Omdat het niet op basis van feiten maar onderbuik is, ik weiger te accepteren en respecteren dat mensen keuzes maken op basis van foutieve argumenten. Dat zit niet in mijn aard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:33 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een andere visie op (door mijn omgeving en hoe ik erin sta) en jammer dat je dat niet respecteert.
Ik ken ook niemand met HIV, maar toch steek ik mijn dingetje niet zomaar in elk gat.quote:Net zoals Chandler ken ik ook helemaal niemand die echt ziek is geworden of uberhaupt in het ziekenhuis is gekomen en ik begrijp dat dat voor iedereen anders is.
Ik ben blij dat ze er dit keer goed mee weggekomen is, een volgende keer hoeft dat niet zo te zijn als hoop ik dat van wel. Net als van Corona zal ze van een vaccinatie amper last hebben, maar wel een stuk meer zekerheid op een hogere bescherming als ze onverhoopt een variant van Corona oppikt waar haar eigen immuunsysteem geen raad mee weet nu.quote:Mijn dochter heeft een maand geleden Corona gehad en gewoon met zijn allen in quarantaine gegaan.
Ze had nauwelijks een snotneus. Om haar te laten vaccineren gaat me gewoon te ver.
Dat is fijn om te horen, dat is 1 van de basis dingen waarmee we ons uit deze shit kunnen krijgen.quote:Verder houd ik me gewoon aan de regels en doe geen rare dingen want ik mag toch nergens meer komen.
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.quote:Ik hoop gewoon dat jullie na al die prikken (en dat worden er waarschijnlijk nog al wat) geen vaccinatie schade o.i.d. overhouden, want ook dat kan gebeuren en waarschijnlijk in jullie visie niet maar die kans is er.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:07 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Overigens is het nergens voor nodig om mensen "te respecteren voor hun eigen keuze" als deze keuze mij en anderen beperkt en in serieus gevaar brengt. Jouw vrijheid stopt waar die van mij ingeperkt wordt door jouw vrijheid. Tenzij iemand een keuze maakt en de gevolgen accepteert natuurlijk. Maar aan de huilende antivaxxers in de ziekenhuizen te zien is dat niet het geval.
*geldtquote:
Dat klopt. Zij moeten ook gewoon zorgpremie betalen en hebben recht op zorg. Net als jij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:51 schreef Coritchando het volgende:
[..]
*geldt
Gek genoeg heb ik niet de vrijheid om te zeggen dat we bij de deur van het ziekenhuis antivaxxers weigeren, of de vrijheid om te zeggen dat we antivaxxers overal moeten weigeren.
Vaccers willen alleen de lusten, voor zichzelf.quote:Antivaxxers willen enkel de lusten, niet de lasten. Iets wat vaxxers wel accepteren. Het is tijd om de 90% van NL hun vrijheid terug te geven.
Ze hebben wat mij betreft recht op alle zorg, behalve Coronazorg. Ze weigeren ook de zorg vooraf (vaccin), dus dan moet je ook consequent zijn en op het moment dat het mis gaat deze zorg ook weigeren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt. Zij moeten ook gewoon zorgpremie betalen en hebben recht op zorg. Net als jij.
Ik ben niet gevaccineerd voor mijzelf. Ik heb het gedaan om de zorg niet te overbelasten mocht ik onverhoopt aan de verkeerde kant van de medaille zitten.quote:Vaccers willen alleen de lusten, voor zichzelf.
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:48 schreef Coritchando het volgende:
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.
Maar je haalt wel precies aan waar ik veel antivaxxers van verdenk, angst voor onbestaande dingen.
Bron?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.
Maar ja, je weet niet wat die 9e prik met jou gaat doen. (Hoop niks hoor, laat dat voorop staan).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
18 maanden geleden zou ik dit argument nog enigszins serieus hebben genomen. Maar nu we 18 maanden en miljarden prikken verder zijn en geen vaccinatieschade constateren denk ik daar anders over.
Wat ik persoonlijk een goede bron vind zijn de video's van Dr. John Campbell.quote:
Wat ik een goede bron vind, is wetenschappelijk peer reviewed onderzoek.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een goede bron vind zijn de video's van Dr. John Campbell.
Hier een voorbeeld:
Als je die reacties lees zijn er zoveel mensen met vaccinatie schade.
Of deze schades worden gewoon niet gemeld aan de juiste instantie of je leest er gewoon niks over in de media.
Al die reacties kunnen toch niet allemaal trollen zijn?
Vooral Kyle zelf, het zal je maar overkomen..
Je kan bij vaers kijken. Dat is wat er officieel gemeld is in Amerika.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat ik een goede bron vind, is wetenschappelijk peer reviewed onderzoek.
Jij claimt dat het duizenden zijn, dus onderbouw die claim.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan bij vaers kijken. Dat is wat er officieel gemeld is in Amerika.
Dat zeg ik toch net.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij claimt dat het duizenden zijn, dus onderbouw die claim.
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.quote:
Wat jij een goede bron vindt heeft vrij weinig te maken met wat een goede bron is en meer met wat een bron is die voor jou goed uitkomt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
Of deze schades worden gewoon niet gemeld aan de juiste instantie of je leest er gewoon niks over in de media.
Works fine for mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwing. Dat is een vage verwijzing met de "verborgen" boodschap: zoek zelf maar.
Zo werkt het niet.
En deze bron komt voor jou niet goed uit dus gelijk onzin en in de prullenbak. Werkt beide kanten op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat jij een goede bron vindt heeft vrij weinig te maken met wat een goede bron is en meer met wat een bron is die voor jou goed uitkomt.
Uiteraard. Nu hoef je je claim niet te onderbouwen. Dus kan je zeggen wat je wil.quote:
De data kun je gewoon downloaden en inzien bij VAERS. Moet ik er een plaatje voor je van maken? Klinkt als een vijf jarig kind wat zelf niks kan opzoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uiteraard. Nu hoef je je claim niet te onderbouwen. Dus kan je zeggen wat je wil.
Klinkt als een vijf jarig kind.
Dit is jouw bron:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En deze bron komt voor jou niet goed uit dus gelijk onzin en in de prullenbak. Werkt beide kanten op.
Ja. Jij claimt dat er duizenden zijn dood gegaan door de vaccinaties. Jij mag dat dus gaan onderbouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
De data kun je gewoon downloaden en inzien bij VAERS. Moet ik er een plaatje voor je van maken? Klinkt als een vijf jarig kind wat zelf niks kan opzoeken.
Enkel en alleen al het feit dat er honderden miljoenen prikken zijn gezet bij mensen die al allerhande problemen hebben en daar geen gevolgen van ondervinden lijkt mij een duidelijk punt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat jij geen vaccinatieschade constateert wil niet zeggen dat die er ook niet is. Die is er wel degelijk. En in grote aantallen zelfs. Op het geheel van het aantal geprikte valt het natuurlijk mee qua percentages en alles, maar wereldwijd zijn er duizenden en duizenden gevallen van vaccinatieschade. Zelfs duizenden doden.
Wederom weer vanuit de onderbuik en vooral angst.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:05 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar ja, je weet niet wat die 9e prik met jou gaat doen. (Hoop niks hoor, laat dat voorop staan).
Uiteraard is voor een wappie een "goede bron" een mede wappie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld:
Even natellen hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Wederom weer vanuit de onderbuik en vooral angst.
Welke 9e prik bedoel je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |