In de afgelopen 13 maanden heb ik slechts 1 keer gehoord dat iemand een goede reden had om zicht op dat moment niet te vaccineren (enkele weken later is dit wel gebeurd). Uiteraard aantoonbaar medisch niet mogelijk daargelaten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:27 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat jij voor iemand anders zijn redenen gaat bepalen dat het onzin is vind ik dan weer onzin 🤪
Zijn zat goede redenen om niet te vaccineren.
Logisch. De vaccinatie gaat niet in het bloed....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef christmastsunami het volgende:
Zo onderweg naar de booster modificatie. Alvast 500 gr paracetamol genomen, als bloedverdunner, zodat het lekker goed door de aderen jaagt.
Ik doe het voor jullie:')
Ohwja het gaat in de spier, toch. Ik weet niet hoe precies. Hoe dat anatomisch nou zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:02 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Logisch. De vaccinatie gaat niet in het bloed....
Je had beter een pilsje kunnen drinken, had je lekker ontspannen kunnen zitten wat voor een minder stijve arm zorgt.
Het is geen wedstrijd. De tweestrijd is al erg zat in Nederland.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 08:59 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik kan binnen 5 minuten meer bewijs van dode antivaxxers die aantoonbaar aan Corona zijn gegaan vinden dan jij in 5 dagen van dode vaxxers die aantoonbaar aan het vaccin overleden zijn.
Ik heb een wat beurse arm gehad een dagje nu prima. Als je fit bent en gezond is er geen centje pijn. Ik heb echt 0,0 last van "bijwerkingen".quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:02 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Logisch. De vaccinatie gaat niet in het bloed....
Je had beter een pilsje kunnen drinken, had je lekker ontspannen kunnen zitten wat voor een minder stijve arm zorgt.
Bedankt voor de bevestiging dat je uit je nek lult. Dat het maar even duidelijk is voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:14 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd. De tweestrijd is al erg zat in Nederland.
Als een prikje tegen Corona je leven zodanig negatief zou beïnvloeden dat je hier last van hebt dan moet je je echt zorgen maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ohwja het gaat in de spier, toch. Ik weet niet hoe precies. Hoe dat anatomisch nou zit.
Ik ben zen hoor, ben al zovaak geprikt, als kind al. Voel me normaal, beetje gelaten.
Zo van daar gaan we weer, maar ik mag niet klagen, ik draag m'n steentje bij, voor de groep, ipv een droeftoeter anti-vaxxer te zijn in een pandemie.
Jeetje, hoe oud ben jij? Je komt in ieder geval heel kinderachtig over.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:27 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging dat je uit je nek lult. Dat het maar even duidelijk is voor iedereen.
Je beweerd van alles, maar als er om een bewijs gevraagd wordt dan ga je snel ontwijken en daarna op de man spelen. Bekende wappie techniek overigens, groot mondje maar geen bewijzen. Heb je al wat gedoneerd aan je grote wappie voorbeelden trouwens?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Jeetje, hoe oud ben jij? Je komt in ieder geval heel kinderachtig over.
Ik beweer niet "van alles", ik zei alleen dat er ook doden zijn door vaccinatie, zoals die jonge vrouwen met die bloedplaatjes. Jij wilt er gelijk een wedstrijd van maken wie de meeste namen kan noemen wat ik gewoon onnodig vindt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:36 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Je beweerd van alles, maar als er om een bewijs gevraagd wordt dan ga je snel ontwijken en daarna op de man spelen. Bekende wappie techniek overigens, groot mondje maar geen bewijzen. Heb je al wat gedoneerd aan je grote wappie voorbeelden trouwens?
Kom eens met bewijs dan, in plaats van dom te roeptoeteren. Hoeveel mensen zijn er overleden DOOR vaccinatie. Waar is je bewijs.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik beweer niet "van alles", ik zei alleen dat er ook doden zijn door vaccinatie, zoals die jonge vrouwen met die bloedplaatjes.
En stel dat je nou eens zou nadenken, zou je dan begrijpen waarom we dat uithouden? Of is dat een stapje te ver?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:52 schreef Chandler het volgende:
Hoe lang houden we het al uit met de griep zelf? die heeft ook ieder jaar nieuwe varianten en daar word dan de griepprik weer op aangepast....
Dus heel lang... super heel lang!
Nadenken is nooit slecht, zelf een keuze maken ook niet. Anderen respecteren voor hun eigen keuzes zou ook fijn zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef Coritchando het volgende:
En stel dat je nou eens zou nadenken, zou je dan begrijpen waarom we dat uithouden? Of is dat een stapje te ver?
Niet er om heen kletsen, beantwoord de vraag eens. Als jij zo goed zelf kan nadenken en keuzes maken en beweerd dat Corona en griep op eenzelfde niveau staan dan ben ik wel eens benieuwd om te lezen waarom jij dit denkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nadenken is nooit slecht, zelf een keuze maken ook niet. Anderen respecteren voor hun eigen keuzes zou ook fijn zijn!
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik geen prikken heb genomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Coritchando het volgende:
Niet er om heen kletsen, beantwoord de vraag eens. Als jij zo goed zelf kan nadenken en keuzes maken en beweerd dat Corona en griep op eenzelfde niveau staan dan ben ik wel eens benieuwd om te lezen waarom jij dit denkt.
Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.quote:Overigens is het nergens voor nodig om mensen "te respecteren voor hun eigen keuze" als deze keuze mij en anderen beperkt en in serieus gevaar brengt. Jouw vrijheid stopt waar die van mij ingeperkt wordt door jouw vrijheid. Tenzij iemand een keuze maakt en de gevolgen accepteert natuurlijk. Maar aan de huilende antivaxxers in de ziekenhuizen te zien is dat niet het geval.
Nou, zal ik happen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:56 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Kom eens met bewijs dan, in plaats van dom te roeptoeteren. Hoeveel mensen zijn er overleden DOOR vaccinatie. Waar is je bewijs.
Weer eromheen kletsen. Ben je gewoon een beetje bang voor een prikje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, vandaar dat ik geen prikken heb genomen.
Zoals ik al dacht, je hebt werkelijk geen idee wat de verschillen zijn tussen griep en Corona. En de impact daarvan op de zorg.quote:Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.
Doden zijn niet interessant. Bekende wappie tactiek, iets aanhalen wat er niet toe doet.quote:Dat heel veel mensen blijkbaar een hoop corona doden hebben meegemaakt kan, echter kan ik mij daar niet in vinden, wat ik al schreef, ik heb een best groot netwerk en daarin nog niemand getroffen die er aan dood is gegaan of erg ziek is geworden. Ik ga liever af op mijn netwerk dan op pro-vaxinatie wappies.
Kom je niet huilen als je straks een buisje krijgt? Of is dat dan weer iets waar je dan op terugkomt. Moet je even met Robin Fransman bellen, die had ook zo'n geweldige eigen keuze gemaakt.quote:Maar ga vooral prikken, wees vrij in die keuze!dat ben ik ook en blijf ik ook!
Je weigert mee te doen aan het collectief, dus het collectief hoeft ook niet voor jouw zorg te betalen. We pakken jouw 1200 euro zorgpremie en dan mag je kijken hoelang je het uithoudt met dat geld in het ziekenhuis. 1 nachtje denk ik zo.quote:Ik betaal voor zorg, dus eis zorg, indien ik niet meer hoef te betalen, hoeven ze mij ook niets te leveren daar waar ik het nodig heb!
Bedankt dat je zelf je argument al ontkracht. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat 1/3 door de prik is overleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:14 schreef Wouter2006 het volgende:
Ten eerste:
https://www.skipr.nl/nieu(...)lareb-na-coronaprik/
Ja klopt, er staat "NA" coronaprik. Laten we ervan uitgaan dat 1-derde "DOOR" de coronaprik is overleden,
en goed, daar heb je gelijk in, dat kan ik niet bewijzen.
Klopt. Er is dan ook niemand die beweerd heeft dat er geen doden zijn gevallen door vaccinatie. Nu worden de Britten erbij gehaald, maar dan kan je beter naar de wereld kijken. Dan zijn er nog wel iets meer. Maar in geen enkele verhouding tot de miljoenen (!) doden dankzij Corona (of misschien moet ik beter zeggen: waar Corona het laatste zetje was).quote:Daarnaast de Astra Zeneca doden in het begin die zeker "DOOR" vaccinatie zijn overleden.
Bijvoorbeeld:
https://www.metronieuws.n(...)boses-bloedstolsels/
Op een enkele vrouw met AZ na is er niets te vinden in NL.quote:Er zijn nog genoeg vaccinatie doden berichten te vinden op betrouwbare media, dus leef je uit.
"frontnieuws". Dat je dat serieus neemt is al tranentrekkend. Straks kom je ook met Nieuwspaal en de Speld aan.quote:Ook voor deze man was het bijna fataal afgelopen en lijkt gewoon echt door vaccinatie te komen:
https://www.frontnieuws.c(...)-vijf-hartaanvallen/
https://www.hollywoodlane(...)brazil-heart-attack/
Maar ongetwijfeld vind je dit weer allemaal onzin, onwaar, niet te bewijzen e.d.
Dus hou jij het lekker bij je prikabonnement, ik heb die zooi niet nodig in mijn lichaam.
Waaruit blijkt dat ik bang ben voor een prikje? en waar klets ik omheen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:18 schreef Coritchando het volgende:
Weer eromheen kletsen. Ben je gewoon een beetje bang voor een prikje?
Ok, blijkbaar weet jij meer dan ik!quote:Zoals ik al dacht, je hebt werkelijk geen idee wat de verschillen zijn tussen griep en Corona. En de impact daarvan op de zorg.
Haha, dank voor uitlichten van bepaalde tactieken, wist niet dat dat mogelijk was!quote:Doden zijn niet interessant. Bekende wappie tactiek, iets aanhalen wat er niet toe doet.
Huilen? ja van het lachen om je reacties!quote:Kom je niet huilen als je straks een buisje krijgt? Of is dat dan weer iets waar je dan op terugkomt. Moet je even met Robin Fransman bellen, die had ook zo'n geweldige eigen keuze gemaakt.
Ach gossie... kun je het niet aan... ik ben collectief verzekerd omdat HET MOET! niet omdat het mag!quote:Je weigert mee te doen aan het collectief, dus het collectief hoeft ook niet voor jouw zorg te betalen. We pakken jouw 1200 euro zorgpremie en dan mag je kijken hoelang je het uithoudt met dat geld in het ziekenhuis. 1 nachtje denk ik zo.
Afgezien dit juist meestal beter is om dit niet te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:01 schreef christmastsunami het volgende:
Zo onderweg naar de booster modificatie. Alvast 500 gr paracetamol genomen, als bloedverdunner, zodat het lekker goed door de aderen jaagt.
Ik doe het voor jullie:')
Op mijn vragen over de verschillen tussen Corona en griep bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik bang ben voor een prikje? en waar klets ik omheen?
Dat blijkt. Want ik heb de antwoorden wel, jij niet. Jammer, als je zo stellig en hoog van de toren blaast dan komt het beter over als je daar ook een onderbouwing bij zou hebben. Nu sta je een beetje voor gek.quote:Ok, blijkbaar weet jij meer dan ik!
Die mensen hadden anders ook wel overleden, aan bijvoorbeeld de door jouw zo gewaardeerde griep. Het is niet leuk dat mensen overlijden, zeker niet als het iets eerder is dan gehoopt. Maar de overlijdens zijn in geen enkel opzicht een reden om iets te doen tegen Corona.quote:Haha, dank voor uitlichten van bepaalde tactieken, wist niet dat dat mogelijk was!maar doden doen er idd weinig toe, zeker als het gaat om veelal ouderen met onderliggend lijden, mensen met stevig overgewicht.
Ik zou je Google eens gaan gebruiken. Robin is een van je maatjes die het met je eens is. Vaccinatie is maar onzin en bla bla.quote:Huilen? ja van het lachen om je reacties!en wie is Robin? moet ik die kennen?
Hoop gewauwel, maar er is maar 1 vraag: accepteer je ook de gevolgen van jouw keuze?quote:Ach gossie... kun je het niet aan... ik ben collectief verzekerd omdat HET MOET! niet omdat het mag!en daarnaast bepaal ik toch zelf wat ik in mijn lichaam spuit of stop. Dat is geheel mijn eigen keuze. Ik weiger mee te doen aan een experimenteel vaccin plan waar IK persoonlijk het nut niet van inzie.. dat mag, maar blijkbaar zoek jij naar redenen die ik niet kan vinden. Ik heb het beste met de mensheid voor, dat gezegd hebben zou het echt niet erg zijn als er gedeelte doodgaat aan het een of ander, dat zorgt voor ruimte.
Who cares. Als je een Robin Fransmannetje doet zal er niemand wakker van liggen. Het is volledig aan jezelf te danken als je stikt in je eigen longvocht. Het is onnodig, maar wees gerust: ik slaap er geen seconde slecht door.quote:En je krijgt mij toch niet overtuigd met je onzinnige niet nuttige pogingen om een discussie te voeren op punten die ik niet eens aanvoer
Wees vrij, geniet van je prikje zoals ik geniet van het leven zonder!
Ik loop al sinds de eerste golf met long covid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:12 schreef Chandler het volgende:
Ga toch een eind fietsen met je serieus gevaar! laat mij niet lachen!? als het serieus gevaarlijk zou zijn zouden de ziekenhuizen niets meer aankunnen, zouden de doden bij de weg liggen.. Dit is niets meer dan 2x zoveel als griep jaarlijks doet... we zijn gewoon gestoord aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |