LOL.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:800/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)8f435.jpg]afbeelding[/url] ]
Der Raketenmann gaat de KKD op een hoopje spelen en heeft daar erg veel zin in.
Wel slaapmomenten nog volgens mij. Maar volgens mij zou het wel een prima aanwinst zijn. Mits hij niet loopt te zeiken als hij moet banken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele complete controlerende middenvelder volgens mij. Zowel zonder bal als aan de bal heel goed.
Al die miskopen die nu verhuurd worden aan een stel nikszeggende clubjes zullen aankomende zomer wel gratis weg mogen. Veel keuze heb je ook niet want niemand gaat daar nog geld voor betalen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel slaapmomenten nog volgens mij. Maar volgens mij zou het wel een prima aanwinst zijn. Mits hij niet loopt te zeiken als hij moet banken.
En Arnesen moet inderdaad nog wel bewijzen dat hij ook fatsoenlijk kan verkopen. Het is te sneu voor woorden dat Feyenoord over de afgelopen 10 jaar stijf onderaan staat qua transferbalans, die is zelfs negatief.
Snap ik ook niks van inderdaad, die zou je toch ook wel aan een rechterrijtjeclub kwijt kunnen zou je zeggen. Anders had je er nooit dat bedrag voor moeten neerleggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:25 schreef fetX het volgende:
Toch wel vreemd dat zo’n Antonucci weer naar Volendam vertrekt, tenzij hij dat zelf heel graag wilde natuurlijk. Die jongen maakte op mij een prima indruk in de voorbereiding alleen past niet in Slotball. Je zou zeggen dat die jongen toch wel voor een club als Heerenveen oid interessant zou moeten zijn. Voor hemzelf ook wel handig om eens zo’n stap te maken. Bij Feyenoord lijkt hij wel klaar.
Van de verkopen en verhuur van Arnesen ben ik ook niet zo onder de indruk en de namen die ik voorbij zie komen (op Veerman na) voor inkomende transfers zijn nu ook niet denderend of vernieuwend.
Verder heeft hij een uitstekende zomer gedraaid uiteraard.
Antonucci is dan ook een miskoop. Ik denk niet dat het te vroeg is om die conclusie al te trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van inderdaad, die zou je toch ook wel aan een rechterrijtjeclub kwijt kunnen zou je zeggen. Anders had je er nooit dat bedrag voor moeten neerleggen.
Voor ons wel inderdaad, maar die jongen kan wel goed voetballen. Een verhuur aan Volendam helpt ook niet echt voor de marktwaarde. Die jongen moet gewoon op Eredivisie niveau spelen. Dat kan hij makkelijk aan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Antonucci is dan ook een miskoop. Ik denk niet dat het te vroeg is om die conclusie al te trekken.
Nee precies dat denk ik ook, of ze willen hem liever in een potentieel kampioensteam zien dan een beetje ploeteren in het rechterrijtje. Maargoed, er moet toch inmiddels wel een beeld zijn hoe hij presteert in die competitie zou je zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Antonucci is dan ook een miskoop. Ik denk niet dat het te vroeg is om die conclusie al te trekken.
Deze foto straalt wel echt een mislukte carrière uit zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Caland het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:800/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)8f435.jpg]afbeelding[/url] ]
Der Raketenmann gaat de KKD op een hoopje spelen en heeft daar erg veel zin in.
Hoezo mislukt, fantastische spookspeler die overal een flink salaris vangt en daar nooit iets voor hoeft te doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze foto straalt wel echt een mislukte carrière uit zeg
Probleem is dat je de zomer niet echt een gunstige uitgangspositie hebt als ie transfervrij is. Meer clubs willen hem hebben en ik vraag mij af of Feyenoord dan nog het beste aanbod heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:24 schreef Haringkop het volgende:
Als je Diemers kan vervangen voor Bazoer, doe je het niet een zo slecht. Maar las net dat Vitesse nog twee miljoen verlangt voor dat aflopende contract
Dat laatste is een goed punt, er lijkt nu echt een heel goede chemie te zijn binnen het team en ik ben ook fan van de persoonlijkheid van de meeste spelers. Dat komt dan wel in gevaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Probleem is dat je de zomer niet echt een gunstige uitgangspositie hebt als ie transfervrij is. Meer clubs willen hem hebben en ik vraag mij af of Feyenoord dan nog het beste aanbod heeft.
Verder stel ik enorme vragen of Bazoer nu wel past bij het warme bad wat Feyenoord is. Ik vind het gewoon een ontzettende kneus.
En dan te bedenken dat hijvoor 2mln gesleten had kunnen worden aan een Franse club.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van inderdaad, die zou je toch ook wel aan een rechterrijtjeclub kwijt kunnen zou je zeggen. Anders had je er nooit dat bedrag voor moeten neerleggen.
Dat precies het probleem met deze groep ….het is een mietjes selectie met jens als de grootste gay als aanvoerderquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste is een goed punt, er lijkt nu echt een heel goede chemie te zijn binnen het team en ik ben ook fan van de persoonlijkheid van de meeste spelers. Dat komt dan wel in gevaar.
Exact dit dus. Een probleemkind halen met de wetenschap dat hij (voorlopig) niet veel gaat spelen lijkt me niet handig. En dan vind ik twee miljoen ineens heel veel. Zeker voor Feyenoord.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vraag me vooral al of Bazoer de discipline in Slot zijn speelstijl wel op kan brengen. Het schiet nu alle kanten op, hij doet eigenlijk wat hij wil. Daarom wordt hij ook nog zelfs bij Vitesse gewisseld, zoals in de ECL omdat hij maar naar voren blijft draven. Als dat lukt heb je in principe voor 2 miljoen een hele complete middenvelder die ook nog prima als laatste man kan. Punt is alleen dat hij niet alles zal spelen en dan is het wachten op problemen.
Dit verbaast me ook. Lijkt me dat Bazoer zo'n beetje de laatste speler is die in de speelwijze van Slot pastquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vraag me vooral al of Bazoer de discipline in Slot zijn speelstijl wel op kan brengen. Het schiet nu alle kanten op, hij doet eigenlijk wat hij wil. Daarom wordt hij ook nog zelfs bij Vitesse gewisseld, zoals in de ECL omdat hij maar naar voren blijft draven. Als dat lukt heb je in principe voor 2 miljoen een hele complete middenvelder die ook nog prima als laatste man kan. Punt is alleen dat hij niet alles zal spelen en dan is het wachten op problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |