Ze zorgt nu al voor irritatie, dus dat belooft watquote:Op maandag 3 januari 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Ik heb ook nog niet zoveel problemen met GraceLekker aanwezig.
Misschien mogen andere bewoners dadelijk kiezen of ze die koffers willen ruilen voor iets andersquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten zo ook vertellen dat ze wel koffers hebben en de rest niet
die hebben ze al van de band gepakt dus hebben ze nu welquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kunnen echt wel onder een deken slapen vannacht. Zo hard zijn ze niet
(al hoop ik van wel)
even ctrl+f op livequote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
@:mario390 zie je dit staan als op de Home pagina bent van VL en dan naar beneden scrolt
[ afbeelding ]
Jaahquote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh... dan kun je doorspoelen?
Naah .,..ik wacht hier wel ff.
Gelukkig kan je dit hier zeggen, op fb krijg je gelijk 'n ban. Ik kreeg 'n ban van 30 dagenquote:
dan hebben wij wat te kijkenquote:
Hey Heksquote:Op maandag 3 januari 2022 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
We wachten af Hidi, lekker weer cossen en gluren bij de buren
Precies. En als ik dan toch naar iets irritants moet kijken...doe dan maar Gracequote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zorgt nu al voor irritatie, dus dat belooft wat
uitzending live stream pas om 22:00quote:Op maandag 3 januari 2022 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de livestream of de live-uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |