quote:Op maandag 3 januari 2022 23:20 schreef monkyyy het volgende:
die stomme praatjes tussendoor, ik ga wel youtube kijken
quote:
Ronnie Baxter?quote:
Er wordt gehamsterdquote:Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef Doevelaer het volgende:
RTL Darts Shop ligt gewoon weer plat inmiddels
Goden game. Gaming is nu DOOD.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The sun went down with practiced bravado. Twilight crawled across the sky, laden with foreboding.
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb zojuist bedacht wat ik ga eten de komende 3 dagen
KPN wou mij na 20 jaar een abonnement te hebben gehad niet hetzelfde bieden als dat Vodafone deed. Scheelde welgeteld ¤3- per maand. Zo gaan bedrijven tegenwoordig met klanten om. Werd ook nog eens op een onbeschofte manier afgepoeierd door die mongooltjes.quote:
Max Payne met z'n wapperende flapper jas.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
The sun went down with practiced bravado. Twilight crawled across the sky, laden with foreboding.
Wat een miskleun was me dat zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Vandaag nog even AC Valhalla gedaan hoor
Komt meer door de traagheid.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dan heb ik hem gemist in de drukte.
Je hebt meerdere wederhelften begrijp ik?
Ik heb al 17 jaar prepaid-genot. Geen abo's aan mijn lijf.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KPN wou mij na 20 jaar een abonnement te hebben gehad niet hetzelfde bieden als dat Vodafone deed. Scheelde welgeteld ¤3- per maand. Zo gaan bedrijven tegenwoordig met klanten om. Werd ook nog eens op een onbeschofte manier afgepoeierd door die mongooltjes.
AMERIKANEN HAVONBARONNENquote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die het geld ervoor dan?
Merk er weinig van.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik mag wel zeggen dat de servers redelijk genormaliseerd zijn
Goddank
Ik vin 'm best leukquote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat een miskleun was me dat zeg.
Wat is er precies moeilijk aan een gif postenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand in deze gif een andere tekst zetten? Ben er zelf niet zo handig mee.
Als Veerman een PSV-speler is spreekt dat nogal voor zichquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Caland het volgende:
Denk dat @:shreyas Veerman graag naar aajax had zien komen
Hij mag de volgende zet gewoon beginnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt me gespeeld.
Kut smiss liet het liggen in die ene set.
BOEEEEEquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kan best nog even in bed kijken. Is toch nog maar een paar legs.
Smith is het ineens kwijt ja, jammerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Coco het volgende:
Dit lijkt me gespeeld.
Kut smiss liet het liggen in die ene set.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je daar misschien nog een leuk gifje bij?
Ik moet eerst een ps5 tevoorschijn toverenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik moet Demon’s Souls nog steeds uitspelen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag het als een compliment beschouwen dat ik je miste hoor. Het mag je ook koud laten.
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapact. Waar slaat dit op…quote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
kan best nog even in bed kijken. Is toch nog maar een paar legs.
Goeie laatste, gelachenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap dat gekut met die Tags niet. Ene keer kan je wel [IMG] gebruiken en andere keer weer nietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijk aan een gif posten
Das Max Payne 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |