Dat zou behoorlijk kut zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:10 schreef Scrummie het volgende:
Dessers mogelijk toch naar Africa Cup.
Dat denk ik niet Hans.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
Bazoer kan wel naar een betere club
Ik zie dit feyenoord de komende jaren geen kampioen worden, kan hij net zo goed het mannetje in arnhem blijven.quote:
Bedankt voor deze mening, doen we niks mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie dit feyenoord de komende jaren geen kampioen worden, kan hij net zo goed het mannetje in arnhem blijven.
Mehquote:Vitesse hanteert momenteel een vraagprijs van twee miljoen euro voor de 25-jarige Bazoer, die aan het einde van dit seizoen gratis op te pikken is. Op die manier hoopt de club potentiële kopers af te schrikken.
Vraagprijs. Neem aan dat dat onderhandelbaar is.quote:
Dat verkoop en verhuurbeleid van Arnesen. Of ze gaan gratis weg of ze worden verhuurd aan een tweededivisieclub.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
ALLES WEG
(Dit is het Belgische 2e niveau toch? @:DonRaja)
Tja veel hoger niveau kan die wekelijks nog niet aan lijkt me. Je wil ook niet dat die jongen op de bank gaat zitten verpieteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat verkoop en verhuurbeleid van Arnesen. Of ze gaan gratis weg of ze worden verhuurd aan een tweededivisieclub.
Dat die nu nog niet transfervrij is zegt toch niet dat je geen tekengeld hoeft te betalen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vraagprijs. Neem aan dat dat onderhandelbaar is.
Als je hem voor 1 tot 1,5 miljoen kunt overnemen zou ik het denk ik wel doen.
Anders moet je mogelijk in de zomer ook pakweg een miljoen tekengeld bieden.
Hele complete controlerende middenvelder volgens mij. Zowel zonder bal als aan de bal heel goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik weet alleen niet echt meer wat Bazoer voor middenvelder was, behalve dat het toen wel toffe duels waren tussen Vilhena en hem in dat bekerpotje. Volgens mij is hij ook wel een stukje flinker/gespierder geworden inmiddels.
LOL.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:800/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)8f435.jpg]afbeelding[/url] ]
Der Raketenmann gaat de KKD op een hoopje spelen en heeft daar erg veel zin in.
Wel slaapmomenten nog volgens mij. Maar volgens mij zou het wel een prima aanwinst zijn. Mits hij niet loopt te zeiken als hij moet banken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele complete controlerende middenvelder volgens mij. Zowel zonder bal als aan de bal heel goed.
Al die miskopen die nu verhuurd worden aan een stel nikszeggende clubjes zullen aankomende zomer wel gratis weg mogen. Veel keuze heb je ook niet want niemand gaat daar nog geld voor betalen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel slaapmomenten nog volgens mij. Maar volgens mij zou het wel een prima aanwinst zijn. Mits hij niet loopt te zeiken als hij moet banken.
En Arnesen moet inderdaad nog wel bewijzen dat hij ook fatsoenlijk kan verkopen. Het is te sneu voor woorden dat Feyenoord over de afgelopen 10 jaar stijf onderaan staat qua transferbalans, die is zelfs negatief.
Snap ik ook niks van inderdaad, die zou je toch ook wel aan een rechterrijtjeclub kwijt kunnen zou je zeggen. Anders had je er nooit dat bedrag voor moeten neerleggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:25 schreef fetX het volgende:
Toch wel vreemd dat zo’n Antonucci weer naar Volendam vertrekt, tenzij hij dat zelf heel graag wilde natuurlijk. Die jongen maakte op mij een prima indruk in de voorbereiding alleen past niet in Slotball. Je zou zeggen dat die jongen toch wel voor een club als Heerenveen oid interessant zou moeten zijn. Voor hemzelf ook wel handig om eens zo’n stap te maken. Bij Feyenoord lijkt hij wel klaar.
Van de verkopen en verhuur van Arnesen ben ik ook niet zo onder de indruk en de namen die ik voorbij zie komen (op Veerman na) voor inkomende transfers zijn nu ook niet denderend of vernieuwend.
Verder heeft hij een uitstekende zomer gedraaid uiteraard.
Antonucci is dan ook een miskoop. Ik denk niet dat het te vroeg is om die conclusie al te trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van inderdaad, die zou je toch ook wel aan een rechterrijtjeclub kwijt kunnen zou je zeggen. Anders had je er nooit dat bedrag voor moeten neerleggen.
Voor ons wel inderdaad, maar die jongen kan wel goed voetballen. Een verhuur aan Volendam helpt ook niet echt voor de marktwaarde. Die jongen moet gewoon op Eredivisie niveau spelen. Dat kan hij makkelijk aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Antonucci is dan ook een miskoop. Ik denk niet dat het te vroeg is om die conclusie al te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |