Tot VTBL!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot de volgende keer wanneer darts weer op een publieke zender te bekijken is.
Hij heeft vaker de beslissende dubbel geraaktquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb iets gemist. Ik let ff niet op en ineens heeft Wright gewonnen![]()
Prima verder hoor, dat is de oude man met de roze hanenkam. Maar what happened (darts-leek hier)?
Degene die daarnet de beker de lucht in stak heeft zich 3 weken van de wereld afgezonderd in een klein B&B'tje om zoveel mogelijk contacten en besmettingskans te mijden.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat kan per definitie niet door de COR gevallen.
Smiss gooide ineens alles misquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Prima verder hoor, dat is de oude man met de roze hanenkam. Maar what happened (darts-leek hier)?
ggquote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef GwaiLow het volgende:
Gg Snake. Too good dit toernooi. Zelfs met publiek tegen. Over the moon
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, er waren wat mooie potten maar dit ga je niet winnen lieverd.
In before gifje.quote:
Dagjesmensedquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanksquote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft vaker de beslissende dubbel geraakt
Smith raakte concentratie kwijt toen hij echt dreigde te winnen en toen sloeg Wright toe.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdomme ik had 98.32.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.
Doe dit niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Als Peter en/of Smiss er met COR uit lagen piepte je wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |