SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 03-01-2022 20:55:37 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1 - Link nog niet beschikbaar] [Stream 2 - Link nog niet beschikbaar]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in BrusselSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
[ afbeelding ]
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
[ afbeelding ]
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
![]()
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zijn we klaar meequote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze vanuit haarzelf al zo druk is
Ik ook.quote:
het begint beter dan de vorige editiequote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe darten kijken. De cos gaat te snel nu lol. Have fun all
De meningen zijn niet mals kan ik je melden.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat in de voorkamer te kijken maar ben wel nieuwsgierig wat jullie van deze spraakwaterval vinden.
Ik irriteer me nu al gruwelijk aan haar.
Geweldig , nu al mijn favoquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zat in de voorkamer te kijken maar ben wel nieuwsgierig wat jullie van deze spraakwaterval vinden.
Hey Chanel, ja hopelijk is het van de zenuwenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
als ik op de link klik kom ik uit op webshop.nl heel vreemdquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Benny het volgende:
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Hopelijk, want het werkt je op de zenuwen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, ja hopelijk is het van de zenuwen
bbij me opent niksquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog geen live beeld van de stream wel het logo
Ik vind hem wel leuk.quote:
Ja behoorlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk, want het werkt je op de zenuwen.
hoihoi Dot, ik ben bang van niet, we zullen het met haar moeten doen blablablabla hihihih blablaquote:Op maandag 3 januari 2022 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, ja hopelijk is het van de zenuwen
Lijkt mij ook welquote:
Ja het is niet andersquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoihoi Dot, ik ben bang van niet, we zullen het met haar moeten doen blablablabla hihihih blabla
Ja, het is niet anders.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoihoi Dot, ik ben bang van niet, we zullen het met haar moeten doen blablablabla hihihih blabla
Doe het traag.quote:
jawel ik plaatste al en fotoquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie je geen live staan van rtl 4 en 5 etc?
grace aubquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaat er vanavond al iemand uit?
Grace?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Grace dan graagquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al..quote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het voelt wel leuker aan...dit BB 2022
Ik wordt er nerveus van zo druk.quote:
Ik vond die eerste twee het spel ook een beetje te gemakkelijk spelenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef Ireth het volgende:
En niemand die vraagt waarom de koffers niet al mee mogen of dat ze later dan komen
quote:
Ach, wat jammer zeg. Hopellijk is het snel verholpenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef camaron het volgende:
En juist vandaag heb ik geen WiFi op mijn laptop. Dat wordt straks niet meekijken... jammergenoeg
ja moest ik ook aan denken!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
bij sercan dachten somige al
an soef,vriend van liese
zag ik vandaag en kommentar bij liese
echt smerigquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haalt blijkbaar nooit de haren daar van af
ksssstquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Veraatje is wel lekker. Shit ik was al weg
Op wie ben je verliefd nu?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
bij sercan dachten somige al
an soef,vriend van liese
zag ik vandaag en kommentar bij liese
Ik denk het ook. Ben nog niet verder dan d'r decolleté, maar lijkt me een leuke meidquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Veraatje is wel lekker. Shit ik was al weg
Hier hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nu al de pest aan Grace en dat is knap, na 10 minuten. Maar ze zal er ook wel in zijn gezet om te irriteren.
Hey Heksie, wat fijn om je weer te zienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Als het net zo leuk word als BB Australie dan kunnen we ons wel vermaken met BB.
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och ik had gelezen vera duikt graag het bed in.
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och ik had gelezen vera duikt graag het bed in.
Komt goed... is zenuwen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat die Grace iets kalmer is op de streams... want girrrrrl... dat trek ik niet.
Dat verwacht ik nietquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Als het net zo leuk word als BB Australie dan kunnen we ons wel vermaken met BB.
ik gun tobias een leukere meidquote:
Zaligquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he, al die lui van de oude garde
Meestal is ze dan lekker loomquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Pfff ben nu al moe van Grace, zou ze in de ochtend ook zo zijn?
heb je er nog zo lang over gedaan?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nu al de pest aan Grace en dat is knap, na 10 minuten. Maar ze zal er ook wel in zijn gezet om te irriteren.
Ik ook, PB'tje.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Een pareltje? Zeg maar gerust een kei.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed... is zenuwen.
Grace is een Pareltje
Vreselijk!! Wat een aandachtsorgelquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Pfff ben nu al moe van Grace, zou ze in de ochtend ook zo zijn?
die gaat echt over de zeik als ze te laat is om te douchenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal is ze dan lekker loom
Of ze ligt er volgende week al uit, wij kijkers mogen stemmenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Toverheks het volgende:
Die Grace gaat voor veel vuurwerk zorgen![]()
![]()
Hey lieverd,ook fijn om jou te zien:9quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Heksie, wat fijn om je weer te zien
En dat gefakete Antilliaanse accent. Ze komt godbetert uit Brazilië.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat die Grace iets kalmer is op de streams... want girrrrrl... dat trek ik niet.
Hey Fritsiequote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze ligt er volgende week al uit, wij kijkers mogen stemmen
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fritssssssssssquote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fritsie !!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helaas, zij heeft haar koffer wel dus zal hij daar in zitten.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang loopt een grees op één accu? Hoop dat haar oplader niet in het huis is.
Echt he. Om dol van te worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Grace mag nu al opzouten van mij. Vreselijk aanwezige trol
Fritsiequote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ijk via VL jaquote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt dat bij jou nu?
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother/3961
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten zo ook vertellen dat ze wel koffers hebben en de rest niet
Al een halfuurquote:
ze kunnen echt wel onder een deken slapen vannacht. Zo hard zijn ze nietquote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef camaron het volgende:
Ik.vind het wel een leuk begin. Straks gelijk de gameroom in, nog.wat items binnenharken
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
Klitty en Dimitri gaan gelijk los op z'n Russisch
Hey Fritsie. Heb je je ww weer?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet
Ik heb geen hoge verwachtingen
We wachten af Hidi, lekker weer cossen en gluren bij de burenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet
Ik heb geen hoge verwachtingen
Oeiquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit naar een lege livestream te kijken
Je bent er.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zorgt nu al voor irritatie, dus dat belooft watquote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Ik heb ook nog niet zoveel problemen met GraceLekker aanwezig.
Ooh... dan kun je doorspoelen?quote:
Misschien mogen andere bewoners dadelijk kiezen of ze die koffers willen ruilen voor iets andersquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten zo ook vertellen dat ze wel koffers hebben en de rest niet
die hebben ze al van de band gepakt dus hebben ze nu welquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kunnen echt wel onder een deken slapen vannacht. Zo hard zijn ze niet
(al hoop ik van wel)
even ctrl+f op livequote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
@:mario390 zie je dit staan als op de Home pagina bent van VL en dan naar beneden scrolt
[ afbeelding ]
Jaahquote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... dan kun je doorspoelen?
Naah .,..ik wacht hier wel ff.
Gelukkig kan je dit hier zeggen, op fb krijg je gelijk 'n ban. Ik kreeg 'n ban van 30 dagenquote:
dan hebben wij wat te kijkenquote:
Hey Heksquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
We wachten af Hidi, lekker weer cossen en gluren bij de buren
Precies. En als ik dan toch naar iets irritants moet kijken...doe dan maar Gracequote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zorgt nu al voor irritatie, dus dat belooft wat
uitzending live stream pas om 22:00quote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de livestream of de live-uitzending?
Wat Goeeeed.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dit hier zeggen, op fb krijg je gelijk 'n ban. Ik kreeg 'n ban van 30 dagen
omdat ik Martien Meiland 'n pisnicht noemde![]()
Daarom staat er weer de hottub om maar te preserverenquote:
ja maar dat is tv dat kijk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
@:mario390 zie je dit staan als op de Home pagina bent van VL en dan naar beneden scrolt
[ afbeelding ]
Zonder reklame dat scheeltquote:Op maandag 3 januari 2022 21:06 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en is dus al volledig te bekijken op
https://www.videoland.com/player/93766/ma-3-1-2022/500553
Oh dan is er niks aan de hand..quote:Op maandag 3 januari 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is tv dat kijk ik
ik op nederlandse iptv dat
rtl 4
Je lijkt Mario wel.quote:
dat was maar 1 dekenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die hebben ze al van de band gepakt dus hebben ze nu wel
ik bedoel de stream met de 24/7 cams dequote:Op maandag 3 januari 2022 21:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
uitzending live stream pas om 22:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |