Jij eet alleen bruin fruit?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoef het niet en koop het dus niet en daarmee is de kous ook wel af eigenlijk. Vrij simpel.
Dat zou pas geniaal zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:12 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Wright met het RTL-setje gooit
Dat bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel ons anders even hoe gisteren is verlopen
Jeetje eet jij nooit een banaanquote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoef het niet en koop het dus niet en daarmee is de kous ook wel af eigenlijk. Vrij simpel.
Smith dient altijd in 'de lijstjes' te staan. Er voor het gemak van uit gaande dat 'de lijstjes' wel uit 6-7-8 namen moeten bestaan. Niet als er maar twee namen op staan.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit geldt voor vrijwel iedereen denk ik. Zeker omdat Smiss de laatste WK’s geen indruk maakte.
Oke dat accepteer ikquote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat bespreek ik niet voor de schermen.
@:zipportal
Shoarma.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welk eten raden jullie aan? Alleen islamitisch.
Mijn gewicht zou een hele mooie finish zijn als die vandaag gegooid zou wordenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel kilo zou DRT zijn aangekomen tussen 15 december en vandaag?
Gefrituurde Jezidiquote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn gewicht zou een hele mooie finish zijn als die vandaag gegooid zou worden
Doner kebab? Baklava?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan jij met twee darts uit?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn gewicht zou een hele mooie finish zijn als die vandaag gegooid zou worden
Barça blijft weinig bespaard: ook Ferran Torres en Pedri testen positiefquote:Op maandag 3 januari 2022 21:12 schreef Szura het volgende:
"I was just looking for perfection allen"quote:Op maandag 3 januari 2022 21:12 schreef Szura het volgende:
Jij vindt het niet erg dat een clown wk wordt?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:13 schreef Tagliano het volgende:
Lichte voorkeur voor Smiss
Wright zou ik ook niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |