Balotelli zijn kortsluiting is buiten het veld met Bazoer moet je maar zien of hij je niet met 10 man laat staan als het niet gaat zoals hij wilquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geweldige voetballer. Natuurlijk wel een moeilijk ventje maar ook weer geen Balotelli dat uit het raam met dartpijltjes loopt te gooien. Ik zie hem graag komen als ik eerlijk ben.
1 rode kaart in de laatste 12 maanden. Pakt wel (te) veel gele kaarten dat wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Balotelli zijn kortsluiting is buiten het veld met Bazoer moet je maar zien of hij je niet met 10 man laat staan als het niet gaat zoals hij wil
Waar veel gele kaarten zo vroeg zijn dat het je een wisselmoment kost.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 rode kaart in de laatste 12 maanden. Pakt wel (te) veel gele kaarten dat wel.
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.quote:
Beetje een heethoofd, ja. Pakt vooral veel gele kaarten. Feyenoord toch wel redelijk actief. Zullen dus nog wel 1 of 2 spelers komen. Gaat vast ook nog wel wat gehuurd worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.
Verder begint Rutger me gigantisch op mijn zenuwen te werken met zijn halfbakken nieuwtjes
ZKA is er heel snel veel te veel in gaan geloven inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een erg goede voetballer, maar je kan drie rode kaartjes per seizoen alvast opschrijven. Ook ligt die niet echt lekker bij een deel van het legioen, en dan druk ik me zachtjes uit.
Verder begint Rutger me gigantisch op mijn zenuwen te werken met zijn halfbakken nieuwtjes
quote:Bazoer zelf staat open voor een stap hogerop. Hij is bezig aan zijn derde seizoen bij Vitesse, waar hij uitgroeide tot de beste speler van de Arnhemmers. Bazoer is bovendien in bezit van een aflopend contract, hoewel dat niet betekent dat Vitesse hem zo maar laat gaan.
Hoewel er ook buitenlandse interesse is voor Bazoer, ziet hij een stap naar een Nederlandse topclub zeker zitten. Het speelt mee dat hij al een aantal avonturen in het buitenland achter de rug heeft, bij VfL Wolfsburg en FC Porto. Pas 25 jaar wil hij zich verder ontwikkelen als multifunctionele speler (verdediger/middenvelder). Bij Feyenoord zou dat onder Arne Slot zeker kunnen. Eerder informeerde ook PSV naar Bazoer, maar die club koos voor Joey Veerman.
snap niet zo waarom hij zoveel aandacht krijgtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ZKA is er heel snel veel te veel in gaan geloven inderdaad
Ik denk dat z'n nieuwtjes net zo snel zouden verspreiden als die dat "It's happening!" en opzetten van een eigen website achterwege zou laten. Maar mooi dat we via hem zoveel horen inderdaad, heeft toch nog steeds goeie bronnen binnen de club zo te merken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
je kunt ook jaren over feyenoord praten op de foks, zoals wij hier
of je kunt er je werk van proberen te maken, zodat wij het er hier er over kunnen hebben
Die gaat waarschijnlijk naar Rangers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
Kunnen we meteen die Doekhi erbij nemen?
@:yats @:sked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |