Aldus de voorzitster van de Ali B fanclubquote:Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Aldus de voorzitster vrouw van de Ali B fanclub
Eens maar dat ‘aantrekkelijk’ had je sowieso weg mogen laten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Ali speelt ook nog zijn bekende status mee en er zijn genoeg mensen die dit gewoon niet wíllen geloven. Hij was toch zo gezellll, die knuffelMarokkaan, die aantrekkelijke jongen (vind ik persoonlijk niet overigens), en in alle eerlijkheid denk ik dat in sommige(!) gevallen ook zijn roots meewegen; niet wíllen dat een Marokkaans-Nederlandse man aan een stereotype voldoet op dit vlak.
Nou dat. Met dat smoezelige lange haarquote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens maar dat ‘aantrekkelijk’ had je sowieso weg mogen laten.![]()
Ik kan me weinig voorstellen dat iemand hem echt zomaar een stuk vindt zonder de status en het imago wat hij voorheen had.
quote:Op zondag 14 juli 2024 09:32 schreef Saboo het volgende:
[..]
Heel leuk Ali (cia) dat je nu op Fok zit, maar dit soort uitspraken zijn echt onzinnig.
Nee, ik vind het ook een lelijke vent, wel of geen status,quote:Op zondag 14 juli 2024 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens maar dat ‘aantrekkelijk’ had je sowieso weg mogen laten.![]()
Ik kan me weinig voorstellen dat iemand hem echt zomaar een stuk vindt zonder de status en het imago wat hij voorheen had.
Heel goed Alicia! Nog andere verkrachters waar je fan van bent of blijft het lijstje beperkt tot 1?quote:Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!
Die gast heeft een kop als een labradoodle en de neus van Zlatanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Ali speelt ook nog zijn bekende status mee en er zijn genoeg mensen die dit gewoon niet wíllen geloven. Hij was toch zo gezellll, die knuffelMarokkaan, die aantrekkelijke jongen (vind ik persoonlijk niet overigens), en in alle eerlijkheid denk ik dat in sommige(!) gevallen ook zijn roots meewegen; niet wíllen dat een Marokkaans-Nederlandse man aan een stereotype voldoet op dit vlak.
Alleen door victim blamende tokkies die graag verkrachtingscultuur in stand willen houden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
en dat er daarom getwijfeld wordt aan hun betrouwbaarheid.
Maar daar zit wel een les in. Hoe knullig ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat de vrouwen in dit verhaal jaren na dato naar de politie gingen, onder het mom van 'Wie gaat mij geloven, het gaat hier wel om Ali B.'. 'Ik kan het me niet meer goed herinneren. Werden er nu aanklachten tegen hem ingediend na de BOOS aflevering of was dat al ervoor?
Dat vind trouwens ook stuitend, dat het de vrouwen 'aangerekend' wordt dat ze zo lang gewacht hebben en dat er daarom getwijfeld wordt aan hun betrouwbaarheid.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die gast heeft een kop als een labradoodle en de neus van Zlatan
Nee hij is gewoon zodanig naast zijn schoenen gaan lopen dat hij er vanuit ging dat hij kon doen en laten wat hij wou en met alles weg zou komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:59 schreef Alicia76 het volgende:
Het bewijs in deze zaak is flinterdun. Blijkbaar is het genoeg als het vermeende slachtoffer het verteld heeft aan een derde persoon.
Dus mochten er dames zijn die een gemene ex of een man die hun heeft afgewezen willen naaien, dan klagen ze die persoon aan voor verkrachting en regelen 1 persoon die meldt dat ze dat meteen na die verkrachting heeft gemeld. Zoals dus in het geval van Naomi en deels van Ellen's ex vriend. Want ander bewijs is er niet. Wel zegt Ellen dat ze het ook gemeld heeft aan Paul Witteman, maar die zegt zich dat niet te herinneren.
Ali gaat dit in hoger beroep winnen denk ik.
Inderdaad een lelijke vent en ook die handen, dat leken wel die tentakels van Jafar.quote:Op zondag 14 juli 2024 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook een lelijke vent, wel of geen status,. Maar ze zullen er vast zijn.
Hoe oud zijn die kinderen inmiddels?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
"ik heb gewoon een bedrogen vrouw thuis zitten"
“Ik moest voor het eerst in 20 jaar toegeven dat ik m’n hele gezin bedrogen heb”
Zodat we even goed weten wie hier het echte slachtoffer is!
Haha, jij vult wel erg veel in uit den losse pols en zonder kennis van zaken.quote:Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 23:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
Inderdaad een lelijke vent en ook die handen, dat leken wel die tentakels van Jafar.
Ik zou niet op de stoel van de rechter gaan zitten. Ik hoop dat Ali een fikse straf uit gaat zitten. Welverdiend.quote:Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Vast ook enorm fan van vrouwenhandelaar Andrew Tate.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heel goed Alicia! Nog andere verkrachters waar je fan van bent of blijft het lijstje beperkt tot 1?
Aha, jij denkt dus dat vrouwen altijd de waarheid spreken. Ach ja, dat kan. De feiten vertellen wat anders. Er zijn vrij veel meisjes/vrouwen die spijt hebben van seks om wat voor reden dan ook en daarna zichzelf wijs maken dat het verkrachting was. Dat zijn feiten! Ook zijn er vrouwen die wraak willen omdat een man hun na de seks heeft gedumpt. Ook daar zijn cijfers over. Dus het is grappig dat jij die mogelijkheid gewoon negeert.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast ook enorm fan van vrouwenhandelaar Andrew Tate.
Nee hoor. Ik vind Ali B ook een storend persoon. Maar als er in 10 jaar 2 of 3 vrouwen hem aanklagen heb ik wel mijn bedenkingen. De cijfers zeggen dat 5 tot 10% van de aangiften van zedenzaken vals zijn. Omdat iemand is afgewezen of omdat iemand naderhand spijt heeft van de seks. Ik denk in dit geval dat Jill Helena misschien wel het liet gebeuren en er naderhand spijt van had. Dat Naomi Ali sowieso al haatte en hem daarom probeert te pakken en dat Ellen ten Damme misschien wel vreemd ging en daar spijt van had. Dit alles valt gewoon niet uit te sluiten. Onthou daarbij dat 5 tot 10% van de aanklachten van zedenmisdrijven vals zijn. In meer dan 10 jaar tijd zijn er dus 3 vrouwen die hem aanklagen, terwijl Ali naar eigen zeggen heel veel seks heeft gehad. Waarom zijn er niet veel meer aanklachten als Ali zogenaamd geen Nee accepteert? Ik ben er gewoon niet zeker van dat Ali gedaan heeft waar de 3 dames hem van beschuldigen. Jullie blijkbaar wel, maar heel misschien is dat ook wel een vooroordeel.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Aldus de voorzitster van de Ali B fanclub
Iedereen vult erg veel in. Waarom zijn de invullings van anderen wel oke en die van mij niet?quote:Op maandag 15 juli 2024 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, jij vult wel erg veel in uit den losse pols en zonder kennis van zaken.
Gelukkig heb je ze wel allemaal op een rijtje -NOT-. Moest gelijk ff aan je denken en je eerdere presentatie en dat je in de veronderstelling was dat je nog een perm-ban had op Fok!, die dus eigenlijk al járen opgeheven was
![]()
![]()
Alicia76 in BB / SCANMAN!!! TIETUH!!!![]()
![]()
Japanse soldaat hield zich 27 jaar schuil na einde oorlog
https://historiek.net/jap(...)hoichi-yokoi/144293/
[ afbeelding ]
Met die uitspraak ga jij dus wel op de stoel van de rechter zitten. Grappig dat jij dat anderen verwijt en het vervolgens zelf doet. Ali ontkent alles. Jij was er niet bij. ali wel. Maar jij denkt de waarheid in pacht te hebben? Grappig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou niet op de stoel van de rechter gaan zitten. Ik hoop dat Ali een fikse straf uit gaat zitten. Welverdiend.
Jij komt anders ook met meerdere aannames op de proppenquote:Op donderdag 25 juli 2024 03:32 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Met die uitspraak ga jij dus wel op de stoel van de rechter zitten. Grappig dat jij dat anderen verwijt en het vervolgens zelf doet. Ali ontkent alles. Jij was er niet bij. ali wel. Maar jij denkt de waarheid in pacht te hebben? Grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |