Totaal verschillend inderdaad. Ook als je kijkt naar (eventuele) restwaarde. Zou hier geen 5 miljoen voor neerleggen eigenlijk. Haal er dan nog maar 2 uit Scandinavi of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef Caland het volgende:
Wel fan, maar van een type Veerman die meer creatief is naar een bijtertje als Vilhena. Ik weet het niet.
Denk wel dat Vilhena uitstekend past in het spelletje van Slot en met Aursnes naast zich. Maar dan moet je Til wel vervangen voor iemand die iets met een bal kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Totaal verschillend inderdaad. Ook als je kijkt naar (eventuele) restwaarde. Zou hier geen 5 miljoen voor neerleggen eigenlijk. Haal er dan nog maar 2 uit Scandinavi of zo.
Wel eentje die zowel linksback als op het middenveld kan trouwens.
Het is ook verder geen downgrade, zou op zich een prima toevoeging zijn (afhankelijk voor hoeveel je hem haalt). Toch zou ik liever iets meer voetballer/creativiteit zien en een andere linksback halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel dat Vilhena uitstekend past in het spelletje van Slot en met Aursnes naast zich. Maar dan moet je Til wel vervangen voor iemand iets met een bal kan.
Alvast voorsorteren op volgend seizoen, dan zijn Diemers, Texeira, Til en Kokcu weg. Dan heb je met Aursnes en Toornstra maar 2 volwaardige middenvelders over. Waarom je dan zo iemand nu in de winterstop al zou halen voor de hoofdprijs is weer een andere vraag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een beetje een rare weg die wordt ingeslagen. Dit team heeft genoeg ervaring en niet direct een impuls voor de basis nodig (behalve als je een topspits kan halen, maar dat gaat toch niet gebeuren). Waarom moet er dan zo nodig een dure bewezen middenvelder komen? Mij lijkt een talent van 20/21 die volgend jaar door kan stromen richting de basis ook goed genoeg en een stuk betaalbaarder.
Ik denk dat die investeerders graag een grote naam hebben.
Eens. Niks ten nadele van Vilhena, want die heeft genoeg kwaliteit. Maar ik twijfel met name aan hoe ze hier nou op komen i.p.v. Veerman. Totaal iets anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een beetje een rare weg die wordt ingeslagen. Dit team heeft genoeg ervaring en niet direct een impuls voor de basis nodig (behalve als je een topspits kan halen, maar dat gaat toch niet gebeuren). Waarom moet er dan zo nodig een dure bewezen middenvelder komen? Mij lijkt een talent van 20/21 die volgend jaar door kan stromen richting de basis ook goed genoeg en een stuk betaalbaarder.
Ik denk dat die investeerders graag een grote naam hebben.
Als die inderdaad allemaal vertrekken heb je wel meer dan 1 middenvelder nodig. Dan is het bijzonder om in de winterstop een grote vis te halen die een luxeprobleem op het middenveld creert en niet een talent dat wel accepteert om eerst een paar maandjes op de bank te zetten. Dan kan je in de zomer alsnog een type Vilhena halen (of gewoon een speler met restwaarde)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op volgend seizoen, dan zijn Diemers, Texeira, Til en Kokcu weg. Dan heb je met Aursnes en Toornstra maar 2 volwaardige middenvelders over. Waarom je dan zo iemand nu in de winterstop al zou halen voor de hoofdprijs is weer een andere vraag.
Denk dat ze zo'n speler dan in de zomer gaan halen als vervanger voor Til. En dan heb je nog Milambo en Hartjes die dan ook weer een seizoen verder zijn (met nauwelijks wedstrijden in de benenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die inderdaad allemaal vertrekken heb je wel meer dan 1 middenvelder nodig. Dan is het bijzonder om in de winterstop een grote vis te halen die een luxeprobleem op het middenveld creert en niet een talent dat wel accepteert om eerst een paar maandjes op de bank te zetten. Dan kan je in de zomer alsnog een type Vilhena halen (of gewoon een speler met restwaarde)
Die spits van NYCFC is wederom in de geruchtenmolen terecht gekomen. Maar net als afgelopen zomer, wordt dat ook niks. Net als de zomer daarvoor met Adolfo Gaich.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft een spits nodig die er 25-30 maakt
Ga daarvoor sparen…..
sparen heeft geen zin klaasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft een spits nodig die er 25-30 maakt
Ga daarvoor sparen…..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Tonnygod.
De fanclub kan weer van stal @:aTypisch
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Tonnygod.
De fanclub kan weer van stal @:aTypisch
Hoe bedoel je meer is niet nodig?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Meer is toch niet nodig? Niet aan beginnen.
Ik zal Heerenveen uit ook nooit vergeten. Wat een dag was dat. Dat hij toen eigenlijk niet mocht spelen en eigenhandig de overwinning naar binnen trok, paar uur daarna Ajax dat punten verspeelde op Woudenstein. Toen was het kampioenschap binnen, Tonnygod.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooi verhaal heeft dat ventje
Ja, als dat een vereiste is kunnen we het hele profvoetbal wel opheffen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is best een leuk ventje, maar Tonny heeft wel het IQ van een doperwt.
Wat ben jij een treurige gozer zeg, ongelofelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is best een leuk ventje, maar Tonny heeft wel het IQ van een doperwt.
en bijna alle andere beroepsgroepen ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als dat een vereiste is kunnen we het hele profvoetbal wel opheffen.
achteraf jammer dat Kuyt toen de held wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
En als Tonny geen schorsing pakte bij Excelsior uit had Kuyt nooit een hattrick gemaakt in de kampioenswedstrijd. Wat. Een. God.
Ja eens. Ook wel apart hoe het gelopen is, dat seizoen was het eigenlijk wel over met die gozer (Giogod), maar door die laatste wedstrijd is hij toch wel het gezicht van dat kampioenschap.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
achteraf jammer dat Kuyt toen de held was
maar dat kan aan mijn afkeer tegen de persoon zelf liggen
wel een feyenoordGOD
Daar helpt hij zelf ook wel bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens. Ook wel apart hoe het gelopen is, dat seizoen was het eigenlijk wel over met die gozer (Giogod), maar door die laatste wedstrijd is hij toch wel het gezicht van dat kampioenschap.
Er is voetbaltechnisch inderdaad niet heel veel logica te bespeuren in de stap 'Veerman komt niet' -> 'Laten we Tonny dan maar bellen'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
Maar er zijn dus mensen in het topic die niet snappen dat je ook bij Tonny gaat informeren als Veerman niet komt.
voetbalgod
- Andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
Maar er zijn dus mensen in het topic die niet snappen dat je ook bij Tonny gaat informeren als Veerman niet komt.
voetbalgod
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is voetbaltechnisch inderdaad niet heel veel logica te bespeuren in de stap 'Veerman komt niet' -> 'Laten we Tonny dan maar bellen'
Typischgod
Aursnes heeft vooral met Kkc samen gespeeld, waarbij Kkc de spelmaker is van de twee. Ik weet niet of Aursnes die rol over zou kunnen nemen met een speler als Vilhena naast hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.
Niet dat een Veerman - Aursnes niet had kunnen werken overigens, maar dan zou Aursnes wel wat meer de stofzuiger rol krijgen ten opzichte van Veerman.
Het probleem dat ik met Vilhena heb is dat je als club blijkbaar extreem veel moeite doet om 6 miljoen bij elkaar te schooien om Veerman al in de winterstop te halen. Dan lijkt het met dat je al duidelijke plannen en een specifieke rol in het elftal voor ogen hebt voor hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.
Niet dat een Veerman - Aursnes niet had kunnen werken overigens, maar dan zou Aursnes wel wat meer de stofzuiger rol krijgen ten opzichte van Veerman.
Deze was zo lekker hequote:
Zou de eerste viertienden van dit gifje eruit kunnen knippen. Bedankt.quote:
Ik vind het niet gek om ook wat meer ervaring op je middenveld te willen. Helemaal als je de leegloop ziet en hopelijk een Toornstra die definitief naar de bank wordt gedegradeerd. Fijne leeftijdscategorie zit hij ook nog, je moet er alleen niet meer dan een miljoen of 2-3 voor willen betalen imo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Vilhena nu terugkopen is het oude Feyenoord-beleid.
Ik was het Djuricic gerucht alweer vergeten, hoe duur zou hij zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef leeroy het volgende:
Hoewel ik een beetje sceptisch was met Tonny, zie ik er wel heil in als ze hem met Aursnes en Đuričić koppelen. Die is dan je creatieve man voor volgend jaar, wel een compleet ander type middenveld krijg je dan.
Veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Ja, dat gaat hem dus niet worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek om ook wat meer ervaring op je middenveld te willen. Helemaal als je de leegloop ziet en hopelijk een Toornstra die definitief naar de bank wordt gedegradeerd. Fijne leeftijdscategorie zit hij ook nog, je moet er alleen niet meer dan een miljoen of 2-3 voor willen betalen imo.
Dat weet je niet, die Russen doen dat wel vaker. Meer dan 4 gaat ook nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hem dus niet worden.
Basisspeler, contract tot 2024 en destijds voor iets van 10 miljoen gehaald. Ze zouden wel gek zijn om hem voor een paar miljoen weg te doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Nummer 69, wat een godquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Pistolero het volgende:
Maar waarom doen we eigenlijk allemaal zo moeilijk over Veerman en Vilhena als we DermaneGod al hebben binnengehaald.
[ instagram ]
Transfervrij in de zomer. Maar weet niet wat hij qua salaris vraagt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was het Djuricic gerucht alweer vergeten, hoe duur zou hij zijn?
Zonder gekkigheid ben ik extreem enthousiast over die gozer, hoop dat hij volgend seizoen op zijn minst al een vaste invaller wordt.quote:
Over alles negatief zijn maar extreem enthousiast over n of andere onbekende tiener die ze uit een zandbak in Togo hebben opgehaald.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zonder gekkigheid ben ik extreem enthousiast over die gozer
Tsja, je hebt er verstand van of niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Over alles negatief zijn maar extreem enthousiast over n of andere onbekende tiener die ze uit een zandbak in Togo hebben opgehaald.
Pistolerogod.
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt makker, de beelden maakten mij ook wel enthousiast.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, je hebt er verstand van of niet.
Vermeer deed het wel verdienstelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke tropische verrassing is er na ono eigenlijk geslaagd op Sinistera na.
Niet zo veel he.
Na Ono is er eigenlijk ook nooit echt geld geweest en berhaupt een scouting van niks (al hoorde je af en toe wel verhalen dat ze spelers wel gescout hadden maar simpelweg het geld er niet was).quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke tropische verrassing is er na ono eigenlijk geslaagd op Sinistera na.
Niet zo veel he.
Salomon Kalouquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Ono is er eigenlijk ook nooit echt geld geweest en berhaupt een scouting van niks (al hoorde je af en toe wel verhalen dat ze spelers wel gescout hadden maar simpelweg het geld er niet was).
Kalougod. Maar daarna kom je wel in de categorie Mokotjo, Manteiga, Darley en Kermitgod.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na Ono is er eigenlijk ook nooit echt geld geweest en berhaupt een scouting van niks (al hoorde je af en toe wel verhalen dat ze spelers wel gescout hadden maar simpelweg het geld er niet was).
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermeer deed het wel verdienstelijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Salomon Kalou
Al was dat gewoon de broer van
Oja, Kalou idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kalougod. Maar daarna kom je wel in de categorie Mokotjo, Manteiga, Darley en Kermitgod.
Nog steeds Mokotjo fanboy trouwens.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Nog altijd zonde van Kermit, qua naam de beste transfer ooit.
Typische Van Geel-aankoop inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Op het kampioensseizoen na vond ik dat middenveld el Ahmadi - Vilhena echt zo vaak verschrikkelijk, echt een postbode middenveld. El Ahmadi was de koning van de korte pass en Vilhena liep zich continu vast. Nou heeft Aursnes wel veel meer in- en overzicht. Maar als hij samen met Vilhena moet gaan stofzuigen, mag je wel een dijk van 10 gaan aantrekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had die Veerman er graag bij gehad, prima speler en alvast opvolger van Kocku wanneer die verkocht mocht gaan worden komende zomer. Al moet je dat laatste eerst nog maar afwachten. En dat was meteen het nadeel van aankoop van Veerman. Best een dure speler natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef inZanity het volgende:
1000x liever Vilhena dan die overschatte Volendammer
"Al" 27?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
Vilhena terughalen lijkt me niet verstandig. Is al 27, ga je waarschijnlijk niet meer voor veel verkopen in de toekomst. Bovendien niet bepaald spelverdeler die spel versnelt.
Dat vooral. Heel vreemd dat ze op hem uitkomen. Categorie geld verbranden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik had die Veerman er graag bij gehad, prima speler en alvast opvolger van Kocku wanneer die verkocht mocht gaan worden komende zomer. Al moet je dat laatste eerst nog maar afwachten. En dat was meteen het nadeel van aankoop van Veerman. Best een dure speler natuurlijk.
Vilhena terughalen lijkt me niet verstandig. Is al 27, ga je waarschijnlijk niet meer voor veel verkopen in de toekomst. Bovendien niet bepaald spelverdeler die spel versnelt.
Dat zou leuk zijn. In dat geval is hij welkom hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Tonny komen gaat ie mondjes snoeren hier.
Dat criterium is de afgelopen 40 jaar ook heel serieus genomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Al" 27?
Niet elke speler die je aanschaft hoef je te verkopen met dikke winst.
Hij is mislukt in het buitenland op 27 jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Mocht Tonny komen gaat ie mondjes snoeren hier.
Dat zijn nou juist de spelers waar je in de eredivisie een beetje op moet azen. Zie Berghuis, El Ahmadi of Ajax met Blind. Al was die imo nou ook weer niet volledig mislukt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is mislukt in het buitenland op 27 jarige leeftijd.
Ja, maar we leven niet meer in het verleden. Ik vind het gezeik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat criterium is de afgelopen 40 jaar ook heel serieus genomen.
Zo'n zwakbegaafde clown wil je toch niet hebben?quote:
We hebben Linssen toch ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zo'n zwakbegaafde clown wil je toch niet hebben?
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar we leven niet meer in het verleden. Ik vind het gezeik.
Nja, eens wat dat betreft. Ik zie die leider er ook niet in, maar die zie ik wel weer in Aursnes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.
En dan stap je dus over naar een ander plan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het probleem dat ik met Vilhena heb is dat je als club blijkbaar extreem veel moeite doet om 6 miljoen bij elkaar te schooien om Veerman al in de winterstop te halen. Dan lijkt het met dat je al duidelijke plannen en een specifieke rol in het elftal voor ogen hebt voor hem.
Vilhena en Veerman zijn in mijn ogen echt totaal andere spelers, die ook nog eens in totaal andere fases van hun carrire zitten. Vilhena speelt nota bene al het hele seizoen als linkervleugelverdediger(die kunnen we opzich ook best gebruiken als concurrentie van Malacia, maar dat is een ander verhaal)
Dit komt meer een beetje over als dat ze er op hadden gerekend dat Veerman wel zou komen en nu zoiets hebben van 'Kut, nu zijn we eigenlijk wel verplicht om alsnog een 'bekende' naam te halen'. En dan via de klassieke bord-op-schoot scouting maar bij Vilhena zijn uitgekomen.
Vilhena-Aursnes-Kokcuquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:33 schreef Caland het volgende:
Je moet in een middenveld sowieso niet teveel willen denken in vaste posities en profielen die daarbij passen. Zolang het maar een uitgebalanceerd geheel is.
Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, Sini, Senesi, Pedersenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, hoewel wel ik graag zie dat we veel aandacht besteden aan waardevermeerdering van de selectie. In dat opzicht zie ik weinig in de komst van Vilhena. Ook omdat ik hem niet de leiderschapskwaliteiten vind hebben die bijvoorbeeld een El Ahmadi, Blind. Berghuis of zelfs Kuyt wel hebben.
Zou mij ook niet eens zo verbazen als Vilhena op de plek van Til komt bijvoorbeeld. Het is in ieder geval wel een speler met het loopvermogen en dynamiek waar Slot zo geil van is (SPELERS VAN BALLEN AFLOPEN!!!!). Mensen die hem afrekenen op de laatste Gio-periode zijn ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Maar er mag dan wel wat creativiteit nog bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vilhena-Aursnes-Kokcu
Aursnes met de punt naar achter. Lijkt mij prima te passen.
Snap ik, maar dan mis ik bij Vilhena eigenlijk wel de echte kwaliteiten (voetballend of als leider) om heel enthousiast te worden van zijn komst.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bijlow, Malacia, Geertruida, Kokcu, Sini, Senesi, Pedersen
Zijn al aardig wat spelers in de selectie met een leuke waarde. Het doel van deze mogelijke transfer is dus ook niet om hem met veel winst door te verkopen.
Heeft Krabby nou een vies sikje of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Vanavond maar eens even luisteren.
Lijkt zo, zit wat op de muur geloof ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heeft Krabby nou een vies sikje of lijkt dat maar zo?
True, weet niet of Slot per se met zo'n type 10 wil spelen. Tonny is ook geen halve spits zoals Til natuurlijk, weer een heel ander type voor op zo'n plek.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou mij ook niet eens zo verbazen als Vilhena op de plek van Til komt bijvoorbeeld. Het is in ieder geval wel een speler met het loopvermogen en dynamiek waar Slot zo geil van is (SPELERS VAN BALLEN AFLOPEN!!!!). Mensen die hem afrekenen op de laatste Gio-periode zijn ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Maar er mag dan wel wat creativiteit nog bij.
Maar als je van de huidige miljoenen een Vilhena kan halen en je verpatst Kokcu voor een leuk bedrag in de zomer dan kan je daar weer mee de markt op. Niks mis mee.
Ja, hij is nergens echt de beste in denk ik als hij weer komt. Bij Feyenoord was hij ook altijd fit, en in principe kun je van hem op elke positie op het middenveld verwachten dat hij dat goed in kan vullen. Hij past in ieder geval wel in het power voetbal qua drukzetten e.d.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan mis ik bij Vilhena eigenlijk wel de echte kwaliteiten (voetballend of als leider) om heel enthousiast te worden van zijn komst.
Daar heb je zeker een punt. Het hangt natuurlijk ook wel af tegen welke voorwaarden Vilhena komt. Als het echt buitenkansje is heb je er ook wel een speler bij die altijd wel constant presteert en nooit echt een grote onvoldoende scoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, hij is nergens echt de beste in denk ik als hij weer komt. Bij Feyenoord was hij ook altijd fit, en in principe kun je van hem op elke positie op het middenveld verwachten dat hij dat goed in kan vullen. Hij past in ieder geval wel in het power voetbal qua drukzetten e.d.
Mocht Kokcu vertrekken heb je dan ook ruimte voor weer 1 of 2 jongere spelers als gokjes/investeringen in die linie. Dan is het wel lekker dat je met Toornstra, Aursnes en dus Tonny alvast spelers hebt van Eredivisieniveau.
investeren in goede spelersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sparen heeft geen zin klaas
je moet investeren
een voetbalclub doet dat doorgaans in spelers of in de infrastructuur van de club
geen dank
Type Toornstra zeg maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhena heb ik altijd een goede speler gevonden
die mag zo terug
denkt dat hij nog sterker terugkomt dan toen hij wegging
is gewoon een goede beukende middenvelder ...die heb je nodig
toornstra die wilde echt geen club hebbenquote:
Is dat normaal in Ghana? Ventje ligt straks een maand opgebaard ofzoquote:Supporters kunnen 21 januari Gyan laatste eer bewijzen
De donatiecampagne voor de familie van de onlangs overleden Christian Gyan heeft binnen vijf dagen al het prachtige bedrag van 135.000,- opgeleverd. Feyenoord en FSV De Feijenoorder zijn overweldigd door alle berichten en de donaties.
FSV De Feijenoorder en Feyenoord vinden het belangrijk om te onderstrepen dat de volledige donatie naar de familie Gyan gaat. De afgelopen dagen stond abusievelijk een BTW-bedrag vermeld op de donatiebevestiging; dit is met terugwerkende kracht gecorrigeerd. De transactiekosten die door het online platform per donatie worden ingehouden zullen worden betaald door FSV De Feijenoorder en Feyenoord.
Inmiddels heeft de familie Gyan laten weten dat de uitvaart op zaterdag 22 januari in kleine, besloten kring plaats zal vinden. De familie vindt het echter belangrijk dat de door Christian zo geliefde supporters, die op hun beurt ook van hem hielden, op een waardige manier afscheid van hem kunnen nemen. Daarom wordt vrijdag 21 januari de mogelijkheid geboden aan supporters om Christian nog een eer te bewijzen voor hij aan zijn laatste reis begint. Nadere informatie over dit afscheidsmoment volgt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat normaal in Ghana? Ventje ligt straks een maand opgebaard ofzo
Bijzonder dat hij steeds naar Volendam gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: Antonucci naar Volendam, huur zonder koopoptie.
- Diemersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist: Antonucci naar Volendam, huur zonder koopoptie.
He bah.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Zolderkamerautist heeft Feyenoord genformeerd bij Vitesse voor Bazoer.
Maar dat is helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah joh, die zal ook wel naar PSV gaan. Die zijn volgens mij al veel langer in onderhandeling.quote:
Ik zie Arnesen er wel voor aan om er nu een soort van prestigestrijdje van te maken, zo van 'jullie Veerman, dan wij Bazoer!'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, die zal ook wel naar PSV gaan. Die zijn volgens mij al veel langer in onderhandeling.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar zie je dat? Wel weer een MvG optiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Kwalitatief gezien een gouden speler natuurlijk maar ja, dat karakter he...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Wel weer een MvG optie
Ik vind het ook een geweldige voetballer. Natuurlijk wel een moeilijk ventje maar ook weer geen Balotelli dat uit het raam met dartpijltjes loopt te gooien. Ik zie hem graag komen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien een gouden speler natuurlijk maar ja, dat karakter he...
Balotelli zijn kortsluiting is buiten het veld met Bazoer moet je maar zien of hij je niet met 10 man laat staan als het niet gaat zoals hij wilquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geweldige voetballer. Natuurlijk wel een moeilijk ventje maar ook weer geen Balotelli dat uit het raam met dartpijltjes loopt te gooien. Ik zie hem graag komen als ik eerlijk ben.
1 rode kaart in de laatste 12 maanden. Pakt wel (te) veel gele kaarten dat wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balotelli zijn kortsluiting is buiten het veld met Bazoer moet je maar zien of hij je niet met 10 man laat staan als het niet gaat zoals hij wil
Waar veel gele kaarten zo vroeg zijn dat het je een wisselmoment kost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 rode kaart in de laatste 12 maanden. Pakt wel (te) veel gele kaarten dat wel.
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.quote:
Beetje een heethoofd, ja. Pakt vooral veel gele kaarten. Feyenoord toch wel redelijk actief. Zullen dus nog wel 1 of 2 spelers komen. Gaat vast ook nog wel wat gehuurd worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.
Verder begint Rutger me gigantisch op mijn zenuwen te werken met zijn halfbakken nieuwtjes
ZKA is er heel snel veel te veel in gaan geloven inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.
Verder begint Rutger me gigantisch op mijn zenuwen te werken met zijn halfbakken nieuwtjes
quote:Bazoer zelf staat open voor een stap hogerop. Hij is bezig aan zijn derde seizoen bij Vitesse, waar hij uitgroeide tot de beste speler van de Arnhemmers. Bazoer is bovendien in bezit van een aflopend contract, hoewel dat niet betekent dat Vitesse hem zo maar laat gaan.
Hoewel er ook buitenlandse interesse is voor Bazoer, ziet hij een stap naar een Nederlandse topclub zeker zitten. Het speelt mee dat hij al een aantal avonturen in het buitenland achter de rug heeft, bij VfL Wolfsburg en FC Porto. Pas 25 jaar wil hij zich verder ontwikkelen als multifunctionele speler (verdediger/middenvelder). Bij Feyenoord zou dat onder Arne Slot zeker kunnen. Eerder informeerde ook PSV naar Bazoer, maar die club koos voor Joey Veerman.
snap niet zo waarom hij zoveel aandacht krijgtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ZKA is er heel snel veel te veel in gaan geloven inderdaad
Ik denk dat z'n nieuwtjes net zo snel zouden verspreiden als die dat "It's happening!" en opzetten van een eigen website achterwege zou laten. Maar mooi dat we via hem zoveel horen inderdaad, heeft toch nog steeds goeie bronnen binnen de club zo te merken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
je kunt ook jaren over feyenoord praten op de foks, zoals wij hier
of je kunt er je werk van proberen te maken, zodat wij het er hier er over kunnen hebben
Die gaat waarschijnlijk naar Rangers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
Kunnen we meteen die Doekhi erbij nemen?
@:yats @:sked
ja we gaan het echt redden met flikkertjes met een wijfenstem zoals toornstra.....quote:
Moet je niet willen, is traag en kan niet voetballen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
Kunnen we meteen die Doekhi erbij nemen?
@:yats @:sked
Oh, dacht dat hij het wel aardig deed.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet je niet willen, is traag en kan niet voetballen.
Feyenoord moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon naar een veel sterkere selectie
22 basisspelers moet je hebben
niet presteren ....dan ga je lekker op de bank zitten
ik snap alleen niet waarom dat contract van toornstra verlengd is....
Denk dat kokcu wel naar een club als galaterasery of besiktas zal vertrekken nu hij een beetje vaste turks international is geworden op zijn leeftijd.
alleen debiel dat ze bij feyenoord nog denken dat linssen de spits is ...dat is wel lachwekkend
quote:Waarom Feyenoord met spoed een middenvelder zoekt
Door Martijn Krabbenlul
Op zoek naar versterking op het middenveld, heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Riechedly Bazoer. Technisch directeur Frank Arnesen bevestigt dat de multifunctionele speler van Vitesse op de lijst staat. Ook Tonny Vilhena heeft daarop een plek, maar de speler van FK Krasnodar zit niet op hete kolen. Hij is in bezit van nog een tweejarig contract, een topsalaris en is basisspeler bij de Russen.
Het wordt voor Feyenoord een klus een van deze middenvelders binnen te halen. De club moet nu wel doorschakelen nu Joey Veerman voor PSV koos. Drie weken lang was Feyenoord de enige met belangstelling, tot Davy Prpper besloot te stoppen met voetballen en PSV de deal kaapte doordat die club simpelweg veel meer liquide is dan Feyenoord en omdat Veerman zelf naar Eindhoven wilde.
Het lijkt raar dat Feyenoord-trainer Arne Slot per se een middenvelder aan zijn selectie wil toevoegen, maar wie verder kijkt, zal moeten constateren dat het logisch is. Tenminste, als Feyenoord ambitieus is. Met Guus Til en Jens Toornstra heeft hij twee spelers die de rol van aanvallende middenvelder (10) kunnen invullen. Voor de controlerende plekken (6 en 8) heeft hij slechts twee opties: Fredrik Aursnes en Orkun Kkc. Mark Diemers was back-up, maar hij vertrok op huurbasis naar Hannover 96. In uiterste nood kan Toornstra nog op die positie uit de voeten en ook Lutsharel Geertruida is een optie, maar dat zijn ze ook voor nog andere plekken. Intussen staat Aursnes op vier gele kaarten en dreigt een schorsing, iets wat Til al aan zijn broek heeft voor de Conference League.
Daarmee is het verschil meteen duidelijk met Ajax en PSV. De kampioen heeft met Steven Berghuis, Davy Klaassen, Ryan Gravenberch, Edson lvarez en Mohammed Kudus veel middenvelders, terwijl Daley Blind en Lisandro Martnez er ook kunnen spelen. PSV kan beschikken over Mario Gtze, Ibrahim Sangar, rick Gutirrez, Olivier Boscagli, Ryan Thomas en nu dus ook Joey Veerman, Vijf spelers voor een controlerende rol op het middenveld. De club wil er dus graag nog een bij, zodat het iets comfortabeler voelt bij schorsingen, blessures of coronagevallen. Intern bij Feyenoord beseft men dat de club geluk heeft gehad met het geringe aantal absenties tijdens de eerste helft van het seizoen.
Werk aan de winkel dus voor technisch directeur Frank Arnesen. Het zit ‘m niet mee. Lang leek hij Joey Veerman binnen te halen, tot PSV kwam. Zelf kampt hij met een coronabesmetting, al vallen de symptomen mee. Wel laat de technisch directeur het oefenduel met Club Brugge aan zich voorbij gaan. Arnesen wilde Veerman trouwens ook om zijn trainer Arne Slot een plezier te doen. Hij zeurde nooit om versterkingen en stelde zich professioneel op. Maar Slot is ambitieus en wil met Feyenoord ver komen in de Eredivisie en de Conference League. Arnesen beseft dat hij zijn trainer nu moet helpen, zoals hij dat afgelopen zomer ook deed met de rake transfers van Guus Til, Gernot Trauner, Fredrik Aursnes, Marcus Pedersen, Cyriel Dessers en – nog – in mindere mate Alireza Jahanbakhsh.
Hij heeft zich goed ontwikkeld, maar geen type dat in de Nederlandse top gaat slagen. De spelers om hem heen werden meer gemist.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij het wel aardig deed.
Dat wordt een leuk half jaar dan want die gaat amper basis spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kunt alvast opschrijven dat Bazoer de sfeer gaat verstieren als hij een week niet in de basis staat.
Lijkt me een onverstandige aankoop dan. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een leuk half jaar dan want die gaat amper basis spelen.
Ik ben er ook niet heel enthousiast over al is het wel een goede voetballer. In het koppie alleen niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lijkt me een onverstandige aankoop dan. Maar goed, ik heb er ook geen verstand van.
Ik heb denk ik nog nooit zo'n nikszeggend artikel gezien. Hij noemt gewoon de middenvelders op en het antwoord op de vraag in de titel is: Omdat er te weinig zijn. En dan gaan amateurs er ook nog met zn nieuwtjes vandoor. Eigenlijk is dit toch echt schandaligquote:
Hier zitten wij dus al jaren mee opgescheept.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog nooit zo'n nikszeggend artikel gezien. Hij noemt gewoon de middenvelders op en het antwoord op de vraag in de titel is: Omdat er te weinig zijn. En dan gaan amateurs er ook nog met zn nieuwtjes vandoor. Eigenlijk is dit toch echt schandalig
samen met Skietuh Sjoerdjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zitten wij dus al jaren mee opgescheept.
Eigenlijk is hij alleen in een podcast te pruimen
ik vind die gozer zo oninteressant in die podcastquote:
ik lees eigenlijk nooit wat van die gozerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zitten wij dus al jaren mee opgescheept.
Eigenlijk is hij alleen in een podcast te pruimen
volgend jaar samen op het middenveldquote:Op woensdag 5 januari 2022 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bazoer en Vilhena knokken op de training.
Haal dan ook gelijk Tannane en Noa Lang.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bazoer en Vilhena knokken op de training.
wat wil je nou bewerenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een leuk half jaar dan want die gaat amper basis spelen.
we hebben toornstra die kan ook in de spits volgens krabbendam.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:10 schreef Scrummie het volgende:
Dessers mogelijk toch naar Africa Cup.
Dat zou behoorlijk kut zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:10 schreef Scrummie het volgende:
Dessers mogelijk toch naar Africa Cup.
Dat denk ik niet Hans.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
Bazoer kan wel naar een betere club
Ik zie dit feyenoord de komende jaren geen kampioen worden, kan hij net zo goed het mannetje in arnhem blijven.quote:
Bedankt voor deze mening, doen we niks mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie dit feyenoord de komende jaren geen kampioen worden, kan hij net zo goed het mannetje in arnhem blijven.
Mehquote:Vitesse hanteert momenteel een vraagprijs van twee miljoen euro voor de 25-jarige Bazoer, die aan het einde van dit seizoen gratis op te pikken is. Op die manier hoopt de club potentile kopers af te schrikken.
Vraagprijs. Neem aan dat dat onderhandelbaar is.quote:
Dat verkoop en verhuurbeleid van Arnesen. Of ze gaan gratis weg of ze worden verhuurd aan een tweededivisieclub.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
ALLES WEG
(Dit is het Belgische 2e niveau toch? @:DonRaja)
Tja veel hoger niveau kan die wekelijks nog niet aan lijkt me. Je wil ook niet dat die jongen op de bank gaat zitten verpieteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat verkoop en verhuurbeleid van Arnesen. Of ze gaan gratis weg of ze worden verhuurd aan een tweededivisieclub.
Dat die nu nog niet transfervrij is zegt toch niet dat je geen tekengeld hoeft te betalen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vraagprijs. Neem aan dat dat onderhandelbaar is.
Als je hem voor 1 tot 1,5 miljoen kunt overnemen zou ik het denk ik wel doen.
Anders moet je mogelijk in de zomer ook pakweg een miljoen tekengeld bieden.
Hele complete controlerende middenvelder volgens mij. Zowel zonder bal als aan de bal heel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik weet alleen niet echt meer wat Bazoer voor middenvelder was, behalve dat het toen wel toffe duels waren tussen Vilhena en hem in dat bekerpotje. Volgens mij is hij ook wel een stukje flinker/gespierder geworden inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |