Ik bedoelde de rellen. Heb je verder voorbeelden van deze framing? Tamelijk bizarre uitspraak die je hier doet namelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gewoon niet de grootste idioten eruit pikken om te vragen wat zij ervan vinden.
Zulke framing is waarom journalisten steeds vaker in elkaar gehoekt worden terwijl ze gewoon hun werk doen.
Straks is in heel Europe de pandemie over, behalve in Nederland. Juíst door onze lockdown.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Snel, laten we nog even de avondklok erdoor duwen voor het voorbij is. Even nog misbruik maken van de macht.
Ja dan is het eind januari, ja de piek is nog niet bereikt, dus toch nog even 4 weken wachten...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks is in heel Europe de pandemie over, behalve in Nederland. Juíst door onze lockdown.
en deze man is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Snel, laten we nog even de avondklok erdoor duwen voor het voorbij is. Even nog misbruik maken van de macht.
Haha, ja ik kan bijna niet wachten om hem te halen! Maar wacht toch nog even tot de oude echt verloopt. Kan alleen niet meer volgen wanneer dat dan is. 6 maanden, 7 of 9? Bij negen ga ik pas weer in april.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen lekker op te gaan
Omdat de experts dat zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Dit soort koppen op nieuwssites
Experts achten snel einde lockdown ‘onwaarschijnlijk’, wat zijn opties bij ‘stap voor stap’?
https://www.ad.nl/binnenl(...)-voor-stap~acf2cdff/
Waarom?? In andere landen is geen lockdown
Hier dragen boomers mondkapjes op het strand.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Experts achten snel einde lockdown ‘onwaarschijnlijk’, wat zijn opties bij ‘stap voor stap’?
Ja. En dat einde lockdown onwaarschijnlijk is komende tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
AD: "Daling stokt in de ziekenhuizen"
Echt? Zeggen ze het zo??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
AD: "Daling stokt in de ziekenhuizen"
Microbioloog die altijd gelijk heeft.quote:
Die experts vinden in het buitenland wat anders of gehele wereld bijna. We zijn ENIGE land in europa in lockdownquote:
Onze Nederlandse 'experts' zeggen dat. Misschien moeten we de woorden van die zogenaamde 'experts' eens wat minder serieus gaan namen.quote:
En wat heeft dat met die kop op een nieuwssite te maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die experts vinden in het buitenland wat anders of gehele wereld bijna. We zijn ENIGE land in europa in lockdown
Laat alsjeblieft die massapsychose eens stoppen. Ik teken er voor, twee maanden. Ik zeg niet dat er geen probleem is, maar we hebben onszelf zo in een psychologische toestand laten donderen en die houden wijzelf in werking. Het virus gaat er voor zorgen dat dit voorbij gaat, niet wijzelf.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:47 schreef trein2000 het volgende:
“Mogelijk eind januari” wei gelooft deze act nog? Met hun wortel aan een stok?
Het blijkt dat vaccinaties de transmissie niet reduceert. Ook blijkt uit cijfers dat -50 nauwelijks risico loopt op de IC terecht te komen. Dat risico is niet 0 maar echt verwaarloosbaar. Om dan je halve land een verplichting op te leggen is toch vrij extreem. Zeker als je bedenkt dat daar een QR-code aan vast hangt waarmee je je wat meer vrijheden mag toe-eigenen (quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of het zo gaat uitpakken. Als het echt met de griep te vergelijken valt zou het overkill kunnen zijn. In zo'n geval geloof ik niet dat we dit zo met z'n allen verplicht worden om te doen. M
Op dit moment weten we nog niet beter dan dat regelmatig met z'n allen vaccineren de overspannen druk op de zorg verkleint. Zo lang dat het geval is zie ik geen reden om veelvuldig vaccineren als extreem te zien.
De frequentie op zichzelf is geen argument om het wel of niet te doen. Als men voor een antibioticakuur 30 pillen moet nemen gaat men ook niet maar 10 nemen 'want 30 is zo veel'.
Nouja, we kunnen journalisten niet kwalijk nemen dat de experts dat zeggen. Wel kun je je afvragen of er voldoende doorgevraagd wordt wat er wel kan en waarom het niet kan, of waarom het hier anders zou zijn dan in Denemarken of het VK bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:04 schreef Johannes788 het volgende:
Voel je vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onze Nederlandse 'experts' zeggen dat. Misschien moeten we de woorden van die zogenaamde 'experts' eens wat minder serieus gaan namen.
Dan begreep ik jou niet helemaal. Ik dacht dat je er toen geen last van had en nu wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je niet helemaal, maar ook in juli was ik flink ziek van de vaccinatie. Nu wel ander 'merk' maar weer ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |