SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ze gooien veel teveel 180quote:
Je moet altijd img tags gebruikenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap dat gekut met die Tags niet. Ene keer kan je wel [IMG] gebruiken en andere keer weer niet
Erg mooi.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Einde tijdperk Marcel Maijer nadert
erg mooiquote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Einde tijdperk Marcel Maijer nadert
Zonder jou was dit niet het beste WK. WHVJ.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen. Dit is het beste WK ooit.
Daar kan ik prima mee leven.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat die clown wint.
Ik heb dat ook vaak met van die giphy gifjes ofzo dat ze niet werken maar ik ben dan ook een boomerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet altijd img tags gebruiken
En zorgen dat je daar daadwerkelijk een plaatje in zet, dus iets dat eindigt op .gif (of eventueel .jpg of weet ik het wat allemaal)
Dat moet je aan Wright vragen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Wij feliciteren Pieteraaight
Zou Smiss ooit nog een TV-toernooi gaan winnen
Best kans dat je een mp4 probeert te plaatsenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak met van die giphy gifjes ofzo dat ze niet werken maar ik ben dan ook een boomer
Het RECORD is al verbroken allen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even 3 topics afterpartijen jongens.
Wat danquote:Op maandag 3 januari 2022 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet je aan Wright vragen.
Over van Gerwen had ie ook gelijk
#200 is mooierquote:
8.5/10quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef Tagliano het volgende:
9,2/10 dit WK
Zonder COR was het hoger geweest
WK was een 10 geweest met een post-match interview van Barneyquote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef Tagliano het volgende:
9,2/10 dit WK
Zonder COR was het hoger geweest
Die neemt nooit meer z'n familie meequote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boelie Booi is bijna aan het janken
Nee, ik ben blij dat Brobbey terug isquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Caland het volgende:
Denk dat @:shreyas Veerman graag naar aajax had zien komen
@Tagliano weet feilloos het volgende toernooiquote:Op maandag 3 januari 2022 23:36 schreef svann het volgende:
Hierna zijn we weer een tijdje dartsloos?
Zal ik hem na 12 doen? Dan is dat ding ook met het laatste uurtje bijgewerktquote:
Qschool voor de connaisseursquote:Op maandag 3 januari 2022 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
@:tagliano weet feilloos het volgende toernooi
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:34 schreef Doevelaer het volgende:
Wie denkt nog meer dat Smith semi gaat choken in de finale?
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Smiss wordt wereldkampioen
Wat een genot (hopelijk geen jynx)
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef Caland het volgende:
Kutclown, krijg maar de tyfus
Ik ga slapen, koud bad
RT RT RTquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Stelling: Michael Smith gaat nooit een groot toernooi winnen.
DRT kan gesloten worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef Tagliano het volgende:
Het was me een genoegen dit WK
Dat had ik vast al gezegd
En een beker.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Sta je dan met je pruik en kleurenhemd
Dit weet je helemaal niet zekerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DEFINITIEVE EINDE TIJDPERK MARCEL MAIJER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godveromme!quote:
Oke @Poepz0rquote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef Coco het volgende:
Maar goed, dit WK is niet serieus te nemen met CORRED
Onzin.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef Coco het volgende:
Wright mag in de rij aansluiten bij Teler, nu. Toch imposant.quote:
Ik ben zo blij.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:12 schreef Zipportal het volgende:
@:monkyyy is de enige die voor Wright juicht.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet je aan Wright vragen.
Over van Gerwen had ie ook gelijk
Hij heeft toch al de Shanghai Masters gewonnen?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneu voor Smith. Gun hem wel een titeltje.
Dit was het beste WK ooit.quote:
Doe normaal. Dat kan per definitie niet door de COR gevallen.quote:
Smith mistte kansen. Punt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
Waar komen 9 legs op rij vandaan dan, ik geloof het nog steeds niet hoe dit gebeurd is
Erg jammerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot de volgende keer wanneer darts weer op een publieke zender te bekijken is.
Die heb je pas met het allerlaatste matchpoint verslagen.quote:
Ondanks COR alsnog beste WK ooitquote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat kan per definitie niet door de COR gevallen.
9/11?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok maatquote:Op maandag 3 januari 2022 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ik hem na 12 doen? Dan is dat ding ook met het laatste uurtje bijgewerkt
Ja, dat was wel een enorme domper.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef Coco het volgende:
Dat kan niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ondanks COR alsnog beste WK ooit
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg jammer
Misschien is de masters later deze maand op youtube
2 jaar terugquote:Op maandag 3 januari 2022 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. Het is onmogelijk een beter WK te vinden. Het waren een grandioze 8 dagen post-kerst.
Lol, er waren wat mooie potten maar dit ga je niet winnen lieverd.quote:
Paul Hoganquote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Voor wie gaan we juichen op q-school ?
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Kutpubliek, deuren sluiten en anthrax naar binnen gooien
Stukje heavymetal.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Kutpubliek, deuren sluiten en anthrax naar binnen gooien
Tot VTBL!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot de volgende keer wanneer darts weer op een publieke zender te bekijken is.
Hij heeft vaker de beslissende dubbel geraaktquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb iets gemist. Ik let ff niet op en ineens heeft Wright gewonnen![]()
Prima verder hoor, dat is de oude man met de roze hanenkam. Maar what happened (darts-leek hier)?
Degene die daarnet de beker de lucht in stak heeft zich 3 weken van de wereld afgezonderd in een klein B&B'tje om zoveel mogelijk contacten en besmettingskans te mijden.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Smiss gooide ineens alles misquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Prima verder hoor, dat is de oude man met de roze hanenkam. Maar what happened (darts-leek hier)?
ggquote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
Gg Snake. Too good dit toernooi. Zelfs met publiek tegen. Over the moon
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, er waren wat mooie potten maar dit ga je niet winnen lieverd.
In before gifje.quote:
Dagjesmensedquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanksquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft vaker de beslissende dubbel geraakt
Smith raakte concentratie kwijt toen hij echt dreigde te winnen en toen sloeg Wright toe.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdomme ik had 98.32.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.
Doe dit niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |