om tot dezelfde resultaten te komen. Gewoon om even zeker te zijn natuurlijk dat het ook echt zo is. En om de lockdown te rekken want ja, mooi onderzoeksplatform om te kijken of de boosters wel werken.quote:
De top2000 ingegraal uitzenden zodat al die kutboomers thuisblijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:28 schreef groenen het volgende:
Hebben jullie nog suggesties om de Nederlandse lockdown in februari en maart door te komen? Dan kunnen we dat laten weten aan de NOS.
Graag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen we in juni pas weer open. Om vervolgens in september weer dicht te gaan uit 'voorzorg' want 'zo deden we dat de vorige keer ook'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef SilverEyes het volgende:
Het enige wat mij op dit moment tegenhoudt om te gaan demonstreren tegen deze idiote lockdown, is het feit dat ik niet geassocieerd wil worden met die rellende idioten.
Ik kan het erg moeilijk verteren dat we in lockdown zitten, en op basis van het gemasseer in de media, waarschijnlijk ook nog langer gaan blijven, omdat het kabinet in oktober weigerde in te grijpen, terwijl een blinde kon zien dat het misging.
Daarom kunnen de ziekenhuizen niets meer lijen en zitten wij 'voor de zekerheid' maanden binnen.
#einderant #nieteengoededagvandaag
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
omt wil eerst zelf een jaar lang onderzoek doen om tot dezelfde resultaten te komen. Gewoon om even zeker te zijn natuurlijk dat het ook echt zo is. En om de lockdown te rekken want ja, mooi onderzoeksplatform om te kijken of de boosters wel werken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Uiteraard. Je weet niet of het superieure Nederlandse ras anders op het virus reageert dan die van 200 andere landen.
Daarom hebben we gelukkig ook maandenlang onderzoek gedaan naar de boosters.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
OMT heeft nog minstens 3 maanden nodig om iets te kunnen zeggen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jullie zijn wel een beetje voorspelbaar zegquote:
Nouja de rellende idioten zijn 9 van de 10 coronademonstraties het probleem niet eens. Het is wat mij betreft meer de massale toestroom van werkloze wappies die al die demonstraties aangrijpen om de meest onmogelijke complottheorieën ten gehore te brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef SilverEyes het volgende:
Het enige wat mij op dit moment tegenhoudt om te gaan demonstreren tegen deze idiote lockdown, is het feit dat ik niet geassocieerd wil worden met die rellende idioten.
Zondag bestond de menigte uit een prima gemêleerd gezelschap. Ja er liepen wappies en extreem rechts rond en daar gaat de media dan mee aan de haal om de gehele demonstratie te framen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef SilverEyes het volgende:
Ik kan het erg moeilijk verteren dat we in lockdown zitten, en op basis van het gemasseer in de media, waarschijnlijk ook nog langer gaan blijven, omdat het kabinet in oktober weigerde in te grijpen, terwijl een blinde kon zien dat het misging.
Daarom kunnen de ziekenhuizen niets meer lijen en zitten wij 'voor de zekerheid' maanden binnen.
#einderant #nieteengoededagvandaag
Ja no shit, zo is het ook in elke stad in Nederland. Maar Schiphol is beter voor de likes natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:41 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Regeltjes voor de bühne. Nederland is er het beste in.
Een winter van 5 maanden, damn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:32 schreef groenen het volgende:
[..]
Dan krijgen we het virus niet onder controle. Elke winter 5 maanden thuiszitten is het beste.
O is veel milder. Dat is al vanaf het begin duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn wel een beetje voorspelbaar zeg![]()
Ik heb echt wel hoop dat we sneller deze lockdown uit zijn dan vorig jaar als omicron echt zoveel milder is.
Dit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja no shit, zo is het ook in elke stad in Nederland. Maar Schiphol is beter voor de likes natuurlijk.
De media geeft dit soort kneuzen dan ook graag een podium.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de rellende idioten zijn 9 van de 10 coronademonstraties het probleem niet eens. Het is wat mij betreft meer de massale toestroom van werkloze wappies die al die demonstraties aangrijpen om de meest onmogelijke complottheorieën ten gehore te brengen.
Niemand.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
“Mogelijk eind januari” wei gelooft deze act nog? Met hun wortel aan een stok?
Ze zijn nu btw op NOS de elfsteden dinges van 1997 aan het uitzenden zag ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:45 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Toch nog strenge winters in Nederland
Boosterend Nederlandquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
Was het maar zo. Grootste deel van Nederland gelooft echt nog in 'zo snel mogelijk booster halen, des te eerder is de lockdown voorbij'quote:
Laten we het censureren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De media geeft dit soort kneuzen dan ook graag een podium.
Jan modaal die het zat is wordt genegeerd.
Nou nee dat doen ze toch echt ook zelf voor een groot deel. Geloof dat iedereen van die wappies ook vlogger is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De media geeft dit soort kneuzen dan ook graag een podium.
Jan modaal die het zat is wordt genegeerd.
Het zijn maar 2 weken extra lockdownquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
Ik houd van de winter. De knusheid, snijdende kou en dan een lange wandeling maken, de lichtjes en gezelligheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ze zijn nu btw op NOS de elfsteden dinges van 1997 aan het uitzenden zag ik
Wat is dat toch met Nederlanders en het zo graag koud willen hebben? Een soort van fetishisme / zelfkastijding ofzo
Als we het even doortreken van de cijfers van de VS.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Jojoke het volgende:
Uit de gegevens van London zijn ondertussen wel wat statistieken te halen.
Op 19 december was er een piek van gemiddeld 26.000 gevallen. Op 28 december werd in de ziekenhuizen een piek bereikt met 416 ziekenhuisopnames. Kortom, er zitten met Omicron 9 dagen tussen de positieve test en een ziekenhuisopname. Daarnaast belandt ongeveer 1,6% van de positieve gevallen in het ziekenhuis.
In vergelijking met eerdere pieken in hetzelfde gebied.
Begin januari 2021 - 14.333 gevallen resulteerde in 864 ziekenhuisopnames. 6% van positieve gevallen werden ziekenhuisopnames.
Medio juli 2021 - 5.949 gevallen resulteerde in 133 ziekenhuisopnames. 2,2% van positieve gevallen werden ziekenhuisopnames.
Eind december 2021 - 26.078 gevallen resulteerde in 416 ziekenhuisopnames. 1,6% van positieve gevallen werden ziekenhuisopnames
Wij hebben een voorsprong op andere landen las ik vanochtend van een OMT-lid. Ik was direct trotsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Zijn wij het enigste land met deze zware lockdown? Wat een grap
Ach, dat is toch ook anekdotisch. Ik ken juist een aantal mensen die bij hun 1e Pfizer een dag doodziek waren, bij de 2e niet en nu bij de 3e ook niet. Je kunt er gewoon geen zak van zeggen en het is bij iedereen verschillend.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat is precies wat Hugo in het begin vertelde en dat je daarom niet teveel prikken zou moeten willen.
Zou mooi zijn als hij eens op wat dingen die zijn gezegt terug zou komen, daar zou ik meer vertrouwen in hebben dan hoe ze er nu mee omgaan. We weten toch allemaal dat we in een nieuwe en onbekende situatie zitten dus dan is het toch niet heel gek als je er soms naast zit, het voortschrijdend inzicht melden wordt dus regelmatig 'vergeten' te melden.
Op China in een paar regio's naquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Zijn wij het enigste land met deze zware lockdown? Wat een grap
Niet iedere demonstrant is een wappie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee dat doen ze toch echt ook zelf voor een groot deel. Geloof dat iedereen van die wappies ook vlogger is.
Niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niet iedere demonstrant is een wappie.
Net als niet iedere feyenoord supporter een coke snuivende havenwerker is.
ik vind dit wel een enorme margequote:In de prognoses varieert de bezetting op de ic’s tussen de 100 en 1550 patiënten. Dat laatste getal ligt een paar honderd bedden boven de totale ic-capaciteit, wat zou betekenen dat de zogenoemde ‘code zwart’
Nou als je het legioen ziet zou je dat toch denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef groenen het volgende:
[..]
Wij hebben een voorsprong op andere landen las ik vanochtend van een OMT-lid. Ik was direct trots
Gaat ook helemaal nergens over.quote:
Misschien was in juli jouw algehele gesteldheid sowieso beter waardoor je er beter op reageerde? Veel mensen hebben allerlei klachten in de winter, lees je hier ook vaak.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nou dit. Mijn hele linkerkant van mijn lichaam doet pijn. Niet alleen arm, schouder, maar ook zijkant rug etc. Ander vaccin dan in juli, zelfde ellende
Met degelijke prognoses kun je vrij weinig inderdaad.quote:
Er schijnen ook mensen lekker op te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook anekdotisch. Ik ken juist een aantal mensen die bij hun 1e Pfizer een dag doodziek waren, bij de 2e niet en nu bij de 3e ook niet. Je kunt er gewoon geen zak van zeggen en het is bij iedereen verschillend.
ik ben sowieso niet van het demonstreren maar een demonstratie waar Baudet aan mee doet is toch echt een no goquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je niet helemaal, maar ook in juli was ik flink ziek van de vaccinatie. Nu wel ander 'merk' maar weer ziek.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien was in juli jouw algehele gesteldheid sowieso beter waardoor je er beter op reageerde? Veel mensen hebben allerlei klachten in de winter, lees je hier ook vaak.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Het OMT hoopt dat er eind januari genoeg boosterprikken zijn gezet om de verspreiding van het virus voldoende af te remmen. Pas dan kunnen er verdere versoepelingen geadviseerd worden.
Gek eigenlijk. Dat je de eerste keer geen last had en de 2e keer wel terwijl het hetzelfde product zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook anekdotisch. Ik ken juist een aantal mensen die bij hun 1e Pfizer een dag doodziek waren, bij de 2e niet en nu bij de 3e ook niet. Je kunt er gewoon geen zak van zeggen en het is bij iedereen verschillend.
Vraag mij ook af wat de overheid aan zo'n voorspelling heeft. Het is alsof het KNMI voor morgen een temperatuur tussen de -1 en 25 graden verwacht. Doe je dan toch maar voor de zekerheid een dikke jas aan om niet dood te kunnen vriezen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets, hier heb je geen klap aan.
Gewoon niet de grootste idioten eruit pikken om te vragen wat zij ervan vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we het censureren.
O, wacht.
Het zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal nergens over.
Dit is als een weerman die voorspelt dat het vandaag tussen -20 en 40 graden gaat worden.
Ik was daags voor oud en nieuw boodschappen gaan doen in het winkelcentrum. We hebben hier enkel 1 parkeergarage waar de supermarkt in het centrum ook gebruikt van maakt. Toen ik de parkeergarage binnenreed leek het er op dat je de Albert Heijn niet meer binnen zou kunnen. De parkeergarage was nog voller dan op een gemiddelde doordeweeksedag (pre-corona). Gooi gewoon die winkels weer open want dat heeft zo geen enkele zin.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja no shit, zo is het ook in elke stad in Nederland. Maar Schiphol is beter voor de likes natuurlijk.
Het is maar de vraag of het zo gaat uitpakken. Als het echt met de griep te vergelijken valt zou het overkill kunnen zijn. In zo'n geval geloof ik niet dat we dit zo met z'n allen verplicht worden om te doen. Mquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is prima, mits de gevaccineerden natuurlijk diegene zijn die nu zonder booster massaal op de ic belanden en de booster dat verschil echt maakt voor omicron.
En dat elke 4 maanden.
Los van dat het wel erg vaak is zorgt 50 min niet voor die zorgdruk, ongeacht hoe ze tot op heden met covid in aanraking zijn geweest en welke immuniteit men heeft.
Stel je had jaarlijks a la griepprik een booster voor 50+ en risicogroepen dan snap ik het wel maar voor iedereen elke 4 maanden is qua effect geneuzel in de marge en extreem overkill.
Wat is er niet waar aan dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is zó voorspelbaar allemaal.
Ik bedoelde de rellen. Heb je verder voorbeelden van deze framing? Tamelijk bizarre uitspraak die je hier doet namelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gewoon niet de grootste idioten eruit pikken om te vragen wat zij ervan vinden.
Zulke framing is waarom journalisten steeds vaker in elkaar gehoekt worden terwijl ze gewoon hun werk doen.
Straks is in heel Europe de pandemie over, behalve in Nederland. Juíst door onze lockdown.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Snel, laten we nog even de avondklok erdoor duwen voor het voorbij is. Even nog misbruik maken van de macht.
Ja dan is het eind januari, ja de piek is nog niet bereikt, dus toch nog even 4 weken wachten...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks is in heel Europe de pandemie over, behalve in Nederland. Juíst door onze lockdown.
en deze man is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Snel, laten we nog even de avondklok erdoor duwen voor het voorbij is. Even nog misbruik maken van de macht.
Haha, ja ik kan bijna niet wachten om hem te halen! Maar wacht toch nog even tot de oude echt verloopt. Kan alleen niet meer volgen wanneer dat dan is. 6 maanden, 7 of 9? Bij negen ga ik pas weer in april.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen lekker op te gaan
Omdat de experts dat zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Dit soort koppen op nieuwssites
Experts achten snel einde lockdown ‘onwaarschijnlijk’, wat zijn opties bij ‘stap voor stap’?
https://www.ad.nl/binnenl(...)-voor-stap~acf2cdff/
Waarom?? In andere landen is geen lockdown
Hier dragen boomers mondkapjes op het strand.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Experts achten snel einde lockdown ‘onwaarschijnlijk’, wat zijn opties bij ‘stap voor stap’?
Ja. En dat einde lockdown onwaarschijnlijk is komende tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
AD: "Daling stokt in de ziekenhuizen"
Echt? Zeggen ze het zo??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
AD: "Daling stokt in de ziekenhuizen"
Microbioloog die altijd gelijk heeft.quote:
Die experts vinden in het buitenland wat anders of gehele wereld bijna. We zijn ENIGE land in europa in lockdownquote:
Onze Nederlandse 'experts' zeggen dat. Misschien moeten we de woorden van die zogenaamde 'experts' eens wat minder serieus gaan namen.quote:
En wat heeft dat met die kop op een nieuwssite te maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die experts vinden in het buitenland wat anders of gehele wereld bijna. We zijn ENIGE land in europa in lockdown
Laat alsjeblieft die massapsychose eens stoppen. Ik teken er voor, twee maanden. Ik zeg niet dat er geen probleem is, maar we hebben onszelf zo in een psychologische toestand laten donderen en die houden wijzelf in werking. Het virus gaat er voor zorgen dat dit voorbij gaat, niet wijzelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
Het blijkt dat vaccinaties de transmissie niet reduceert. Ook blijkt uit cijfers dat -50 nauwelijks risico loopt op de IC terecht te komen. Dat risico is niet 0 maar echt verwaarloosbaar. Om dan je halve land een verplichting op te leggen is toch vrij extreem. Zeker als je bedenkt dat daar een QR-code aan vast hangt waarmee je je wat meer vrijheden mag toe-eigenen (quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of het zo gaat uitpakken. Als het echt met de griep te vergelijken valt zou het overkill kunnen zijn. In zo'n geval geloof ik niet dat we dit zo met z'n allen verplicht worden om te doen. M
Op dit moment weten we nog niet beter dan dat regelmatig met z'n allen vaccineren de overspannen druk op de zorg verkleint. Zo lang dat het geval is zie ik geen reden om veelvuldig vaccineren als extreem te zien.
De frequentie op zichzelf is geen argument om het wel of niet te doen. Als men voor een antibioticakuur 30 pillen moet nemen gaat men ook niet maar 10 nemen 'want 30 is zo veel'.
Nouja, we kunnen journalisten niet kwalijk nemen dat de experts dat zeggen. Wel kun je je afvragen of er voldoende doorgevraagd wordt wat er wel kan en waarom het niet kan, of waarom het hier anders zou zijn dan in Denemarken of het VK bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Voel je vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze Nederlandse 'experts' zeggen dat. Misschien moeten we de woorden van die zogenaamde 'experts' eens wat minder serieus gaan namen.
Dan begreep ik jou niet helemaal. Ik dacht dat je er toen geen last van had en nu wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je niet helemaal, maar ook in juli was ik flink ziek van de vaccinatie. Nu wel ander 'merk' maar weer ziek.
Zou het OMT en Kabinet blind en doof zijn voor dit soort berichten wereldwijd? Ik snap het niet. Kun je een land in lockdown houden omdat je anders gezichtsverlies lijdt? Dat je moet toegeven dat de NL lockdown ietwat overdreven was?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |