Totaal verschillend inderdaad. Ook als je kijkt naar (eventuele) restwaarde. Zou hier geen 5 miljoen voor neerleggen eigenlijk. Haal er dan nog maar 2 uit Scandinavië of zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:26 schreef Caland het volgende:
Wel fan, maar van een type Veerman die meer creatief is naar een bijtertje als Vilhena. Ik weet het niet.
Denk wel dat Vilhena uitstekend past in het spelletje van Slot en met Aursnes naast zich. Maar dan moet je Til wel vervangen voor iemand die iets met een bal kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Totaal verschillend inderdaad. Ook als je kijkt naar (eventuele) restwaarde. Zou hier geen 5 miljoen voor neerleggen eigenlijk. Haal er dan nog maar 2 uit Scandinavië of zo.
Wel eentje die zowel linksback als op het middenveld kan trouwens.
Het is ook verder geen downgrade, zou op zich een prima toevoeging zijn (afhankelijk voor hoeveel je hem haalt). Toch zou ik liever iets meer voetballer/creativiteit zien en een andere linksback halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel dat Vilhena uitstekend past in het spelletje van Slot en met Aursnes naast zich. Maar dan moet je Til wel vervangen voor iemand iets met een bal kan.
Alvast voorsorteren op volgend seizoen, dan zijn Diemers, Texeira, Til en Kokcu weg. Dan heb je met Aursnes en Toornstra maar 2 volwaardige middenvelders over. Waarom je dan zo iemand nu in de winterstop al zou halen voor de hoofdprijs is weer een andere vraag.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een beetje een rare weg die wordt ingeslagen. Dit team heeft genoeg ervaring en niet direct een impuls voor de basis nodig (behalve als je een topspits kan halen, maar dat gaat toch niet gebeuren). Waarom moet er dan zo nodig een dure bewezen middenvelder komen? Mij lijkt een talent van 20/21 die volgend jaar door kan stromen richting de basis ook goed genoeg en een stuk betaalbaarder.
Ik denk dat die investeerders graag een grote naam hebben.
Eens. Niks ten nadele van Vilhena, want die heeft genoeg kwaliteit. Maar ik twijfel met name aan hoe ze hier nou op komen i.p.v. Veerman. Totaal iets anders.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit een beetje een rare weg die wordt ingeslagen. Dit team heeft genoeg ervaring en niet direct een impuls voor de basis nodig (behalve als je een topspits kan halen, maar dat gaat toch niet gebeuren). Waarom moet er dan zo nodig een dure bewezen middenvelder komen? Mij lijkt een talent van 20/21 die volgend jaar door kan stromen richting de basis ook goed genoeg en een stuk betaalbaarder.
Ik denk dat die investeerders graag een grote naam hebben.
Als die inderdaad allemaal vertrekken heb je wel meer dan 1 middenvelder nodig. Dan is het bijzonder om in de winterstop een grote vis te halen die een luxeprobleem op het middenveld creëert en niet een talent dat wel accepteert om eerst een paar maandjes op de bank te zetten. Dan kan je in de zomer alsnog een type Vilhena halen (of gewoon een speler met restwaarde)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alvast voorsorteren op volgend seizoen, dan zijn Diemers, Texeira, Til en Kokcu weg. Dan heb je met Aursnes en Toornstra maar 2 volwaardige middenvelders over. Waarom je dan zo iemand nu in de winterstop al zou halen voor de hoofdprijs is weer een andere vraag.
Denk dat ze zo'n speler dan in de zomer gaan halen als vervanger voor Til. En dan heb je nog Milambo en Hartjes die dan ook weer een seizoen verder zijn (met nauwelijks wedstrijden in de benenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die inderdaad allemaal vertrekken heb je wel meer dan 1 middenvelder nodig. Dan is het bijzonder om in de winterstop een grote vis te halen die een luxeprobleem op het middenveld creëert en niet een talent dat wel accepteert om eerst een paar maandjes op de bank te zetten. Dan kan je in de zomer alsnog een type Vilhena halen (of gewoon een speler met restwaarde)
Die spits van NYCFC is wederom in de geruchtenmolen terecht gekomen. Maar net als afgelopen zomer, wordt dat ook niks. Net als de zomer daarvoor met Adolfo Gaich.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft een spits nodig die er 25-30 maakt
Ga daarvoor sparen…..
sparen heeft geen zin klaasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft een spits nodig die er 25-30 maakt
Ga daarvoor sparen…..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Tonnygod.
De fanclub kan weer van stal @:aTypisch
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Tonnygod.
De fanclub kan weer van stal @:aTypisch
Hoe bedoel je meer is niet nodig?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Meer is toch niet nodig? Niet aan beginnen.
Ik zal Heerenveen uit ook nooit vergeten. Wat een dag was dat. Dat hij toen eigenlijk niet mocht spelen en eigenhandig de overwinning naar binnen trok, paar uur daarna Ajax dat punten verspeelde op Woudenstein. Toen was het kampioenschap binnen, Tonnygod.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooi verhaal heeft dat ventje
Ja, als dat een vereiste is kunnen we het hele profvoetbal wel opheffen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is best een leuk ventje, maar Tonny heeft wel het IQ van een doperwt.
Wat ben jij een treurige gozer zeg, ongelofelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is best een leuk ventje, maar Tonny heeft wel het IQ van een doperwt.
en bijna alle andere beroepsgroepen ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als dat een vereiste is kunnen we het hele profvoetbal wel opheffen.
achteraf jammer dat Kuyt toen de held wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
En als Tonny geen schorsing pakte bij Excelsior uit had Kuyt nooit een hattrick gemaakt in de kampioenswedstrijd. Wat. Een. God.
Ja eens. Ook wel apart hoe het gelopen is, dat seizoen was het eigenlijk wel over met die gozer (Giogod), maar door die laatste wedstrijd is hij toch wel het gezicht van dat kampioenschap.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
achteraf jammer dat Kuyt toen de held was
maar dat kan aan mijn afkeer tegen de persoon zelf liggen
wel een feyenoordGOD
Daar helpt hij zelf ook wel bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja eens. Ook wel apart hoe het gelopen is, dat seizoen was het eigenlijk wel over met die gozer (Giogod), maar door die laatste wedstrijd is hij toch wel het gezicht van dat kampioenschap.
Er is voetbaltechnisch inderdaad niet heel veel logica te bespeuren in de stap 'Veerman komt niet' -> 'Laten we Tonny dan maar bellen'quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
Maar er zijn dus mensen in het topic die niet snappen dat je ook bij Tonny gaat informeren als Veerman niet komt.
voetbalgod
- Andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
Maar er zijn dus mensen in het topic die niet snappen dat je ook bij Tonny gaat informeren als Veerman niet komt.
voetbalgod
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er is voetbaltechnisch inderdaad niet heel veel logica te bespeuren in de stap 'Veerman komt niet' -> 'Laten we Tonny dan maar bellen'
Typischgod
Aursnes heeft vooral met Kökcü samen gespeeld, waarbij Kökcü de spelmaker is van de twee. Ik weet niet of Aursnes die rol over zou kunnen nemen met een speler als Vilhena naast hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.
Niet dat een Veerman - Aursnes niet had kunnen werken overigens, maar dan zou Aursnes wel wat meer de stofzuiger rol krijgen ten opzichte van Veerman.
Het probleem dat ik met Vilhena heb is dat je als club blijkbaar extreem veel moeite doet om 6 miljoen bij elkaar te schooien om Veerman al in de winterstop te halen. Dan lijkt het met dat je al duidelijke plannen en een specifieke rol in het elftal voor ogen hebt voor hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo van de getalletjes, maar ik zie beiden als 6. Dus wat dat betreft is er wel een overeenkomst vind ik. Qua types wel verschillend ja, maar uiteindelijk zie ik meer in een duo Vilhena - Aursnes waarbij Aurnses echt de regisseur rol op zich kan nemen, dan een Veerman - Aursnes duo. Uiteindelijk denk ik dat daar de balans wat beter ligt, dus met Vilhena - Aursnes. Aursnes in de El Ahmadi rol.
Niet dat een Veerman - Aursnes niet had kunnen werken overigens, maar dan zou Aursnes wel wat meer de stofzuiger rol krijgen ten opzichte van Veerman.
Deze was zo lekker hequote:
Zou de eerste viertienden van dit gifje eruit kunnen knippen. Bedankt.quote:
Ik vind het niet gek om ook wat meer ervaring op je middenveld te willen. Helemaal als je de leegloop ziet en hopelijk een Toornstra die definitief naar de bank wordt gedegradeerd. Fijne leeftijdscategorie zit hij ook nog, je moet er alleen niet meer dan een miljoen of 2-3 voor willen betalen imo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Vilhena nu terugkopen is het oude Feyenoord-beleid.
Ik was het Djuricic gerucht alweer vergeten, hoe duur zou hij zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef leeroy het volgende:
Hoewel ik een beetje sceptisch was met Tonny, zie ik er wel heil in als ze hem met Aursnes en Đuričić koppelen. Die is dan je creatieve man voor volgend jaar, wel een compleet ander type middenveld krijg je dan.
Veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Vilhena nu terugkopen is het oude Feyenoord-beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |