13:00quote:
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:54 schreef Piperidine het volgende:
Ik denk zelf geen celstraf vanwege publieke figuur met geruïneerde carrière.
Daar missen we niks aan.quote:
Heb zelf het dikgedrukte maar even toegevoegd, nu Wikipedia nog,quote:Ali Bouali (Zaanstad, 16 oktober 1981), als artiest bekend als Ali B, is een Marokkaans-Nederlandse verkrachter, voormalig rapper, cabaretier, stand-upcomedian, televisiepresentator en mede-eigenaar van het artiestenbureau SPEC.
Puur gelul natuurlijk. Er is zelden zoveel te roddelen geweest als momenteel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:53 schreef Eightyone het volgende:
Vanochtend zat er nog iets over Yvonne Coldeweijer in Spraakmakers (NPO Radio 1), die het gevoel had dat ze wat betreft het het juice-gebeuren was 'uitgespeeld'. Dit zou dan de climax zijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:59 schreef Alicia76 het volgende:
Het bewijs in deze zaak is flinterdun. Blijkbaar is het genoeg als het vermeende slachtoffer het verteld heeft aan een derde persoon.
Dus mochten er dames zijn die een gemene ex of een man die hun heeft afgewezen willen naaien, dan klagen ze die persoon aan voor verkrachting en regelen 1 persoon die meldt dat ze dat meteen na die verkrachting heeft gemeld. Zoals dus in het geval van Naomi en deels van Ellen's ex vriend. Want ander bewijs is er niet. Wel zegt Ellen dat ze het ook gemeld heeft aan Paul Witteman, maar die zegt zich dat niet te herinneren.
Ali gaat dit in hoger beroep winnen denk ik.
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dit zeggen. Hoeveel vrouwen de grond gelijk maakte met Jill tijdens de rechtszaak. Ik snap dat gewoon niet. Waarom uitgerekend zoveel vrouwen duidelijk aan de kant staan van een mannelijke zedenverdachte.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Daar hebben we ze, hoor: ‘elke man komt straks in de cel voor verkrachting want iemand hoeft maar íets te zeggen en je bent de lul. Je moet straks een contract gaan tekenen voordat je seks kan hebben om jezelf veilig te stellen’
Oh, klopt hoor. Ik bedoelde ook niet dat alleen mannen dit zeggen. Je kan er alleen vergif op innemen dat deze dooddoener voorbij komt. Een erg schadelijke dooddoener, eigenlijk. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dit zeggen. Hoeveel vrouwen de grond gelijk maakte met Jill tijdens de rechtszaak. Ik snap dat gewoon niet. Waarom uitgerekend zoveel vrouwen duidelijk aan de kant staan van een mannelijke zedenverdachte.
Dat is het ook, het maakt niet uit hoeveel jaar gevangenisstraf je deze kerel geeft, hij gaat er niet van leren want hij is zelf haske zielig. Er is hem zoveel onrecht aangedaan!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
"ik heb gewoon een bedrogen vrouw thuis zitten"
“Ik moest voor het eerst in 20 jaar toegeven dat ik m’n hele gezin bedrogen heb”
Zodat we even goed weten wie hier het echte slachtoffer is!
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Ali speelt ook nog zijn bekende status mee en er zijn genoeg mensen die dit gewoon niet wíllen geloven. Hij was toch zo gezellll, die knuffelMarokkaan, die aantrekkelijke jongen (vind ik persoonlijk niet overigens), en in alle eerlijkheid denk ik dat in sommige(!) gevallen ook zijn roots meewegen; niet wíllen dat een Marokkaans-Nederlandse man aan een stereotype voldoet op dit vlak.
Heel leuk Ali (cia) dat je nu op Fok zit, maar dit soort uitspraken zijn echt onzinnig.quote:Op zondag 14 juli 2024 05:17 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill het niet kon verdragen dat Ali haar niet meer hielp met haar carriere. En Ellen ten Damme ging vreemd met Ali en voelde zich daarna enorm schuldig over tegenover haar vriend. Het is niet voor niets dat Ellen Ali nog uitnodigde in haar kleedkamer na een voorstelling. Dit gaat allemaal terugk9omen in het hoger beroep en ik denk dat Ali voor alles vrijgesproken gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |