abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2024 @ 08:12:57 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214401344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:18 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Aha, jij denkt dus dat vrouwen altijd de waarheid spreken. Ach ja, dat kan. De feiten vertellen wat anders. Er zijn vrij veel meisjes/vrouwen die spijt hebben van seks om wat voor reden dan ook en daarna zichzelf wijs maken dat het verkrachting was. Dat zijn feiten! Ook zijn er vrouwen die wraak willen omdat een man hun na de seks heeft gedumpt. Ook daar zijn cijfers over. Dus het is grappig dat jij die mogelijkheid gewoon negeert.
:') "Alicia" . Je klinkt mannelijk.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214401355
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:30 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik vind Ali B ook een storend persoon. Maar als er in 10 jaar 2 of 3 vrouwen hem aanklagen heb ik wel mijn bedenkingen. De cijfers zeggen dat 5 tot 10% van de aangiften van zedenzaken vals zijn. Omdat iemand is afgewezen of omdat iemand naderhand spijt heeft van de seks. Ik denk in dit geval dat Jill Helena misschien wel het liet gebeuren en er naderhand spijt van had. Dat Naomi Ali sowieso al haatte en hem daarom probeert te pakken en dat Ellen ten Damme misschien wel vreemd ging en daar spijt van had. Dit alles valt gewoon niet uit te sluiten. Onthou daarbij dat 5 tot 10% van de aanklachten van zedenmisdrijven vals zijn. In meer dan 10 jaar tijd zijn er dus 3 vrouwen die hem aanklagen, terwijl Ali naar eigen zeggen heel veel seks heeft gehad. Waarom zijn er niet veel meer aanklachten als Ali zogenaamd geen Nee accepteert? Ik ben er gewoon niet zeker van dat Ali gedaan heeft waar de 3 dames hem van beschuldigen. Jullie blijkbaar wel, maar heel misschien is dat ook wel een vooroordeel.
Doe even onderzoek. Meer vrouwen hebben zich gemeld. Niet alles was te bewijzen of het was zelfs helemaal onbetrouwbaar. Uiteindelijk zijn de zaken van 3 vrouwen voor het OM betrouwbaar genoeg om voor de rechter te brengen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:02:55 #253
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214401751
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juli 2024 08:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
:') "Alicia" . Je klinkt mannelijk.
Ali C. ;)
pi_214401821
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:30 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik vind Ali B ook een storend persoon. Maar als er in 10 jaar 2 of 3 vrouwen hem aanklagen heb ik wel mijn bedenkingen. De cijfers zeggen dat 5 tot 10% van de aangiften van zedenzaken vals zijn. Omdat iemand is afgewezen of omdat iemand naderhand spijt heeft van de seks. Ik denk in dit geval dat Jill Helena misschien wel het liet gebeuren en er naderhand spijt van had. Dat Naomi Ali sowieso al haatte en hem daarom probeert te pakken en dat Ellen ten Damme misschien wel vreemd ging en daar spijt van had. Dit alles valt gewoon niet uit te sluiten. Onthou daarbij dat 5 tot 10% van de aanklachten van zedenmisdrijven vals zijn. In meer dan 10 jaar tijd zijn er dus 3 vrouwen die hem aanklagen, terwijl Ali naar eigen zeggen heel veel seks heeft gehad. Waarom zijn er niet veel meer aanklachten als Ali zogenaamd geen Nee accepteert? Ik ben er gewoon niet zeker van dat Ali gedaan heeft waar de 3 dames hem van beschuldigen. Jullie blijkbaar wel, maar heel misschien is dat ook wel een vooroordeel.
Het klopt pertinent niet wat je zegt. Het zou om 5 procent gaan, niet 5 tot 10 procent. Dat is niet gebaseerd op onderzoek in Nederland, maar in het buitenland. Een Nederlands onderzoek lijkt uit te wijzen dat het lager is, 1 procent. Bovendien gaat het dan om meldingen. Maar een klein percentage van meldingen resulteert in een rechtszaak en niet alle zaken resultaten in een veroordeling. Daar staat tegenover dat veel vrouwen zich niet melden, bijvoorbeeld uit angst niet te worden geloofd.

In de zaak van Ali hebben meer vrouwen zich gemeld dan deze drie. Bovendien is er meer bewijs dan alleen de verklaring van een persoon die heeft gezegd dat het slachtoffer het verhaal heeft verteld. Zo ondersteunt iemand die aanwezig was (Ronnie Flex) delen van het verhaal van een van de slachtoffers. En er is een gesprek tussen Ali en zijn vrouw afgeluisterd. De proceshouding van Ali zal niet hebben geholpen: hij liet zien dat hij dwingend was, een ‘nee’ niet accepteerde.

Ik kan me best voorstellen dat je dat allemaal niet weet omdat je de zaak niet volgt, maar zou het dan niet handiger zijn wat minder stellig te zijn?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:38:54 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_214404863
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:18 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Aha, jij denkt dus dat vrouwen altijd de waarheid spreken. Ach ja, dat kan. De feiten vertellen wat anders. Er zijn vrij veel meisjes/vrouwen die spijt hebben van seks om wat voor reden dan ook en daarna zichzelf wijs maken dat het verkrachting was. Dat zijn feiten! Ook zijn er vrouwen die wraak willen omdat een man hun na de seks heeft gedumpt. Ook daar zijn cijfers over. Dus het is grappig dat jij die mogelijkheid gewoon negeert.
Gelukkig heb jij en jij alleen de waarheid in pacht.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 14:45:56 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_214404922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 03:32 schreef Alicia76 het volgende:

[..]
Met die uitspraak ga jij dus wel op de stoel van de rechter zitten. Grappig dat jij dat anderen verwijt en het vervolgens zelf doet. Ali ontkent alles. Jij was er niet bij. ali wel. Maar jij denkt de waarheid in pacht te hebben? Grappig.
Nee hoor, heb de waarheid niet in pacht maar ik ben er wel van overtuigd dat hij schuldig is.
pi_214405353
Er was toch jaren geleden toch ook een filmpje opgedoken van zijn eigen familie, volgens mijn zijn oom?

Hij deed toch ook uitspraken over Ali Dat hij een vies ventje was en niet meer welkom was bij de familie..en dat de waarheid uit zou komen.... Zou hij dan hier op gedoeld hebben?
pi_214409044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 15:39 schreef sherezade het volgende:
Er was toch jaren geleden toch ook een filmpje opgedoken van zijn eigen familie, volgens mijn zijn oom?

Hij deed toch ook uitspraken over Ali Dat hij een vies ventje was en niet meer welkom was bij de familie..en dat de waarheid uit zou komen.... Zou hij dan hier op gedoeld hebben?
Bedoel je deze?

https://www.ditjesendatje(...)familie-wil-jou-dood
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 juli 2024 @ 08:01:16 #259
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214412481
quote:
Nou, je komt er zo wel achter waar Ali zijn vuige, dwingende, arrogante gedrag vandaan heeft, :'). Zit deze man nou gelijk te lullen over geld dat op Ali zijn hoofd staat? Al is dat een figuurlijke opmerking, dan is het alsnog een vrij bizarre en een zeer veelzeggende.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_214427650
quote:
Ja klopt,
  maandag 29 juli 2024 @ 14:20:26 #261
208890 June.
Seriously?
pi_214463507
Is de kans nu ook aanwezig dat Ali een hogere straf krijgt tijdens het hoger beroep?
Daarnaast vraag ik me af of hij nog weer terug naar Nederland komt, hoewel z'n vrouw en kinderen ook mee zijn gegaan dus misschien is het toch gewoon echt vakantie ;)
Shine bright like a diamond.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 juli 2024 @ 18:15:38 #262
22592 crew  Ole
pi_214479480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:20 schreef June. het volgende:
Is de kans nu ook aanwezig dat Ali een hogere straf krijgt tijdens het hoger beroep?
Daarnaast vraag ik me af of hij nog weer terug naar Nederland komt, hoewel z'n vrouw en kinderen ook mee zijn gegaan dus misschien is het toch gewoon echt vakantie ;)
Het gebeurt dat verdachten hogere straf krijgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 30 juli 2024 @ 23:11:29 #263
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214484540
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:20 schreef June. het volgende:
Kans is aanwezig dat de straf dan hoger uitvalt. Zeker bij eventuele nieuwe aangiftes is die kans grotert :P

Die komt echt wel terug. Heel bijzonder dat er luitjes zijn die denken dat hij op de vlucht is :?
love & heet
pi_214485565
Als Ali weet hoe zijn straf uit zou kunnen vallen kan hij kiezen om in Marokko als vrij man te leven.
Hij blijft in zijn onschuld geloven, ook al is hij wel schuldig.
pi_214488463
Ik dacht trouwens dat hun allang gescheiden waren en dat Ali B een eigen woning had gekocht in dezelfde straat zodat het voor de kinderen wat makkelijker was qua omgangsregeling? Of is dat weer een of andere zakelijke strategie?

Maar goed dat ze u samen op vakantie zij zegt ookal weer genoeg over dat wijf van hem.... Blijkbaar boeit het haar allemaal niet dat hij haar 20 jaar lang heeft bedrogen of het was in overeenstemming met haar al die tijd..
Maar waren er geen telefoon gesprekken afgeluisterd waarbij zij zei dat hij een vieze verslaafde pathologische leugenaar was??
pi_214722597
Is Ali al terug van vakantie? Of blijft hij in Marokko?
pi_214723106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef sherezade het volgende:
Ik dacht trouwens dat hun allang gescheiden waren en dat Ali B een eigen woning had gekocht in dezelfde straat zodat het voor de kinderen wat makkelijker was qua omgangsregeling? Of is dat weer een of andere zakelijke strategie?

Maar goed dat ze u samen op vakantie zij zegt ookal weer genoeg over dat wijf van hem.... Blijkbaar boeit het haar allemaal niet dat hij haar 20 jaar lang heeft bedrogen of het was in overeenstemming met haar al die tijd..
Maar waren er geen telefoon gesprekken afgeluisterd waarbij zij zei dat hij een vieze verslaafde pathologische leugenaar was??
Maar zij was (hoog) zwanger, dus daarom moest Ali wel vreemd gaan!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_214724192
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:26 schreef sherezade het volgende:

Ik denk dat zij het vermogen op haar naam heeft.
pi_214734554
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik denk dat zij het vermogen op haar naam heeft.
Blijft een vreemde situatie, de kinderen zijn inmiddels (las ik) ergens ookal geen kleine kinderen meer waarvan de oudste ookal 15 jaar is... Nou die oudste zal dat zeer zeker allemaal hebben mee gekregen... Schijnbaar voor de kids dan ook geen probleem dat papa Ali hun leven doorbracht bij andere vrouwen.
pi_214735140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 23:57 schreef sherezade het volgende:

[..]
Blijft een vreemde situatie, de kinderen zijn inmiddels (las ik) ergens ookal geen kleine kinderen meer waarvan de oudste ookal 15 jaar is... Nou die oudste zal dat zeer zeker allemaal hebben mee gekregen... Schijnbaar voor de kids dan ook geen probleem dat papa Ali hun leven doorbracht bij andere vrouwen.
Voor de kinderen blijft hij hun vader. Wat wil je dat ze doen? Hem in elkaar slaan?
pi_214735198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 07:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor de kinderen blijft hij hun vader. Wat wil je dat ze doen? Hem in elkaar slaan?
Wat?
Go hard or go home
pi_214736382
Die jongste scheelt een aantal jaar met de 1 na laatste, een nakomertje, dacht ik.
pi_214741123
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 07:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken wie heeft het over slaan?
Het is immers voor de kinderen ook niet makkelijk om op die leeftijd te moeten vernemen dat je vader schuldig is bevonden voor veerkrachtig etc.Ze zijn geen kleine kinderen meer dus ze zullen bewust alles hebben mee gekregen vanuit de media.
Ook vanuit school en omgeving zullen zs het nodige over hun heen krijgen. En dan nog eens het feit dat papa 20 jaar lang andere vrouwen genaaid heeft.
Dan kan het nog je vader zijn maar dat wilt niet zeggen dat ieder kind dit naast zich neer kan leggen of hier goed mee om kan gaan. Maar jij vindt het dus een normale zaak dat kinderen dit maar voor lief moeten nemen en moeten accepteren dat de zaken zo zijn zoals ze zijn want het is immers hun vader. 🙄🙄🙄😒😒😒
pi_214741145
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:25 schreef sherezade het volgende:

[..]
Wat heeft dat ermee te maken wie heeft het over slaan?
Het is immers voor de kinderen ook niet makkelijk om op die leeftijd te moeten vernemen dat je vader schuldig is bevonden voor veerkrachtig etc.Ze zijn geen kleine kinderen meer dus ze zullen bewust alles hebben mee gekregen vanuit de media.
Ook vanuit school en omgeving zullen zs het nodige over hun heen krijgen. En dan nog eens het feit dat papa 20 jaar lang andere vrouwen genaaid heeft.
Dan kan het nog je vader zijn maar dat wilt niet zeggen dat ieder kind dit naast zich neer kan leggen of hier goed mee om kan gaan. Maar jij vindt het dus een normale zaak dat kinderen dit maar voor lief moeten nemen en moeten accepteren dat de zaken zo zijn zoals ze zijn want het is immers hun vader. 🙄🙄🙄😒😒😒
Ik vraag jou wat je van zijn kinderen verwacht.
pi_214741167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik vraag jou wat je van zijn kinderen verwacht.
Hem slaan, nou goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')