Ja, het is niet anders.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoihoi Dot, ik ben bang van niet, we zullen het met haar moeten doen blablablabla hihihih blabla
Doe het traag.quote:
jawel ik plaatste al en fotoquote:Op maandag 3 januari 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zie je geen live staan van rtl 4 en 5 etc?
grace aubquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Gaat er vanavond al iemand uit?
Grace?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Grace dan graagquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja, dat dacht ik ook al..quote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het voelt wel leuker aan...dit BB 2022
Ik wordt er nerveus van zo druk.quote:
Ik vond die eerste twee het spel ook een beetje te gemakkelijk spelenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef Ireth het volgende:
En niemand die vraagt waarom de koffers niet al mee mogen of dat ze later dan komen
quote:
Ach, wat jammer zeg. Hopellijk is het snel verholpenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:55 schreef camaron het volgende:
En juist vandaag heb ik geen WiFi op mijn laptop. Dat wordt straks niet meekijken... jammergenoeg
ja moest ik ook aan denken!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
bij sercan dachten somige al
an soef,vriend van liese
zag ik vandaag en kommentar bij liese
echt smerigquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haalt blijkbaar nooit de haren daar van af
ksssstquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Veraatje is wel lekker. Shit ik was al weg
Op wie ben je verliefd nu?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:57 schreef mario390 het volgende:
bij sercan dachten somige al
an soef,vriend van liese
zag ik vandaag en kommentar bij liese
Ik denk het ook. Ben nog niet verder dan d'r decolleté, maar lijkt me een leuke meidquote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Veraatje is wel lekker. Shit ik was al weg
Hier hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nu al de pest aan Grace en dat is knap, na 10 minuten. Maar ze zal er ook wel in zijn gezet om te irriteren.
Hey Heksie, wat fijn om je weer te zienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Als het net zo leuk word als BB Australie dan kunnen we ons wel vermaken met BB.
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och ik had gelezen vera duikt graag het bed in.
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Och ik had gelezen vera duikt graag het bed in.
Komt goed... is zenuwen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat die Grace iets kalmer is op de streams... want girrrrrl... dat trek ik niet.
Dat verwacht ik nietquote:Op maandag 3 januari 2022 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Als het net zo leuk word als BB Australie dan kunnen we ons wel vermaken met BB.
Zaligquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk he, al die lui van de oude garde
Meestal is ze dan lekker loomquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Pfff ben nu al moe van Grace, zou ze in de ochtend ook zo zijn?
heb je er nog zo lang over gedaan?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nu al de pest aan Grace en dat is knap, na 10 minuten. Maar ze zal er ook wel in zijn gezet om te irriteren.
Ik ook, PB'tje.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Een pareltje? Zeg maar gerust een kei.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed... is zenuwen.
Grace is een Pareltje
Vreselijk!! Wat een aandachtsorgelquote:Op maandag 3 januari 2022 21:00 schreef Hznootje het volgende:
Pfff ben nu al moe van Grace, zou ze in de ochtend ook zo zijn?
die gaat echt over de zeik als ze te laat is om te douchenquote:Op maandag 3 januari 2022 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meestal is ze dan lekker loom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |