Ik beweer niet "van alles", ik zei alleen dat er ook doden zijn door vaccinatie, zoals die jonge vrouwen met die bloedplaatjes. Jij wilt er gelijk een wedstrijd van maken wie de meeste namen kan noemen wat ik gewoon onnodig vindt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Je beweerd van alles, maar als er om een bewijs gevraagd wordt dan ga je snel ontwijken en daarna op de man spelen. Bekende wappie techniek overigens, groot mondje maar geen bewijzen. Heb je al wat gedoneerd aan je grote wappie voorbeelden trouwens?
Kom eens met bewijs dan, in plaats van dom te roeptoeteren. Hoeveel mensen zijn er overleden DOOR vaccinatie. Waar is je bewijs.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik beweer niet "van alles", ik zei alleen dat er ook doden zijn door vaccinatie, zoals die jonge vrouwen met die bloedplaatjes.
En stel dat je nou eens zou nadenken, zou je dan begrijpen waarom we dat uithouden? Of is dat een stapje te ver?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef Chandler het volgende:
Hoe lang houden we het al uit met de griep zelf? die heeft ook ieder jaar nieuwe varianten en daar word dan de griepprik weer op aangepast....
Dus heel lang... super heel lang!
Nadenken is nooit slecht, zelf een keuze maken ook niet. Anderen respecteren voor hun eigen keuzes zou ook fijn zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef Coritchando het volgende:
En stel dat je nou eens zou nadenken, zou je dan begrijpen waarom we dat uithouden? Of is dat een stapje te ver?
Niet er om heen kletsen, beantwoord de vraag eens. Als jij zo goed zelf kan nadenken en keuzes maken en beweerd dat Corona en griep op eenzelfde niveau staan dan ben ik wel eens benieuwd om te lezen waarom jij dit denkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nadenken is nooit slecht, zelf een keuze maken ook niet. Anderen respecteren voor hun eigen keuzes zou ook fijn zijn!
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik geen prikken heb genomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Coritchando het volgende:
Niet er om heen kletsen, beantwoord de vraag eens. Als jij zo goed zelf kan nadenken en keuzes maken en beweerd dat Corona en griep op eenzelfde niveau staan dan ben ik wel eens benieuwd om te lezen waarom jij dit denkt.
Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.quote:Overigens is het nergens voor nodig om mensen "te respecteren voor hun eigen keuze" als deze keuze mij en anderen beperkt en in serieus gevaar brengt. Jouw vrijheid stopt waar die van mij ingeperkt wordt door jouw vrijheid. Tenzij iemand een keuze maakt en de gevolgen accepteert natuurlijk. Maar aan de huilende antivaxxers in de ziekenhuizen te zien is dat niet het geval.
Nou, zal ik happen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:56 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Kom eens met bewijs dan, in plaats van dom te roeptoeteren. Hoeveel mensen zijn er overleden DOOR vaccinatie. Waar is je bewijs.
Weer eromheen kletsen. Ben je gewoon een beetje bang voor een prikje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik geen prikken heb genomen.
Zoals ik al dacht, je hebt werkelijk geen idee wat de verschillen zijn tussen griep en Corona. En de impact daarvan op de zorg.quote:Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.
Doden zijn niet interessant. Bekende wappie tactiek, iets aanhalen wat er niet toe doet.quote:Dat heel veel mensen blijkbaar een hoop corona doden hebben meegemaakt kan, echter kan ik mij daar niet in vinden, wat ik al schreef, ik heb een best groot netwerk en daarin nog niemand getroffen die er aan dood is gegaan of erg ziek is geworden. Ik ga liever af op mijn netwerk dan op pro-vaxinatie wappies.
Kom je niet huilen als je straks een buisje krijgt? Of is dat dan weer iets waar je dan op terugkomt. Moet je even met Robin Fransman bellen, die had ook zo'n geweldige eigen keuze gemaakt.quote:Maar ga vooral prikken, wees vrij in die keuze!dat ben ik ook en blijf ik ook!
Je weigert mee te doen aan het collectief, dus het collectief hoeft ook niet voor jouw zorg te betalen. We pakken jouw 1200 euro zorgpremie en dan mag je kijken hoelang je het uithoudt met dat geld in het ziekenhuis. 1 nachtje denk ik zo.quote:Ik betaal voor zorg, dus eis zorg, indien ik niet meer hoef te betalen, hoeven ze mij ook niets te leveren daar waar ik het nodig heb!
Bedankt dat je zelf je argument al ontkracht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat 1/3 door de prik is overleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef Wouter2006 het volgende:
Ten eerste:
https://www.skipr.nl/nieu(...)lareb-na-coronaprik/
Ja klopt, er staat "NA" coronaprik. Laten we ervan uitgaan dat 1-derde "DOOR" de coronaprik is overleden,
en goed, daar heb je gelijk in, dat kan ik niet bewijzen.
Klopt. Er is dan ook niemand die beweerd heeft dat er geen doden zijn gevallen door vaccinatie. Nu worden de Britten erbij gehaald, maar dan kan je beter naar de wereld kijken. Dan zijn er nog wel iets meer. Maar in geen enkele verhouding tot de miljoenen (!) doden dankzij Corona (of misschien moet ik beter zeggen: waar Corona het laatste zetje was).quote:Daarnaast de Astra Zeneca doden in het begin die zeker "DOOR" vaccinatie zijn overleden.
Bijvoorbeeld:
https://www.metronieuws.n(...)boses-bloedstolsels/
Op een enkele vrouw met AZ na is er niets te vinden in NL.quote:Er zijn nog genoeg vaccinatie doden berichten te vinden op betrouwbare media, dus leef je uit.
"frontnieuws". Dat je dat serieus neemt is al tranentrekkend. Straks kom je ook met Nieuwspaal en de Speld aan.quote:Ook voor deze man was het bijna fataal afgelopen en lijkt gewoon echt door vaccinatie te komen:
https://www.frontnieuws.c(...)-vijf-hartaanvallen/
https://www.hollywoodlane(...)brazil-heart-attack/
Maar ongetwijfeld vind je dit weer allemaal onzin, onwaar, niet te bewijzen e.d.
Dus hou jij het lekker bij je prikabonnement, ik heb die zooi niet nodig in mijn lichaam.
Waaruit blijkt dat ik bang ben voor een prikje? en waar klets ik omheen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef Coritchando het volgende:
Weer eromheen kletsen. Ben je gewoon een beetje bang voor een prikje?
Ok, blijkbaar weet jij meer dan ik!quote:Zoals ik al dacht, je hebt werkelijk geen idee wat de verschillen zijn tussen griep en Corona. En de impact daarvan op de zorg.
Haha, dank voor uitlichten van bepaalde tactieken, wist niet dat dat mogelijk was!quote:Doden zijn niet interessant. Bekende wappie tactiek, iets aanhalen wat er niet toe doet.
Huilen? ja van het lachen om je reacties!quote:Kom je niet huilen als je straks een buisje krijgt? Of is dat dan weer iets waar je dan op terugkomt. Moet je even met Robin Fransman bellen, die had ook zo'n geweldige eigen keuze gemaakt.
Ach gossie... kun je het niet aan... ik ben collectief verzekerd omdat HET MOET! niet omdat het mag!quote:Je weigert mee te doen aan het collectief, dus het collectief hoeft ook niet voor jouw zorg te betalen. We pakken jouw 1200 euro zorgpremie en dan mag je kijken hoelang je het uithoudt met dat geld in het ziekenhuis. 1 nachtje denk ik zo.
Afgezien dit juist meestal beter is om dit niet te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef christmastsunami het volgende:
Zo onderweg naar de booster modificatie. Alvast 500 gr paracetamol genomen, als bloedverdunner, zodat het lekker goed door de aderen jaagt.
Ik doe het voor jullie:')
Op mijn vragen over de verschillen tussen Corona en griep bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik bang ben voor een prikje? en waar klets ik omheen?
Dat blijkt. Want ik heb de antwoorden wel, jij niet. Jammer, als je zo stellig en hoog van de toren blaast dan komt het beter over als je daar ook een onderbouwing bij zou hebben. Nu sta je een beetje voor gek.quote:Ok, blijkbaar weet jij meer dan ik!
Die mensen hadden anders ook wel overleden, aan bijvoorbeeld de door jouw zo gewaardeerde griep. Het is niet leuk dat mensen overlijden, zeker niet als het iets eerder is dan gehoopt. Maar de overlijdens zijn in geen enkel opzicht een reden om iets te doen tegen Corona.quote:Haha, dank voor uitlichten van bepaalde tactieken, wist niet dat dat mogelijk was!maar doden doen er idd weinig toe, zeker als het gaat om veelal ouderen met onderliggend lijden, mensen met stevig overgewicht.
Ik zou je Google eens gaan gebruiken. Robin is een van je maatjes die het met je eens is. Vaccinatie is maar onzin en bla bla.quote:Huilen? ja van het lachen om je reacties!en wie is Robin? moet ik die kennen?
Hoop gewauwel, maar er is maar 1 vraag: accepteer je ook de gevolgen van jouw keuze?quote:Ach gossie... kun je het niet aan... ik ben collectief verzekerd omdat HET MOET! niet omdat het mag!en daarnaast bepaal ik toch zelf wat ik in mijn lichaam spuit of stop. Dat is geheel mijn eigen keuze. Ik weiger mee te doen aan een experimenteel vaccin plan waar IK persoonlijk het nut niet van inzie.. dat mag, maar blijkbaar zoek jij naar redenen die ik niet kan vinden. Ik heb het beste met de mensheid voor, dat gezegd hebben zou het echt niet erg zijn als er gedeelte doodgaat aan het een of ander, dat zorgt voor ruimte.
Who cares. Als je een Robin Fransmannetje doet zal er niemand wakker van liggen. Het is volledig aan jezelf te danken als je stikt in je eigen longvocht. Het is onnodig, maar wees gerust: ik slaap er geen seconde slecht door.quote:En je krijgt mij toch niet overtuigd met je onzinnige niet nuttige pogingen om een discussie te voeren op punten die ik niet eens aanvoer
Wees vrij, geniet van je prikje zoals ik geniet van het leven zonder!
Ik loop al sinds de eerste golf met long covid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef Chandler het volgende:
Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.
Gewoon invoeren dat enkel gevaccineerden in de ziekenhuizen worden opgenomen. Kan de samenleving voor 100% los.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:37 schreef dikkedaniel het volgende:
gaat nog wel paar jaar zo door denk ik, niks aan te doen. Behalve antivax mensen.
Laten we ervanuit uitgaan, dat jij hier nu met je dikke duim bezig bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef Wouter2006 het volgende:
Ja klopt, er staat "NA" coronaprik. Laten we ervan uitgaan dat 1-derde "DOOR" de coronaprik is overleden,
en goed, daar heb je gelijk in, dat kan ik niet bewijzen.
AZ had inderdaad een verhoogt risico, daarom heeft men aanpassingen in het beleid hiervoor gedaan.quote:Daarnaast de Astra Zeneca doden in het begin die zeker "DOOR" vaccinatie zijn overleden.
Bijvoorbeeld:
https://www.metronieuws.n(...)boses-bloedstolsels/
Wil je serieus nu frontnieuws, een complot website vol met onzin, betrouwbare media noemen?quote:Er zijn nog genoeg vaccinatie doden berichten te vinden op betrouwbare media, dus leef je uit.[
Ook voor deze man was het bijna fataal afgelopen en lijkt gewoon echt door vaccinatie te komen:
https://www.frontnieuws.c(...)-vijf-hartaanvallen/
https://www.hollywoodlane(...)brazil-heart-attack/
Als je met frontnieuws komt, ja, dan kom je echt met onzin.quote:Maar ongetwijfeld vind je dit weer allemaal onzin, onwaar, niet te bewijzen e.d.
Helaas te slappe houding. Iedereen heeft toch de keuze, die vrijheid waar vooral de wappies zo over oreren?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef dikkedaniel het volgende:
ja maar dat gaat in democratie nederland nooit gebeuren
Het is ook niet experimenteel, misschien is je keuze dus op verkeerde informatie gebaseerd?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:25 schreef Chandler het volgende:
Ik weiger mee te doen aan een experimenteel vaccin plan waar IK persoonlijk het nut niet van inzie.. dat mag, maar blijkbaar zoek jij naar redenen die ik niet kan vinden.
Het enige is dat jouw keuze negatief uitpakt is voor een ander.quote:Wees vrij, geniet van je prikje zoals ik geniet van het leven zonder!
De wappies denken sowieso dat als je een vaccin hebt gehad en daarna klachten krijgt dat de zorg te stom is om klachten te duiden. Als jij met een probleem bij de dokter aanklopt wat op een of andere manier te relateren is aan een coronabesmetting of vaccinatie (de bijwerkingen zijn gelijk) dan is de eerste vraag of en wanneer je gevaccineerd bent. Dan gaan er hele andere protocollen in werking dan wanneer je 3 jaar geleden met deze klacht had aangeklopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef Rolfieo het volgende:
Zou het kunnen dat dit door het vaccin komt, zeker, maar bewijs is dit niet. Maar het vaccin kan ernstige complicaties geven, dat is bekend. Maar het is heel uitzonderlijk.
Inhoudelijk weinig, weet wel dat het x2 zo erg is als griep, tenminste dat schrijft men.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef Coritchando het volgende:
Op mijn vragen over de verschillen tussen Corona en griep bijvoorbeeld.
Hoho, het zijn JOU antwoorden hé, dat hoeven voor mij geen antwoorden te zijn. En ik sta niet voor gek, al denk je dat wel, dat sta ik niet. Maar jij mag vinden van wel!quote:Dat blijkt. Want ik heb de antwoorden wel, jij niet. Jammer, als je zo stellig en hoog van de toren blaast dan komt het beter over als je daar ook een onderbouwing bij zou hebben. Nu sta je een beetje voor gek.
Als jij werkzaam bent in de zorg weet je dat we jaarlijks te maken hebben met duizenden griepdoden... nu al 2 jaar amper tot geen.... daar gingen ouderen eerst dood aan, nu voornamelijk aan corona...quote:Die mensen hadden anders ook wel overleden, aan bijvoorbeeld de door jouw zo gewaardeerde griep. Het is niet leuk dat mensen overlijden, zeker niet als het iets eerder is dan gehoopt. Maar de overlijdens zijn in geen enkel opzicht een reden om iets te doen tegen Corona.
Leuk dat het een van mijn maatjes is, ken hem niet en hoef hem ook niet te kennen, evenals jouquote:Ik zou je Google eens gaan gebruiken. Robin is een van je maatjes die het met je eens is. Vaccinatie is maar onzin en bla bla.
Yup!quote:Hoop gewauwel, maar er is maar 1 vraag: accepteer je ook de gevolgen van jouw keuze?
"experimenteel vaccin", ik had niet verwacht dat zelfs een wappie nog met die onzin zou aankomen. Het maakt je niet heel geloofwaardig.
Ik ook niet, dat scheelt dan ook alweer!quote:Who cares. Als je een Robin Fransmannetje doet zal er niemand wakker van liggen. Het is volledig aan jezelf te danken als je stikt in je eigen longvocht. Het is onnodig, maar wees gerust: ik slaap er geen seconde slecht door.
Ik ben zeker niet gestoord, ik ben een nuchtere Groninger die eerst denkt voordat hij iets doet (tenminste meestal ;-) en het spijt mij om te lezen dat het rondom jou slecht gaat, dat vind ik vervelend voor jou.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:36 schreef Rolfieo het volgende:
Ik loop al sinds de eerste golf met long covid.
Vorige maand vriendin van vriendin, ongevaccineerd opgenomen in het ziekenhuis, was op het randje voor de IC.
Meerdere collega's die al maanden klachten hebben, en sommige bijna richting uitdiensttreding gaan na 2 jaar.
Oom, ziekenhuis opname, kan zich er letterlijk niets meer van herinneren.
2 vrienden die family zijn verloren.
2 die al 14 maanden geen of aangepaste reuk smaak hebben.
Buurland die sinds covid geen cola meer kan drinken, omdat zijn smaak aangepast is.
We zijn inderdaad gestoord geworden.... Ik zou zou zeggen kijk eens in de spiegel? Of probeer eens te begrijpen waar we mee te maken hebben? Immers we zijn er pas 21 maanden mee bezig.
Voor die 1/3 kijk ik dan gewoon even naar de leeftijd. Tuurlijk kunnen er andere factoren spelenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:41 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Laten we ervanuit uitgaan, dat jij hier nu met je dikke duim bezig bent.
Het zou kunnen, maar het zou ook niet kunnen.
Heb je enige onderbouwing voor je 1/3? Kan net zo goed 1/10 of 1/100 zijn of 1/5 zijn.
[..]
AZ had inderdaad een verhoogt risico, daarom heeft men aanpassingen in het beleid hiervoor gedaan.
[..]
Wil je serieus nu frontnieuws, een complot website vol met onzin, betrouwbare media noemen?
[..]
Als je met frontnieuws komt, ja, dan kom je echt met onzin.
Zou het kunnen dat dit door het vaccin komt, zeker, maar bewijs is dit niet. Maar het vaccin kan ernstige complicaties geven, dat is bekend. Maar het is heel uitzonderlijk.
Waar zou ik die opleveren? Dat heb ik volgens mij nooit gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:49 schreef Coritchando het volgende:
@:Wouter2006 waar blijft je lijstje met goede redenen om geen vaccin te nemen? Die zou je nog opleveren na je grootspraak daarover.
Duidelijk, je weet dus niets en neemt beslissingen op basis van je onderbuikgevoel. Waarschijnlijk omdat je bang bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Inhoudelijk weinig, weet wel dat het x2 zo erg is als griep, tenminste dat schrijft men.
Mijn antwoorden zijn feiten. Dat is niet wat ik vind, dat is wat de volledige medische wetenschap vindt.quote:Hoho, het zijn JOU antwoorden hé, dat hoeven voor mij geen antwoorden te zijn. En ik sta niet voor gek, al denk je dat wel, dat sta ik niet. Maar jij mag vinden van wel!
Zoals al eerder laat het nadenken je weer in steek, want ook hiervoor kan ik je vragen hoe dit komt. Want wat je zegt klopt prima, er zijn veel minder ouderen overleden aan griep dan gemiddeld. Maar dat heeft een reden, ik weet die, jij ook?quote:Als jij werkzaam bent in de zorg weet je dat we jaarlijks te maken hebben met duizenden griepdoden... nu al 2 jaar amper tot geen.... daar gingen ouderen eerst dood aan, nu voornamelijk aan corona...
Ik zou vooral eens gaan zoeken naar zijn keuze, die eng dichtbij die van jou zit. En met hem liep het top af, hij hoeft nooit meer belasting te betalen.quote:Leuk dat het een van mijn maatjes is, ken hem niet en hoef hem ook niet te kennen, evenals jou
Je beweerde iets, ik heb je gevraagd om bewijs. Jij negeert dat, omdat je het niet hebt. Waarmee we dus kunnen vaststellen dat er eigenlijk geen goede redenen zijn om je niet te vaccineren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:52 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Waar zou ik die opleveren? Dat heb ik volgens mij nooit gezegd.
Nee, geen wappie techniek gebruiken. Kom eens met je goede redenen die je benadrukte. Dat moet niet moeilijk zijn toch, als ze zo goed zijn heb je ze paraat.quote:Zoek maar terug in de oude threads, heb je wat te doen.
Want er is geen bewijs, daarom niet. Een speculatie blijven herhalen maakt het nog geen bewijs.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Voor die 1/3 kijk ik dan gewoon even naar de leeftijd. Tuurlijk kunnen er andere factoren spelen
maar lijkt me gewoon door vaccinatie te komen. Want waarom niet?
Niemand zal ontkennen dat hij overleden is aan een hartaanval. Maar bewijs voor een causaal verband (moet je mogelijk ook even opzoeken) is er niet.quote:Googlen op 'Rafael Silva Heart Attack' geeft genoeg resultaten.
Denk dat Chandler en ik juist niet bang zijn, anders hadden we de prikken wel genomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Duidelijk, je weet dus niets en neemt beslissingen op basis van je onderbuikgevoel. Waarschijnlijk omdat je bang bent.
Of de rest is wel zo slim om zich bij de feiten te houden. Er zal vast een reden zijn dat +/- 90% van NL gevaccineerd is en er wereldwijd miljarden vaccinaties zijn gezet. En dat de ziekenhuizen voornamelijk vol liggen met niet gevaccineerde mensen, die ook nog eens een zeer kleine groep van het totaal vormen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:51 schreef Chandler het volgende:
maar dat zien blijkbaar alleen de anti vaxxers... de rest is zo gewillig als het maar kan om te bukken als het gevraagd word...
Stop met denken, dat gaat je het hele topic al niet zo goed af samen met Chandler.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:00 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Denk dat Chandler en ik juist niet bang zijn, anders hadden we de prikken wel genomen.
Dan heb je in ieder geval geen last meer van ons toch? Jij ook weer blij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:03 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Maar troost je, de meeste antivaxxers die tot inzicht komen dat ze mis zaten doen dit nog net bij bewustzijn. Daarna gaan ze lekker een slapie doen en hopen dat ze een paar weken later nog wakker worden.
Ok, als jij het zegt zal het zo zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:54 schreef Coritchando het volgende:
Duidelijk, je weet dus niets en neemt beslissingen op basis van je onderbuikgevoel. Waarschijnlijk omdat je bang
Fijn dat jou antwoorden feiten zijn, geweldig! een dikke krul voor jou maar wat wil dat zeggen? dat ik iets moet?quote:Mijn antwoorden zijn feiten. Dat is niet wat ik vind, dat is wat de volledige medische wetenschap vindt.
Het zou fijn zijn als je duidelijk in je postings bent, gelijk even onderbouwt en niet zinspeelt op iets waar ik mogelijk niet van op de hoogte ben, dus vertel de reden eens dat er geen griepdoden meer zijn, terwijl dit een heel normaal fenomeen is, zeker in de ouderenzorg.quote:Zoals al eerder laat het nadenken je weer in steek, want ook hiervoor kan ik je vragen hoe dit komt. Want wat je zegt klopt prima, er zijn veel minder ouderen overleden aan griep dan gemiddeld. Maar dat heeft een reden, ik weet die, jij ook?
Waarom? er zijn zoveel andere bronnen die ik zou kunnen gaan lezen maar ook de tijd niet voor neem, wel neem ik de tijd even om op jou te reageren, das toch best aardig niet!quote:Ik zou vooral eens gaan zoeken naar zijn keuze, die eng dichtbij die van jou zit. En met hem liep het top af, hij hoeft nooit meer belasting te betalen.
Gaat volgens de statistieken toch echt steeds meer de andere kant op, logisch ook. Minder niet gevaccineerde, maar dat was niet iets waar ze op gerekend hadden. Ze dachten dat het de oplossing was, niet geheel dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:00 schreef Coritchando het volgende:
Of de rest is wel zo slim om zich bij de feiten te houden. Er zal vast een reden zijn dat +/- 90% van NL gevaccineerd is en er wereldwijd miljarden vaccinaties zijn gezet. En dat de ziekenhuizen voornamelijk vol liggen met niet gevaccineerde mensen, die ook nog eens een zeer kleine groep van het totaal vormen.
Dank voor een groep bepalen wat ze doen, ik behoor dan blijkbaar niet bij deze groep aangezien ik niet steeds onzin herhaal, ik ga vaak zelfs mee in feiten, wil nog niet zeggen dat ik daarmee iets verplicht ben. Ik ben jou of wie dan ook NIETS verplicht, wel wil ik mee bewegen maar niet op ieder front. Respecteer dat, net zoals ik jullie bubbel respecteer!quote:Antivaxxers herhalen vooral elkaars onzin in een grote echoput. En als het dan vaak genoeg herhaald is, dan is het ineens waar. Het zal niemand verbazen dat veel antivaxxers ook denken dat de aarde plat is.
Ik had liever dat jullie verstandig werden, de feiten zouden bekijken en tot de conclusie zouden komen dat je je foute keuze nog kan terugdraaien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval geen last meer van ons toch? Jij ook weer blij.
Ik doe je juist een plezier toch. Jullie van de wappies zijn toch zo verzot op het "eIGeN OnDErSOeK"?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Chandler het volgende:
Het zou fijn zijn als je duidelijk in je postings bent, gelijk even onderbouwt en niet zinspeelt op iets waar ik mogelijk niet van op de hoogte ben, dus vertel de reden eens dat er geen griepdoden meer zijn, terwijl dit een heel normaal fenomeen is, zeker in de ouderenzorg.
Je vriendin is dus ook al niet bijster intelligent, hopelijk is ze wel knap.quote:En een puntje zoals m'n vriendin het net tegen mij zei; je neemt een prik voor jezelf, om jezelf te beschermen. En mogelijk uit zorg voor anderen, echter kunnen die het prikje namelijk zelf nemen en zichzelf beschermen... dus wat doe je moeilijk zeg.. pffff
Inderdaad heel logisch. En nog steeds is een 100% vaccinatie (die uiteraard om hele goede redenen onhaalbaar is) de uitkomst. Er komen dan zo weinig mensen in het ziekenhuis terecht dat dit prima te behappen is voor de zorg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Chandler het volgende:
Gaat volgens de statistieken toch echt steeds meer de andere kant op, logisch ook. Minder niet gevaccineerde, maar dat was niet iets waar ze op gerekend hadden. Ze dachten dat het de oplossing was, niet geheel dus.
Je bent de maatschappij, waar jij onderdeel van wilt zijn, wel iets verplicht. Jezelf, maar vooral de zorg beschermen tegen instorting.quote:Dank voor een groep bepalen wat ze doen, ik behoor dan blijkbaar niet bij deze groep aangezien ik niet steeds onzin herhaal, ik ga vaak zelfs mee in feiten, wil nog niet zeggen dat ik daarmee iets verplicht ben. Ik ben jou of wie dan ook NIETS verplicht, wel wil ik mee bewegen maar niet op ieder front. Respecteer dat, net zoals ik jullie bubbel respecteer!
Ik heb er gewoon een andere visie op (door mijn omgeving en hoe ik erin sta) en jammer dat je dat niet respecteert.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik had liever dat jullie verstandig werden, de feiten zouden bekijken en tot de conclusie zouden komen dat je je foute keuze nog kan terugdraaien.
Graag voorbeelden van landen met een goed zorgsysteem, waar deze aanpak goed blijkt te werken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Homey het volgende:
[..]
Flinke investering in de zorg. Denk aan speciale covid ziekenhuizen, meer personeel. Ja zorgpremie gaat iets omhoog, maar dat is het waard. Specifieke maatregelen voor de echte risicogroepen (zwaar obees, heel oud). Meer inzet op ventilatie.
Lockdowns zijn dan helemaal niet nodig. Stop ook met angst zaaien. Geen dagcijfers rapporteren, geen schreeuwerige paniekkoppen.
Dat komt omdat die worden uitvergroot in de media. Wat je niet leest en hoort is dat mensen die geboosterd zijn ook op de IC terecht komen. Die informatie hoor ik van mensen die in ziekenhuizen werken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:59 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik kan binnen 5 minuten meer bewijs van dode antivaxxers die aantoonbaar aan Corona zijn gegaan vinden dan jij in 5 dagen van dode vaxxers die aantoonbaar aan het vaccin overleden zijn.
Omdat het niet op basis van feiten maar onderbuik is, ik weiger te accepteren en respecteren dat mensen keuzes maken op basis van foutieve argumenten. Dat zit niet in mijn aard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een andere visie op (door mijn omgeving en hoe ik erin sta) en jammer dat je dat niet respecteert.
Ik ken ook niemand met HIV, maar toch steek ik mijn dingetje niet zomaar in elk gat.quote:Net zoals Chandler ken ik ook helemaal niemand die echt ziek is geworden of uberhaupt in het ziekenhuis is gekomen en ik begrijp dat dat voor iedereen anders is.
Ik ben blij dat ze er dit keer goed mee weggekomen is, een volgende keer hoeft dat niet zo te zijn als hoop ik dat van wel. Net als van Corona zal ze van een vaccinatie amper last hebben, maar wel een stuk meer zekerheid op een hogere bescherming als ze onverhoopt een variant van Corona oppikt waar haar eigen immuunsysteem geen raad mee weet nu.quote:Mijn dochter heeft een maand geleden Corona gehad en gewoon met zijn allen in quarantaine gegaan.
Ze had nauwelijks een snotneus. Om haar te laten vaccineren gaat me gewoon te ver.
Dat is fijn om te horen, dat is 1 van de basis dingen waarmee we ons uit deze shit kunnen krijgen.quote:Verder houd ik me gewoon aan de regels en doe geen rare dingen want ik mag toch nergens meer komen.
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.quote:Ik hoop gewoon dat jullie na al die prikken (en dat worden er waarschijnlijk nog al wat) geen vaccinatie schade o.i.d. overhouden, want ook dat kan gebeuren en waarschijnlijk in jullie visie niet maar die kans is er.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Overigens is het nergens voor nodig om mensen "te respecteren voor hun eigen keuze" als deze keuze mij en anderen beperkt en in serieus gevaar brengt. Jouw vrijheid stopt waar die van mij ingeperkt wordt door jouw vrijheid. Tenzij iemand een keuze maakt en de gevolgen accepteert natuurlijk. Maar aan de huilende antivaxxers in de ziekenhuizen te zien is dat niet het geval.
*geldtquote:
Dat klopt. Zij moeten ook gewoon zorgpremie betalen en hebben recht op zorg. Net als jij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Coritchando het volgende:
[..]
*geldt
Gek genoeg heb ik niet de vrijheid om te zeggen dat we bij de deur van het ziekenhuis antivaxxers weigeren, of de vrijheid om te zeggen dat we antivaxxers overal moeten weigeren.
Vaccers willen alleen de lusten, voor zichzelf.quote:Antivaxxers willen enkel de lusten, niet de lasten. Iets wat vaxxers wel accepteren. Het is tijd om de 90% van NL hun vrijheid terug te geven.
Ze hebben wat mij betreft recht op alle zorg, behalve Coronazorg. Ze weigeren ook de zorg vooraf (vaccin), dus dan moet je ook consequent zijn en op het moment dat het mis gaat deze zorg ook weigeren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt. Zij moeten ook gewoon zorgpremie betalen en hebben recht op zorg. Net als jij.
Ik ben niet gevaccineerd voor mijzelf. Ik heb het gedaan om de zorg niet te overbelasten mocht ik onverhoopt aan de verkeerde kant van de medaille zitten.quote:Vaccers willen alleen de lusten, voor zichzelf.
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:48 schreef Coritchando het volgende:
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.
Maar je haalt wel precies aan waar ik veel antivaxxers van verdenk, angst voor onbestaande dingen.
Bron?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.
Maar ja, je weet niet wat die 9e prik met jou gaat doen. (Hoop niks hoor, laat dat voorop staan).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.
Wat ik persoonlijk een goede bron vind zijn de video's van Dr. John Campbell.quote:
Wat ik een goede bron vind, is wetenschappelijk peer reviewed onderzoek.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een goede bron vind zijn de video's van Dr. John Campbell.
Hier een voorbeeld:
Als je die reacties lees zijn er zoveel mensen met vaccinatie schade.
Of deze schades worden gewoon niet gemeld aan de juiste instantie of je leest er gewoon niks over in de media.
Al die reacties kunnen toch niet allemaal trollen zijn?
Vooral Kyle zelf, het zal je maar overkomen..
Je kan bij vaers kijken. Dat is wat er officieel gemeld is in Amerika.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat ik een goede bron vind, is wetenschappelijk peer reviewed onderzoek.
Jij claimt dat het duizenden zijn, dus onderbouw die claim.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan bij vaers kijken. Dat is wat er officieel gemeld is in Amerika.
Dat zeg ik toch net.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij claimt dat het duizenden zijn, dus onderbouw die claim.
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.quote:
Wat jij een goede bron vindt heeft vrij weinig te maken met wat een goede bron is en meer met wat een bron is die voor jou goed uitkomt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
Of deze schades worden gewoon niet gemeld aan de juiste instantie of je leest er gewoon niks over in de media.
Works fine for mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.
Zo werkt het niet.
En deze bron komt voor jou niet goed uit dus gelijk onzin en in de prullenbak. Werkt beide kanten op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat jij een goede bron vindt heeft vrij weinig te maken met wat een goede bron is en meer met wat een bron is die voor jou goed uitkomt.
Uiteraard. Nu hoef je je claim niet te onderbouwen. Dus kan je zeggen wat je wil.quote:
De data kun je gewoon downloaden en inzien bij VAERS. Moet ik er een plaatje voor je van maken? Klinkt als een vijf jarig kind wat zelf niks kan opzoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu hoef je je claim niet te onderbouwen. Dus kan je zeggen wat je wil.
Klinkt als een vijf jarig kind.
Dit is jouw bron:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En deze bron komt voor jou niet goed uit dus gelijk onzin en in de prullenbak. Werkt beide kanten op.
Ja. Jij claimt dat er duizenden zijn dood gegaan door de vaccinaties. Jij mag dat dus gaan onderbouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
De data kun je gewoon downloaden en inzien bij VAERS. Moet ik er een plaatje voor je van maken? Klinkt als een vijf jarig kind wat zelf niks kan opzoeken.
Enkel en alleen al het feit dat er honderden miljoenen prikken zijn gezet bij mensen die al allerhande problemen hebben en daar geen gevolgen van ondervinden lijkt mij een duidelijk punt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.
Wederom weer vanuit de onderbuik en vooral angst.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar ja, je weet niet wat die 9e prik met jou gaat doen. (Hoop niks hoor, laat dat voorop staan).
Uiteraard is voor een wappie een "goede bron" een mede wappie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
Even natellen hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Wederom weer vanuit de onderbuik en vooral angst.
Welke 9e prik bedoel je precies?
En dan verwijst hij naar een instituut wat met name bijwerkingen registreert (net als het Lareb). Want voor een antivax gekkie staat een bijwerking gelijk aan vaccinatieschade.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.
Zo werkt het niet.
Ik ben mij niet bewust van deze prikken. We hebben 1 en 2 gehad (soms 1, in geval van Janssen) en 3 loopt nu. En dat is het vooralsnog.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Even natellen hoor.
2022: Prik 4 en 5
2023: Prik 6 en 7 (en misschien 8)
2024: Prik 9 dan.
Nee, totaal 0,0 bezorgd. De bijwerkingen zijn zaken als een stijve arm of een dagje een rilling. Elke vaccinatie kent dergelijke bijwerkingen, ook vaccinaties die we al tientallen jaren zetten en waarmee we heel veel leed hebben uitgebannen uit de wereld.quote:Maar alle gekheid op een stokje, jij denkt dus niet, bij meer prikken, meer bijwerkingen? Niet enigszins bezorgd?
Reacties van mensen onder zijn Youtube videos, ook reacties op Nu.nl onder sommige nieuwsberichten met vaccinatie schade zie ik wel als serieus ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Uiteraard is voor een wappie een "goede bron" een mede wappie.
Heb je ook serieuze bronnen?
Er staan behoorlijk wat ernstige bijwerkingen tussen hoor. De dood is daar 1 van. Dus doe niet net alsof daar alleen onschuldige dingen tussen staan, want dat is niet zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:40 schreef Coritchando het volgende:
[..]
En dan verwijst hij naar een instituut wat met name bijwerkingen registreert (net als het Lareb). Want voor een antivax gekkie staat een bijwerking gelijk aan vaccinatieschade.
Vaccinatieschade is iets waar iemand jarenlang (of voor de rest van zijn leven) dermate hinder van ondervindt dat hij of zij niet meer normaal kan meedoen in de maatschappij. Er is dan echt iets kapot ("schade").
Een stijf armpje of een rilling over de rug is een simpele bijwerking die met 2 a 3 dagen weg is.
Nou ja, geen angst voor het onbekende, het komt gewoon in het nieuws:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:44 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van deze prikken. We hebben 1 en 2 gehad (soms 1, in geval van Janssen) en 3 loopt nu. En dat is het vooralsnog.
Weer duidelijk geval van angst voor het onbekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |