abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214259420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe laat is de uitspraak?
13:00
twitter

Disclaimer: dat ik nu een 𝕏 van Saskia post betekent niet dat ik de enige wil zijn die dat straks ook bij de uitspraak doet.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:10:04 #202
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214259551
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:32:42 #203
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_214260420
Ali zit nu thuis vast te oefenen met wasknijpers in elkaar zetten *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:54:13 #204
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214261378
Ik denk zelf geen celstraf vanwege publieke figuur met geruïneerde carrière.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 14:26:55 #205
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_214261937
twitter

Koekoek.
pi_214261962
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:26 schreef Piperidine het volgende:
[ x ]

Koekoek.
Koekoek in de zin van te weinig? Of in de zin van te veel?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 14:30:01 #207
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214261990
Dat was dan de carrière van Ali B.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 14:30:50 #208
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_214262003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:54 schreef Piperidine het volgende:
Ik denk zelf geen celstraf vanwege publieke figuur met geruïneerde carrière.
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 14:49:55 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214262207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:30 schreef Eightyone het volgende:
Daar missen we niks aan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 12 juli 2024 @ 14:53:58 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214262251
Vanochtend zat er nog iets over Yvonne Coldeweijer in Spraakmakers (NPO Radio 1), die het gevoel had dat ze wat betreft het het juice-gebeuren was 'uitgespeeld'. Dit zou dan de climax zijn.
pi_214262666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:30 schreef Eightyone het volgende:
Die was sowieso al naar de klote ook in het geval als hij werd vrijgesproken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 juli 2024 @ 17:52:29 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214264318
Doei Ali :W

Ik was al vergeten dat je bestond, ware het niet voor het omhoog komen van deze reeks steeds, en het beviel me wel.

Geen gemis.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 juli 2024 @ 17:55:39 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214264352
quote:
Ali Bouali (Zaanstad, 16 oktober 1981), als artiest bekend als Ali B, is een Marokkaans-Nederlandse verkrachter, voormalig rapper, cabaretier, stand-upcomedian, televisiepresentator en mede-eigenaar van het artiestenbureau SPEC.
Heb zelf het dikgedrukte maar even toegevoegd, nu Wikipedia nog, :7.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 17:58:38 #214
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214264388
2 jaar valt mee.
Wel bewezen dat hij probeerde Ellen te verkrachten, maar niet dat hij haar daadwerkelijk verkracht heeft.
Maar beiden claimden dat er seks was? Vreemd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juli 2024 @ 20:47:04 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_214266214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:53 schreef Eightyone het volgende:
Vanochtend zat er nog iets over Yvonne Coldeweijer in Spraakmakers (NPO Radio 1), die het gevoel had dat ze wat betreft het het juice-gebeuren was 'uitgespeeld'. Dit zou dan de climax zijn.
Puur gelul natuurlijk. Er is zelden zoveel te roddelen geweest als momenteel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 13 juli 2024 @ 03:37:49 #216
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_214268502
Hier zegt ze daar ook al wat over, weliswaar niet in relatie tot Ali B:

https://www.mediacourant.(...)t-was-de-tijdsgeest/
pi_214268537
Het bewijs in deze zaak is flinterdun. Blijkbaar is het genoeg als het vermeende slachtoffer het verteld heeft aan een derde persoon.

Dus mochten er dames zijn die een gemene ex of een man die hun heeft afgewezen willen naaien, dan klagen ze die persoon aan voor verkrachting en regelen 1 persoon die meldt dat ze dat meteen na die verkrachting heeft gemeld. Zoals dus in het geval van Naomi en deels van Ellen's ex vriend. Want ander bewijs is er niet. Wel zegt Ellen dat ze het ook gemeld heeft aan Paul Witteman, maar die zegt zich dat niet te herinneren.

Ali gaat dit in hoger beroep winnen denk ik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juli 2024 @ 08:49:55 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214269261
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 03:59 schreef Alicia76 het volgende:
Het bewijs in deze zaak is flinterdun. Blijkbaar is het genoeg als het vermeende slachtoffer het verteld heeft aan een derde persoon.

Dus mochten er dames zijn die een gemene ex of een man die hun heeft afgewezen willen naaien, dan klagen ze die persoon aan voor verkrachting en regelen 1 persoon die meldt dat ze dat meteen na die verkrachting heeft gemeld. Zoals dus in het geval van Naomi en deels van Ellen's ex vriend. Want ander bewijs is er niet. Wel zegt Ellen dat ze het ook gemeld heeft aan Paul Witteman, maar die zegt zich dat niet te herinneren.

_O_. Daar hebben we ze, hoor: ‘elke man komt straks in de cel voor verkrachting want iemand hoeft maar íets te zeggen en je bent de lul. Je moet straks een contract gaan tekenen voordat je seks kan hebben om jezelf veilig te stellen’
pi_214269301
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
_O_. Daar hebben we ze, hoor: ‘elke man komt straks in de cel voor verkrachting want iemand hoeft maar íets te zeggen en je bent de lul. Je moet straks een contract gaan tekenen voordat je seks kan hebben om jezelf veilig te stellen’
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dit zeggen. Hoeveel vrouwen de grond gelijk maakte met Jill tijdens de rechtszaak. Ik snap dat gewoon niet. Waarom uitgerekend zoveel vrouwen duidelijk aan de kant staan van een mannelijke zedenverdachte.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juli 2024 @ 09:04:54 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214269432
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dit zeggen. Hoeveel vrouwen de grond gelijk maakte met Jill tijdens de rechtszaak. Ik snap dat gewoon niet. Waarom uitgerekend zoveel vrouwen duidelijk aan de kant staan van een mannelijke zedenverdachte.
Oh, klopt hoor. Ik bedoelde ook niet dat alleen mannen dit zeggen. Je kan er alleen vergif op innemen dat deze dooddoener voorbij komt. Een erg schadelijke dooddoener, eigenlijk. Te triest voor woorden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juli 2024 @ 09:08:33 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214269487
Bij Ali speelt ook nog zijn bekende status mee en er zijn genoeg mensen die dit gewoon niet wíllen geloven. Hij was toch zo gezellll, die knuffelMarokkaan, die aantrekkelijke jongen (vind ik persoonlijk niet overigens), en in alle eerlijkheid denk ik dat in sommige(!) gevallen ook zijn roots meewegen; niet wíllen dat een Marokkaans-Nederlandse man aan een stereotype voldoet op dit vlak.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 09:31:14 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214269704
"ik heb gewoon een bedrogen vrouw thuis zitten"

“Ik moest voor het eerst in 20 jaar toegeven dat ik m’n hele gezin bedrogen heb”

Zodat we even goed weten wie hier het echte slachtoffer is!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214269781
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

“Ik moest voor het eerst in 20 jaar toegeven dat ik m’n hele gezin bedrogen heb”

Dat is het ook, het maakt niet uit hoeveel jaar gevangenisstraf je deze kerel geeft, hij gaat er niet van leren want hij is zelf haske zielig. Er is hem zoveel onrecht aangedaan!

Ali B blijft zijn hele leven lang een gevaarlijk roofdier.
pi_214280642
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Ali speelt ook nog zijn bekende status mee en er zijn genoeg mensen die dit gewoon niet wíllen geloven. Hij was toch zo gezellll, die knuffelMarokkaan, die aantrekkelijke jongen (vind ik persoonlijk niet overigens), en in alle eerlijkheid denk ik dat in sommige(!) gevallen ook zijn roots meewegen; niet wíllen dat een Marokkaans-Nederlandse man aan een stereotype voldoet op dit vlak.
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!
  zondag 14 juli 2024 @ 09:32:15 #225
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_214281792
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!
Heel leuk Ali (cia) dat je nu op Fok zit, maar dit soort uitspraken zijn echt onzinnig.
pi_214281867
quote:

[..]
Aldus de voorzitster van de Ali B fanclub
  zondag 14 juli 2024 @ 10:27:46 #227
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_214282342
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Aldus de voorzitster vrouw van de Ali B fanclub
A murky, forgotten land.
pi_214282348
quote:
Eens maar dat ‘aantrekkelijk’ had je sowieso weg mogen laten. :D
Ik kan me weinig voorstellen dat iemand hem echt zomaar een stuk vindt zonder de status en het imago wat hij voorheen had.
pi_214282546
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik kan me weinig voorstellen dat iemand hem echt zomaar een stuk vindt zonder de status en het imago wat hij voorheen had.
Nou dat. Met dat smoezelige lange haar :{
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 juli 2024 @ 11:58:53 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214283313
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:32 schreef Saboo het volgende:

[..]
Heel leuk Ali (cia) dat je nu op Fok zit, maar dit soort uitspraken zijn echt onzinnig.
:D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 juli 2024 @ 11:59:55 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214283329
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, ik vind het ook een lelijke vent, wel of geen status, :r. Maar ze zullen er vast zijn.
pi_214283343
quote:

[..]
Heel goed Alicia! Nog andere verkrachters waar je fan van bent of blijft het lijstje beperkt tot 1?

quote:
Die gast heeft een kop als een labradoodle en de neus van Zlatan :')
pi_214283498
Nee, nee. Ik vond altijd dat Ali.B op een real life Goofy lijkt. :Y
pi_214283530
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat de vrouwen in dit verhaal jaren na dato naar de politie gingen, onder het mom van 'Wie gaat mij geloven, het gaat hier wel om Ali B.'. 'Ik kan het me niet meer goed herinneren. Werden er nu aanklachten tegen hem ingediend na de BOOS aflevering of was dat al ervoor?

Dat vind trouwens ook stuitend, dat het de vrouwen 'aangerekend' wordt dat ze zo lang gewacht hebben en dat er daarom getwijfeld wordt aan hun betrouwbaarheid.
pi_214283600
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
en dat er daarom getwijfeld wordt aan hun betrouwbaarheid.
Alleen door victim blamende tokkies die graag verkrachtingscultuur in stand willen houden.

De rechtbank was er heel duidelijk in dat zij de verklaringen van alle slachtoffers betrouwbaar achten. En dat het gebrek aan bewijslast voor de strafbare feiten waarbij het niet tot veroordeling is gekomen niet wordt veroorzaakt doordat de verklaring van de slachtoffers onvoldoende betrouwbaar zouden zijn.
pi_214284496
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat de vrouwen in dit verhaal jaren na dato naar de politie gingen, onder het mom van 'Wie gaat mij geloven, het gaat hier wel om Ali B.'. 'Ik kan het me niet meer goed herinneren. Werden er nu aanklachten tegen hem ingediend na de BOOS aflevering of was dat al ervoor?

Dat vind trouwens ook stuitend, dat het de vrouwen 'aangerekend' wordt dat ze zo lang gewacht hebben en dat er daarom getwijfeld wordt aan hun betrouwbaarheid.
Maar daar zit wel een les in. Hoe knullig ook.
Zeker wanneer je aangifte wil doen. Doe het gelijk. Niet wachten tot er één over de dam is want dat is vaak het geval. Ze durven pas naar voren te treden wanneer er meerdere zijn Dat is echt jammer want je helpt het voorkomen maar je zaak is sterker wanneer je gelijk actie onderneemt maar dan zal er wel een cultuursverandering moeten zijn. Hopelijk helpen zaken als deze voor die verandering en durven vrouwen direct en ook zelfstandig aan de bel te trekken.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 14 juli 2024 @ 16:12:02 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214286630
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die gast heeft een kop als een labradoodle en de neus van Zlatan :')
:X _O-.
pi_214304298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 03:59 schreef Alicia76 het volgende:

Nee hij is gewoon zodanig naast zijn schoenen gaan lopen dat hij er vanuit ging dat hij kon doen en laten wat hij wou en met alles weg zou komen.
Het zal hem ontelbare keren wel gelukt zijn maar nu hebben enkele vrouwen hun mond open gedaan.
Hij heeft alles en iedereen voor de gek gehouden, een imago gecreëerd als knuffel Marokkaan maar ondertussen zijn vrouw 20 jaar lang bedrogen en alles geneukt wat los en vast zat,zich kapot gesnoven, geslikt en gezopen en ondertussen zich voorbeeldig voordoen als de voorbeeldige streng gelovige Marokkaan alias Nederlands grootste kindervriend die nooit iets verkeerd deed.

Die jill had dan een relatie met hem 2 jaar lang en ga er maar vanuit dat hij haar bespeeld geeft en beloftes heeft gedaan.
Misschien is ze uiteindelijk na 2 jaar wakker geworden en kreeg ze besef dat dit langer zo door kon gaan en dat er geen toekomst in zat en wilde ze gewoon niet meer zo verder.Waarschijnlijk dacht hij nog gewoon er bovenop te kunnen duiken in die auto en weigerde jill waar hij op dat moment gewoon schijt aan had.
En waarom zou dat niet kunnen dan volgens jou?
Hoeveel vrouwen worden er niet binnen een relatie of huwelijk verkracht? Bestaat dat dan ook niet volgens jou?
pi_214304305
quote:
17s.gif Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nee, ik vind het ook een lelijke vent, wel of geen status, :r. Maar ze zullen er vast zijn.
Inderdaad een lelijke vent en ook die handen, dat leken wel die tentakels van Jafar.
pi_214304371
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

Hoe oud zijn die kinderen inmiddels?
Die zullen verwacht ik ook wel genoeg mee krijgen hiervan, enorm triest ook voor die kinderen en vrouw wat hij zijn gezin heeft aan gedaan.
  maandag 15 juli 2024 @ 23:41:48 #241
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214304519
quote:

[..]
Haha, jij vult wel erg veel in uit den losse pols en zonder kennis van zaken.

Gelukkig heb je ze wel allemaal op een rijtje -NOT- :P . Moest gelijk ff aan je denken en je eerdere presentatie en dat je in de veronderstelling was dat je nog een perm-ban had op Fok!, die dus eigenlijk al járen opgeheven was :D *O*

Alicia76 in BB / SCANMAN!!! TIETUH!!! :D *O*

Japanse soldaat hield zich 27 jaar schuil na einde oorlog
https://historiek.net/jap(...)hoichi-yokoi/144293/
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juli 2024 @ 07:33:08 #242
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214305293
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:04 schreef sherezade het volgende:

[..]
Inderdaad een lelijke vent en ook die handen, dat leken wel die tentakels van Jafar.
:D _O-.
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 14:00:16 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_214317779
quote:

[..]
Ik zou niet op de stoel van de rechter gaan zitten. Ik hoop dat Ali een fikse straf uit gaat zitten. Welverdiend.
  donderdag 18 juli 2024 @ 14:13:23 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214327834
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Heel goed Alicia! Nog andere verkrachters waar je fan van bent of blijft het lijstje beperkt tot 1?
Vast ook enorm fan van vrouwenhandelaar Andrew Tate.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214393885
Ook het OM gaat in beroep inzake Ali B

https://www.nu.nl/media/6(...)en-aanrandingen.html

[ Bericht 9% gewijzigd door proud_mami op 24-07-2024 14:31:42 (Aangepast ) ]
pi_214400921
quote:
13s.gif Op donderdag 18 juli 2024 14:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Vast ook enorm fan van vrouwenhandelaar Andrew Tate.
Aha, jij denkt dus dat vrouwen altijd de waarheid spreken. Ach ja, dat kan. De feiten vertellen wat anders. Er zijn vrij veel meisjes/vrouwen die spijt hebben van seks om wat voor reden dan ook en daarna zichzelf wijs maken dat het verkrachting was. Dat zijn feiten! Ook zijn er vrouwen die wraak willen omdat een man hun na de seks heeft gedumpt. Ook daar zijn cijfers over. Dus het is grappig dat jij die mogelijkheid gewoon negeert.
pi_214400930
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Aldus de voorzitster van de Ali B fanclub
Nee hoor. Ik vind Ali B ook een storend persoon. Maar als er in 10 jaar 2 of 3 vrouwen hem aanklagen heb ik wel mijn bedenkingen. De cijfers zeggen dat 5 tot 10% van de aangiften van zedenzaken vals zijn. Omdat iemand is afgewezen of omdat iemand naderhand spijt heeft van de seks. Ik denk in dit geval dat Jill Helena misschien wel het liet gebeuren en er naderhand spijt van had. Dat Naomi Ali sowieso al haatte en hem daarom probeert te pakken en dat Ellen ten Damme misschien wel vreemd ging en daar spijt van had. Dit alles valt gewoon niet uit te sluiten. Onthou daarbij dat 5 tot 10% van de aanklachten van zedenmisdrijven vals zijn. In meer dan 10 jaar tijd zijn er dus 3 vrouwen die hem aanklagen, terwijl Ali naar eigen zeggen heel veel seks heeft gehad. Waarom zijn er niet veel meer aanklachten als Ali zogenaamd geen Nee accepteert? Ik ben er gewoon niet zeker van dat Ali gedaan heeft waar de 3 dames hem van beschuldigen. Jullie blijkbaar wel, maar heel misschien is dat ook wel een vooroordeel.
pi_214400932
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:41 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Haha, jij vult wel erg veel in uit den losse pols en zonder kennis van zaken.

Gelukkig heb je ze wel allemaal op een rijtje -NOT- :P . Moest gelijk ff aan je denken en je eerdere presentatie en dat je in de veronderstelling was dat je nog een perm-ban had op Fok!, die dus eigenlijk al járen opgeheven was :D *O*

Alicia76 in BB / SCANMAN!!! TIETUH!!! :D *O*

Japanse soldaat hield zich 27 jaar schuil na einde oorlog
https://historiek.net/jap(...)hoichi-yokoi/144293/
[ afbeelding ]
Iedereen vult erg veel in. Waarom zijn de invullings van anderen wel oke en die van mij niet?
pi_214400935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ik zou niet op de stoel van de rechter gaan zitten. Ik hoop dat Ali een fikse straf uit gaat zitten. Welverdiend.
Met die uitspraak ga jij dus wel op de stoel van de rechter zitten. Grappig dat jij dat anderen verwijt en het vervolgens zelf doet. Ali ontkent alles. Jij was er niet bij. ali wel. Maar jij denkt de waarheid in pacht te hebben? Grappig.
pi_214401294
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:32 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Met die uitspraak ga jij dus wel op de stoel van de rechter zitten. Grappig dat jij dat anderen verwijt en het vervolgens zelf doet. Ali ontkent alles. Jij was er niet bij. ali wel. Maar jij denkt de waarheid in pacht te hebben? Grappig.
Jij komt anders ook met meerdere aannames op de proppen :P

Feit is dat iedereen hier een mening over heeft, maar niemand weet hoe het echt gebeurd is. Behalve Ali en al die vrouwen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 08:12:57 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214401344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:18 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Aha, jij denkt dus dat vrouwen altijd de waarheid spreken. Ach ja, dat kan. De feiten vertellen wat anders. Er zijn vrij veel meisjes/vrouwen die spijt hebben van seks om wat voor reden dan ook en daarna zichzelf wijs maken dat het verkrachting was. Dat zijn feiten! Ook zijn er vrouwen die wraak willen omdat een man hun na de seks heeft gedumpt. Ook daar zijn cijfers over. Dus het is grappig dat jij die mogelijkheid gewoon negeert.
:') "Alicia" . Je klinkt mannelijk.
pi_214401355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:30 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik vind Ali B ook een storend persoon. Maar als er in 10 jaar 2 of 3 vrouwen hem aanklagen heb ik wel mijn bedenkingen. De cijfers zeggen dat 5 tot 10% van de aangiften van zedenzaken vals zijn. Omdat iemand is afgewezen of omdat iemand naderhand spijt heeft van de seks. Ik denk in dit geval dat Jill Helena misschien wel het liet gebeuren en er naderhand spijt van had. Dat Naomi Ali sowieso al haatte en hem daarom probeert te pakken en dat Ellen ten Damme misschien wel vreemd ging en daar spijt van had. Dit alles valt gewoon niet uit te sluiten. Onthou daarbij dat 5 tot 10% van de aanklachten van zedenmisdrijven vals zijn. In meer dan 10 jaar tijd zijn er dus 3 vrouwen die hem aanklagen, terwijl Ali naar eigen zeggen heel veel seks heeft gehad. Waarom zijn er niet veel meer aanklachten als Ali zogenaamd geen Nee accepteert? Ik ben er gewoon niet zeker van dat Ali gedaan heeft waar de 3 dames hem van beschuldigen. Jullie blijkbaar wel, maar heel misschien is dat ook wel een vooroordeel.
Doe even onderzoek. Meer vrouwen hebben zich gemeld. Niet alles was te bewijzen of het was zelfs helemaal onbetrouwbaar. Uiteindelijk zijn de zaken van 3 vrouwen voor het OM betrouwbaar genoeg om voor de rechter te brengen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:02:55 #253
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214401751
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
:') "Alicia" . Je klinkt mannelijk.
Ali C. ;)
pi_214401821
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:30 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Het klopt pertinent niet wat je zegt. Het zou om 5 procent gaan, niet 5 tot 10 procent. Dat is niet gebaseerd op onderzoek in Nederland, maar in het buitenland. Een Nederlands onderzoek lijkt uit te wijzen dat het lager is, 1 procent. Bovendien gaat het dan om meldingen. Maar een klein percentage van meldingen resulteert in een rechtszaak en niet alle zaken resultaten in een veroordeling. Daar staat tegenover dat veel vrouwen zich niet melden, bijvoorbeeld uit angst niet te worden geloofd.

In de zaak van Ali hebben meer vrouwen zich gemeld dan deze drie. Bovendien is er meer bewijs dan alleen de verklaring van een persoon die heeft gezegd dat het slachtoffer het verhaal heeft verteld. Zo ondersteunt iemand die aanwezig was (Ronnie Flex) delen van het verhaal van een van de slachtoffers. En er is een gesprek tussen Ali en zijn vrouw afgeluisterd. De proceshouding van Ali zal niet hebben geholpen: hij liet zien dat hij dwingend was, een ‘nee’ niet accepteerde.

Ik kan me best voorstellen dat je dat allemaal niet weet omdat je de zaak niet volgt, maar zou het dan niet handiger zijn wat minder stellig te zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:38:54 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_214404863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:18 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Gelukkig heb jij en jij alleen de waarheid in pacht.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:45:56 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_214404922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:32 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Nee hoor, heb de waarheid niet in pacht maar ik ben er wel van overtuigd dat hij schuldig is.
pi_214405353
Er was toch jaren geleden toch ook een filmpje opgedoken van zijn eigen familie, volgens mijn zijn oom?

Hij deed toch ook uitspraken over Ali Dat hij een vies ventje was en niet meer welkom was bij de familie..en dat de waarheid uit zou komen.... Zou hij dan hier op gedoeld hebben?
pi_214409044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:39 schreef sherezade het volgende:
Er was toch jaren geleden toch ook een filmpje opgedoken van zijn eigen familie, volgens mijn zijn oom?

Hij deed toch ook uitspraken over Ali Dat hij een vies ventje was en niet meer welkom was bij de familie..en dat de waarheid uit zou komen.... Zou hij dan hier op gedoeld hebben?
Bedoel je deze?

https://www.ditjesendatje(...)familie-wil-jou-dood
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 juli 2024 @ 08:01:16 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214412481
quote:
Nou, je komt er zo wel achter waar Ali zijn vuige, dwingende, arrogante gedrag vandaan heeft, :'). Zit deze man nou gelijk te lullen over geld dat op Ali zijn hoofd staat? Al is dat een figuurlijke opmerking, dan is het alsnog een vrij bizarre en een zeer veelzeggende.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214427650
quote:
Ja klopt,
  maandag 29 juli 2024 @ 14:20:26 #261
208890 June.
Seriously?
pi_214463507
Is de kans nu ook aanwezig dat Ali een hogere straf krijgt tijdens het hoger beroep?
Daarnaast vraag ik me af of hij nog weer terug naar Nederland komt, hoewel z'n vrouw en kinderen ook mee zijn gegaan dus misschien is het toch gewoon echt vakantie ;)
Shine bright like a diamond.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 juli 2024 @ 18:15:38 #262
22592 crew  Ole
pi_214479480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:20 schreef June. het volgende:
Is de kans nu ook aanwezig dat Ali een hogere straf krijgt tijdens het hoger beroep?
Daarnaast vraag ik me af of hij nog weer terug naar Nederland komt, hoewel z'n vrouw en kinderen ook mee zijn gegaan dus misschien is het toch gewoon echt vakantie ;)
Het gebeurt dat verdachten hogere straf krijgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 30 juli 2024 @ 23:11:29 #263
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214484540
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:20 schreef June. het volgende:
Kans is aanwezig dat de straf dan hoger uitvalt. Zeker bij eventuele nieuwe aangiftes is die kans grotert :P

Die komt echt wel terug. Heel bijzonder dat er luitjes zijn die denken dat hij op de vlucht is :?
love & heet
pi_214485565
Als Ali weet hoe zijn straf uit zou kunnen vallen kan hij kiezen om in Marokko als vrij man te leven.
Hij blijft in zijn onschuld geloven, ook al is hij wel schuldig.
pi_214488463
Ik dacht trouwens dat hun allang gescheiden waren en dat Ali B een eigen woning had gekocht in dezelfde straat zodat het voor de kinderen wat makkelijker was qua omgangsregeling? Of is dat weer een of andere zakelijke strategie?

Maar goed dat ze u samen op vakantie zij zegt ookal weer genoeg over dat wijf van hem.... Blijkbaar boeit het haar allemaal niet dat hij haar 20 jaar lang heeft bedrogen of het was in overeenstemming met haar al die tijd..
Maar waren er geen telefoon gesprekken afgeluisterd waarbij zij zei dat hij een vieze verslaafde pathologische leugenaar was??
pi_214722597
Is Ali al terug van vakantie? Of blijft hij in Marokko?
pi_214723106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef sherezade het volgende:
Ik dacht trouwens dat hun allang gescheiden waren en dat Ali B een eigen woning had gekocht in dezelfde straat zodat het voor de kinderen wat makkelijker was qua omgangsregeling? Of is dat weer een of andere zakelijke strategie?

Maar goed dat ze u samen op vakantie zij zegt ookal weer genoeg over dat wijf van hem.... Blijkbaar boeit het haar allemaal niet dat hij haar 20 jaar lang heeft bedrogen of het was in overeenstemming met haar al die tijd..
Maar waren er geen telefoon gesprekken afgeluisterd waarbij zij zei dat hij een vieze verslaafde pathologische leugenaar was??
Maar zij was (hoog) zwanger, dus daarom moest Ali wel vreemd gaan!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214724192
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef sherezade het volgende:

Ik denk dat zij het vermogen op haar naam heeft.
pi_214734554
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik denk dat zij het vermogen op haar naam heeft.
Blijft een vreemde situatie, de kinderen zijn inmiddels (las ik) ergens ookal geen kleine kinderen meer waarvan de oudste ookal 15 jaar is... Nou die oudste zal dat zeer zeker allemaal hebben mee gekregen... Schijnbaar voor de kids dan ook geen probleem dat papa Ali hun leven doorbracht bij andere vrouwen.
pi_214735140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 23:57 schreef sherezade het volgende:

[..]
Blijft een vreemde situatie, de kinderen zijn inmiddels (las ik) ergens ookal geen kleine kinderen meer waarvan de oudste ookal 15 jaar is... Nou die oudste zal dat zeer zeker allemaal hebben mee gekregen... Schijnbaar voor de kids dan ook geen probleem dat papa Ali hun leven doorbracht bij andere vrouwen.
Voor de kinderen blijft hij hun vader. Wat wil je dat ze doen? Hem in elkaar slaan?
pi_214735198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 07:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor de kinderen blijft hij hun vader. Wat wil je dat ze doen? Hem in elkaar slaan?
Wat?
Go hard or go home
pi_214736382
Die jongste scheelt een aantal jaar met de 1 na laatste, een nakomertje, dacht ik.
pi_214741123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 07:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken wie heeft het over slaan?
Het is immers voor de kinderen ook niet makkelijk om op die leeftijd te moeten vernemen dat je vader schuldig is bevonden voor veerkrachtig etc.Ze zijn geen kleine kinderen meer dus ze zullen bewust alles hebben mee gekregen vanuit de media.
Ook vanuit school en omgeving zullen zs het nodige over hun heen krijgen. En dan nog eens het feit dat papa 20 jaar lang andere vrouwen genaaid heeft.
Dan kan het nog je vader zijn maar dat wilt niet zeggen dat ieder kind dit naast zich neer kan leggen of hier goed mee om kan gaan. Maar jij vindt het dus een normale zaak dat kinderen dit maar voor lief moeten nemen en moeten accepteren dat de zaken zo zijn zoals ze zijn want het is immers hun vader. 🙄🙄🙄😒😒😒
pi_214741145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:25 schreef sherezade het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken wie heeft het over slaan?
Het is immers voor de kinderen ook niet makkelijk om op die leeftijd te moeten vernemen dat je vader schuldig is bevonden voor veerkrachtig etc.Ze zijn geen kleine kinderen meer dus ze zullen bewust alles hebben mee gekregen vanuit de media.
Ook vanuit school en omgeving zullen zs het nodige over hun heen krijgen. En dan nog eens het feit dat papa 20 jaar lang andere vrouwen genaaid heeft.
Dan kan het nog je vader zijn maar dat wilt niet zeggen dat ieder kind dit naast zich neer kan leggen of hier goed mee om kan gaan. Maar jij vindt het dus een normale zaak dat kinderen dit maar voor lief moeten nemen en moeten accepteren dat de zaken zo zijn zoals ze zijn want het is immers hun vader. 🙄🙄🙄😒😒😒
Ik vraag jou wat je van zijn kinderen verwacht.
pi_214741167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hem slaan, nou goed
pi_214741189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:30 schreef sherezade het volgende:

[..]
Hem slaan, nou goed
Genoeg kinderen die meekrijgen dat pa of ma vreemd is gegaan. En soms een scheiding tot gevolg. Tuurlijk zijn die kinderen boos, teleurgesteld, verdrietig. En sommige zullen het uiten en sommige niet. Verreweg de meeste blijven gewoon met hun vreemdgaande ouder omgaan.
pi_214741887
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Genoeg kinderen die meekrijgen dat pa of ma vreemd is gegaan. En soms een scheiding tot gevolg. Tuurlijk zijn die kinderen boos, teleurgesteld, verdrietig. En sommige zullen het uiten en sommige niet. Verreweg de meeste blijven gewoon met hun vreemdgaande ouder omgaan.
Dit is niet enkel het vreemdgaan maar ook het feit dat hij schuldig is bevonden aan verkrachting e.d en is veroordeeld.
Ik vind het daarom opzienbarend dat hun als gezin inclusief zijn (ex) vrouw op vakantie gaan alsof niks aan de hand is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 18 augustus 2024 @ 08:51:09 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214742533
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dit is niet enkel het vreemdgaan maar ook het feit dat hij schuldig is bevonden aan verkrachting e.d en is veroordeeld.
Ik vind het daarom opzienbarend dat hun als gezin inclusief zijn (ex) vrouw op vakantie gaan alsof niks aan de hand is.
Dat is opzienbarend maar eigenlijk heb je nog steeds de vraag van @potjecreme niet beantwoordt: wat verwacht je wél dat zijn kinderen doen? Vooral die ene van bijna zes.
pi_214746395
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat is opzienbarend maar eigenlijk heb je nog steeds de vraag van @:potjecreme niet beantwoordt: wat verwacht je wél dat zijn kinderen doen? Vooral die ene van bijna zes.
Wat je normaal zou verwachten van een zedendelinquent als vader is dat je niks meer mee je vader te maken wilt hebben.
Maar waarschijnlijk zal er wel zijn meegegeven vanuit de cultuur dat ze meerdere vrouwen mogen hebben en dan zal het wel normaal zijn binnen dat huishouden.
Bregje vindt het schijnbaar ook niet erg zolang ze maar haar luxe leventje kan voortzetten en er geld binnen komt
  maandag 19 augustus 2024 @ 00:02:55 #280
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214750742
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat een hopeloze vraag ook :D

Abortus met terugwerkende kracht aanvragen bij de Sociale Verzekeringsbank, natuurlijk :{
love & heet
  maandag 19 augustus 2024 @ 00:10:33 #281
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214750767
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat is opzienbarend maar eigenlijk heb je nog steeds de vraag van @:potjecreme niet beantwoordt: wat verwacht je wél dat zijn kinderen doen? Vooral die ene van bijna zes.
Alsof die ene van bijna zes überhaupt iets v vreemdgaan begrijpt :P
Doei
love & heet
  maandag 19 augustus 2024 @ 00:18:06 #282
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214750802
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Is toch wel heel wat anders dan 'gewoon' vreemdgaan. Daar kan een relatie zelfs nog beter van worden en ook voor de kinderen niet altijd een ramp. Hier gaat het om heavy shit: een serie-vreemdganger en verkrachter. Dus de vergelijking met de kinderen van Ali B. en hoe het is voor kinderen van enkel en de alleen vreemdgaande ouders, gaat nergens op.
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 augustus 2024 @ 07:17:47 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214751197
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Doei
Precies mijn punt. Wat wil ze dat de kinderen doen dan?
pi_214751268
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Is toch wel heel wat anders dan 'gewoon' vreemdgaan. Daar kan een relatie zelfs nog beter van worden en ook voor de kinderen niet altijd een ramp. Hier gaat het om heavy shit: een serie-vreemdganger en verkrachter. Dus de vergelijking met de kinderen van Ali B. en hoe het is voor kinderen van enkel en de alleen vreemdgaande ouders, gaat nergens op.
Kan het zijn dat de kinderen die er wat van mee kunnen krijgen geloven in zijn onschuld? Dat in hun ogen hij alleen is vreemdgegaan.

Het is toch bekend dat kinderen zeer loyaal zijn aan hun ouders. Ik snap niet dat sommige verwachten dat kinderen hun ouders afwijzen. Zo werkt het in verreweg de meeste gevallen niet. We hebben het hier over minderjarige kinderen.
pi_214756926
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:10 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Doei
Dat bedoel ik die van 6 jaar zal er minder van hebben meegekregen dan zijn oudere broers en zal waarschijnlijk ook niet actief zijn op social media dus die heeft er amper wat van meegekregen.
pi_214756951
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 07:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies mijn punt. Wat wil ze dat de kinderen doen dan?
Waarom hebben jullie het steeds over die kleuter? Jullie weten heus wel dat ik doel op die tieners van bijna 15 en 16 jaar.. Die zullen er heel anders mee omgaan dan een kind van 6.
pi_214757013
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 07:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Kan het zijn dat de kinderen die er wat van mee kunnen krijgen geloven in zijn onschuld? Dat in hun ogen hij alleen is vreemdgegaan.

Het is toch bekend dat kinderen zeer loyaal zijn aan hun ouders. Ik snap niet dat sommige verwachten dat kinderen hun ouders afwijzen. Zo werkt het in verreweg de meeste gevallen niet. We hebben het hier over minderjarige kinderen.
Het is niet alleen vreemdgegaan, het was het drugsgebruik snuiven, alcohol zuipen, wijven neuken 20 jaar lang naast zijn eigen vrouw,vermoedelijke aanranding en verkrachting.

Je doet weer eens een aanname door te zeggen dat het " algemeen bekend is" dat kinderen loyaal aan hun ouders zijn.
Dat hoeft dus niet zo te zijn, vergeet niet dat hun een moslim cultuur hebben en leven en denken ook niet zo algemeen hoe jij of ik dat doen. .. Waarschijnlijk verteld papa Ali al 15/16 jaar tegen zijn zonen wellicht dat drugsgebruik en alcohol niet zijn toegestaan, dus valt die nog eens extra door de mand.
En ja we hebben het hier over minderjarige kinderen naar die minderjarige kinderen van tegenwoordig die schijten je als het moet op je kop en kunnen nog wel eens lastig zijn tijdens hun puberjaren.
pi_214757105
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:21 schreef sherezade het volgende:

[..]
Waarom hebben jullie het steeds over die kleuter? Jullie weten heus wel dat ik doel op die tieners van bijna 15 en 16 jaar.. Die zullen er heel anders mee omgaan dan een kind van 6.
We zijn er toch niet bij als ze het bespreken in het gezin. Wat verwacht in het openbaar dat die kinderen van hem zullen doen? Waarom kan je daar geen antwoord op geven?
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:21:03 #289
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214757471
Nieuwe klap voor Ali B: 'Op de zwarte lijst'

In de podcast Strikt Privé van De Telegraaf meldt Shownieuws-deskundige Evert Santegoeds een volgende dreun voor Ali B: hij wordt uit de Top 1000-lijst van Radio 538 geschrapt. "In de 1000 nummers, die worden onthuld in aanloop naar de Grand Prix van Zandvoort, staat niet één nummer van Ali B."

"Dat is geen toeval, want er zijn best luisteraars die op Ali B gestemd hebben. Maar 538 heeft besloten om hem na zijn veroordeling van de zender te bannen. Dat is anders dan Marco Borsato, want die is niet veroordeeld en wordt dus nog wel gedraaid. Nog mondjesmaat, moet ik er bij zeggen."

'Zwarte lijst'

"Maar Ali B staat dus op de zwarte lijst van de zender. Dat geeft wel aan in welke penibele situatie zijn carrière terecht is gekomen. Als je niet meer gedraaid wordt.. Onbekend maakt onbemind", aldus Evert tot slot.

https://www.shownieuws.nl(...)b-op-de-zwarte-lijst

*O* *O*

Going down ^O^

[ Bericht 45% gewijzigd door ikweethetookniet op 19-08-2024 22:35:25 ]
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:46:36 #290
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214757793
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
We zijn er toch niet bij als ze het bespreken in het gezin. Wat verwacht in het openbaar dat die kinderen van hem zullen doen? Waarom kan je daar geen antwoord op geven?
En het gewoon nog een keer vragen :X :D

Ik ken zat kinderen die helemaal klaar waren met hun vader omdat hij moeder vaker bedonderd had. Maar wat maakt het jou uit wat sheraz. denkt dat de nazaten van die idioot moeten doen?
Je kunt er sowieso vanuit gaan dat ze ook -net als pa- een uiterst matig ontwikkeld geweten hebben. Dus prima en verder met Play Station.

Blijft wat geforceerd, maar die vraag herhalen. Of is het omdat het enfant terrible Sherazade is en wil je wat likes? :P
love & heet
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:20:39 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758057
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe klap voor Ali B: 'Op de zwarte lijst'

In de podcast Strikt Privé van De Telegraaf meldt Shownieuws-deskundige Evert Santegoeds een volgende dreun voor Ali B: hij wordt uit de Top 1000-lijst van Radio 538 geschrapt. "In de 1000 nummers, die worden onthuld in aanloop naar de Grand Prix van Zandvoort, staat niet één nummer van Ali B."

"Dat is geen toeval, want er zijn best luisteraars die op Ali B gestemd hebben. Maar 538 heeft besloten om hem na zijn veroordeling van de zender te bannen. Dat is anders dan Marco Borsato, want die is niet veroordeeld en wordt dus nog wel gedraaid. Nog mondjesmaat, moet ik er bij zeggen."

'Zwarte lijst'

"Maar Ali B staat dus op de zwarte lijst van de zender. Dat geeft wel aan in welke penibele situatie zijn carrière terecht is gekomen. Als je niet meer gedraaid wordt.. Onbekend maakt onbemind", aldus Evert tot slot.

https://www.shownieuws.nl(...)b-op-de-zwarte-lijst

*O* *O*

Going down ^O^
Triest. Staat Jerry Lee Lewis er in? Of Michael Jackson ? Marilyn Manson ? Sex Pistols ? André Hazes ? Platen met Phil Spector als producer ? Alidis Hiddink ? Rammstein ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 19 augustus 2024 @ 23:49:24 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214758256
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef sherezade het volgende:

[..]
Wat je normaal zou verwachten van een zedendelinquent als vader is dat je niks meer mee je vader te maken wilt hebben.
Maar waarschijnlijk zal er wel zijn meegegeven vanuit de cultuur dat ze meerdere vrouwen mogen hebben en dan zal het wel normaal zijn binnen dat huishouden.[b]
Bregje vindt het schijnbaar ook niet erg zolang ze maar haar luxe leventje kan voortzetten en er geld binnen komt[/h]
Zij heeft zelf meer dan geld zat...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214760367
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Omdat ze dat niet in het openbaar doen, ben Je nu zo dom? Die kinderen worden al van dag een volledig afgeschermd en dat blijft binnenskamers wat er ook besproken of gebeurd is.
pi_214760384
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:46 schreef sly-nl het volgende:

[..]
En het gewoon nog een keer vragen :X :D

Ik ken zat kinderen die helemaal klaar waren met hun vader omdat hij moeder vaker bedonderd had. Maar wat maakt het jou uit wat sheraz. denkt dat de nazaten van die idioot moeten doen?
Je kunt er sowieso vanuit gaan dat ze ook -net als pa- een uiterst matig ontwikkeld geweten hebben. Dus prima en verder met Play Station.

Blijft wat geforceerd, maar die vraag herhalen. Of is het omdat het enfant terrible Sherazade is en wil je wat likes? :P
Precies Sly, jij snapt het ✌️
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:33:24 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214816313
Johnny de Mol: ‘Als Ali B-zaak in nieuws is, voel ik de stress weer’

Johnny de Mol vindt de berichtgeving over de misbruikzaak van Ali B ingewikkeld, omdat het hem continu herinnert aan de mediarel over de zaak tegen hemzelf. “Dan voel ik de stress.”

Dat de liefdesrelatie tussen Johnny de Mol en zijn ex Shima Kaes explosief was en er dingen zijn gebeurd die niet in een gezonde relatie thuishoren, heeft de presentator zelf toegegeven. Maar haar poging om hem veroordeeld te krijgen voor mishandeling en poging tot doodslag is op niets uitgelopen. De presentator probeert het nog altijd achter zich te laten.

https://www.mediacourant.(...)l-ik-de-stress-weer/
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:35:11 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214816327
post verhuisd naar Deisyy in SHO / De Molshoop: we wisten van niets en zijn onschuldig!

[ Bericht 92% gewijzigd door Deisyy op 27-08-2024 13:03:05 ]
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:48:48 #297
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214854305
Zit hij nog steeds in Marokko??
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 4 september 2024 @ 12:36:26 #298
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214888709
Natacha Harlequin in hoger beroep niet langer advocaat van Ali B

Advocaat Natacha Harlequin zal in het hoger beroep niet langer betrokken zijn bij de verdediging van Ali B. ‘Voor het hoger beroep is mijn bijstand niet meer nodig’, laat ze woensdag in een verklaring weten. Ali B werd in juli door de rechtbank in Haarlem veroordeeld tot een gevangenisstraf van twee jaar voor verkrachting en een poging tot verkrachting.

Harlequin raakte in de aanloop bij het proces betrokken om de advocaat Bart Swier te ontlasten en de rapper te adviseren over de toenemende mediabelangstelling. Ook was haar gevraagd haar visie op het dossier te geven. ‘Deze taken zitten erop’, meldt Harlequin. ‘Vanzelfsprekend blijft mijn beroepsgeheim gelden.’

https://www.ad.nl/show/na(...)-van-ali-b~a7625176/

Goh raar dit want wat was ze een succes |:) _O- _O-

Nu nog stoppen bij shownieuws en w/ w/
  woensdag 4 september 2024 @ 12:55:42 #299
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214888892
Natacha Harlequin (51) is niet langer onderdeel van het juridische team van Ali B (42). Dat deelt de advocate woensdag via een persbericht. "In goed overleg met cliënt laat ik u weten niet meer betrokken te zijn bij de verdediging van Ali B", aldus Natacha.

"Deze taken zitten erop"
Natacha was ingeschakeld om de mediakant van de zaak in goede banen te leiden. "Mijn rol in de fase bij de rechtbank was om de 'leading' advocaat, Bart Swier, te ontlasten. De mediabelangstelling nam in de laatste weken voorafgaand aan de inhoudelijke behandeling van cliënt's strafzaak flink toe. Deze mediabelangstelling voor zijn strafzaak diende naar cliënt toe te worden gekanaliseerd", legt Natacha uit.

"Verder werd mij gevraagd het dossier te bestuderen en binnen het team kenbaar te maken wat mij daarbij opviel. Deze taken zitten erop. Voor het hoger beroep is mijn bijstand niet meer nodig", besluit ze. De advocate hoopt dat ze snel weer te zien is bij Shownieuws, waar ze regelmatig te zien was als deskundige. In de periode rondom het proces van Ali schoof ze bewust niet aan. In de periode daarna waren er andere redenen voor.

https://www.rtl.nl/boulev(...)langer-bij-zedenzaak

Ontslagen door Ali dus wegens wanprestatie geld nodig nu dus hopen op terugkeer bij shownieuws :') :|W

Nou die heeft aanzien gekregen voor haar glansrol |:) _O- _O-
  woensdag 4 september 2024 @ 12:59:35 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214888921
twitter

Goede inschatting dus :+ _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')