Pieter is een enorm lieve man die veel tegenslag heeft gekend privé.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg dat een clown wk wordt?
Ik weet gelukkig niet eens wat het betekent.quote:
En elke niet-kale man is dat niet?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een theorie ontwikkeld dat elke kale man een beffer is.
Het waren er 27. Ik heb nog nooit 27 mentions gehad in 1 avond.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef Wertha het volgende:
[..]
Alle Lonaa-mentions van gisteravond moeten nog verwerkt worden.
23:00 een glaasje melk zeker?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo achterlijk dik allemaal, gewoon trainen en voeding. Na 2 uurtjes staan met rugklachten van het podium afstappen.
Met het bolletje even naar binnen glijden?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan je je nog steeds normaal gedragen itt vele users op fok.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter is een enorm lieve man die veel tegenslag heeft gekend privé.
Boos worden als iemand je aanspreekt dat je vlees eet maar tegelijkertijd lullig doen als iemand vegetarisch eet is iets wat ik niet begrijp.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Wel gelachen om hoe triggered iedereen is op het woord 'vega'
Jawel maar is al WK geweest. Ik gun het hem heus wel hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pieter is een enorm lieve man die veel tegenslag heeft gekend privé.
Jawel, dat is een beetje als die raadsels van elke gele man is een chinees maar niet elke chinees is geel.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En elke niet-kale man is dat niet?
Warm glaasje melkquote:
Als die niet meegaan ben ik zeer benieuwd wie dan de vaste analisten wordenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Als Koos en Roland niet meegaan zou ik zelf enorm gaan missen, vind ze eigenlijk wel prima analisten.
Pim Fortuyn niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeilijke eters zijn minderwaardige mensen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boos worden als iemand je aanspreekt dat je vlees eet maar tegelijkertijd lullig doen als iemand vegetarisch eet is iets wat ik niet begrijp.
Laat mensen eten wat ze willen.
Muijsquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die niet meegaan ben ik zeer benieuwd wie dan de vaste analisten worden
Dat is voor de echte fijnproevers.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het bolletje even naar binnen glijden?
Zo naar bedquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Zeg, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben wel toe aan wat darten.
Zeker, kan je er beide goed bij hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Als Koos en Roland niet meegaan zou ik zelf enorm gaan missen, vind ze eigenlijk wel prima analisten.
Stukje driesetterquote:Op maandag 3 januari 2022 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn die lui zo achterlijk dik allemaal, gewoon trainen en voeding. Na 2 uurtjes staan met rugklachten van het podium afstappen.
Bijzonder dat jij eenvoudige logica als raadsels zietquote:Op maandag 3 januari 2022 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, dat is een beetje als die raadsels van elke gele man is een chinees maar niet elke chinees is geel.
Ofzo, je begrijpt me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |