ik vind dit wel een enorme margequote:In de prognoses varieert de bezetting op de ic’s tussen de 100 en 1550 patiënten. Dat laatste getal ligt een paar honderd bedden boven de totale ic-capaciteit, wat zou betekenen dat de zogenoemde ‘code zwart’
Nou als je het legioen ziet zou je dat toch denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niet iedere demonstrant is een wappie.
Net als niet iedere feyenoord supporter een coke snuivende havenwerker is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef groenen het volgende:
[..]
Wij hebben een voorsprong op andere landen las ik vanochtend van een OMT-lid. Ik was direct trots
Gaat ook helemaal nergens over.quote:
Misschien was in juli jouw algehele gesteldheid sowieso beter waardoor je er beter op reageerde? Veel mensen hebben allerlei klachten in de winter, lees je hier ook vaak.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Nou dit. Mijn hele linkerkant van mijn lichaam doet pijn. Niet alleen arm, schouder, maar ook zijkant rug etc. Ander vaccin dan in juli, zelfde ellende
Met degelijke prognoses kun je vrij weinig inderdaad.quote:
Er schijnen ook mensen lekker op te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook anekdotisch. Ik ken juist een aantal mensen die bij hun 1e Pfizer een dag doodziek waren, bij de 2e niet en nu bij de 3e ook niet. Je kunt er gewoon geen zak van zeggen en het is bij iedereen verschillend.
ik ben sowieso niet van het demonstreren maar een demonstratie waar Baudet aan mee doet is toch echt een no goquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Niet iedere demonstrant is een wappie.
Net als niet iedere feyenoord supporter een coke snuivende havenwerker is.
Misschien begrijp ik je niet helemaal, maar ook in juli was ik flink ziek van de vaccinatie. Nu wel ander 'merk' maar weer ziek.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien was in juli jouw algehele gesteldheid sowieso beter waardoor je er beter op reageerde? Veel mensen hebben allerlei klachten in de winter, lees je hier ook vaak.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Het OMT hoopt dat er eind januari genoeg boosterprikken zijn gezet om de verspreiding van het virus voldoende af te remmen. Pas dan kunnen er verdere versoepelingen geadviseerd worden.
Gek eigenlijk. Dat je de eerste keer geen last had en de 2e keer wel terwijl het hetzelfde product zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, dat is toch ook anekdotisch. Ik ken juist een aantal mensen die bij hun 1e Pfizer een dag doodziek waren, bij de 2e niet en nu bij de 3e ook niet. Je kunt er gewoon geen zak van zeggen en het is bij iedereen verschillend.
Vraag mij ook af wat de overheid aan zo'n voorspelling heeft. Het is alsof het KNMI voor morgen een temperatuur tussen de -1 en 25 graden verwacht. Doe je dan toch maar voor de zekerheid een dikke jas aan om niet dood te kunnen vriezen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets, hier heb je geen klap aan.
Gewoon niet de grootste idioten eruit pikken om te vragen wat zij ervan vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we het censureren.
O, wacht.
Het zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal nergens over.
Dit is als een weerman die voorspelt dat het vandaag tussen -20 en 40 graden gaat worden.
Ik was daags voor oud en nieuw boodschappen gaan doen in het winkelcentrum. We hebben hier enkel 1 parkeergarage waar de supermarkt in het centrum ook gebruikt van maakt. Toen ik de parkeergarage binnenreed leek het er op dat je de Albert Heijn niet meer binnen zou kunnen. De parkeergarage was nog voller dan op een gemiddelde doordeweeksedag (pre-corona). Gooi gewoon die winkels weer open want dat heeft zo geen enkele zin.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja no shit, zo is het ook in elke stad in Nederland. Maar Schiphol is beter voor de likes natuurlijk.
Het is maar de vraag of het zo gaat uitpakken. Als het echt met de griep te vergelijken valt zou het overkill kunnen zijn. In zo'n geval geloof ik niet dat we dit zo met z'n allen verplicht worden om te doen. Mquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat is prima, mits de gevaccineerden natuurlijk diegene zijn die nu zonder booster massaal op de ic belanden en de booster dat verschil echt maakt voor omicron.
En dat elke 4 maanden.
Los van dat het wel erg vaak is zorgt 50 min niet voor die zorgdruk, ongeacht hoe ze tot op heden met covid in aanraking zijn geweest en welke immuniteit men heeft.
Stel je had jaarlijks a la griepprik een booster voor 50+ en risicogroepen dan snap ik het wel maar voor iedereen elke 4 maanden is qua effect geneuzel in de marge en extreem overkill.
Wat is er niet waar aan dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is zó voorspelbaar allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |