abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2022 @ 23:08:47 #1
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206219611
De Molletjes halen frequent het nieuws en zijn altijd onschuldig of hebben nergens van geweten..

Ze zijn zo vaak in het nieuws, dus 'verdienen' natuurlijk een eigen topic! Maar mocht de leiding van dit forum toch anders beslissen, is dat wel begrijpelijk!@ (8>

Sjonnie:
Sjonnie wordt verdacht van ernstige mishandeling en poging doodslag van een ex. Er ligt ook nog een beschuldiging van seksueel misbruik van een vrouw die zegt door hem gedrogeerd te zijn en misbruikt.

Daar is volgens Sjonnie "niets van waar", net als de andere zaak, overigens.

"Ik heb niets gedaan, echt niet"

De ex van Sjonnie in betere tijden:



Sjonnie overweegt wel z'n eerder gestaakte dartcarriere weer op te pakken als hij niet meer terugkeert om half acht.


Linda:
Linda was met Jeroen. Jeroen was "een deugniet en een flirt" bij De Voice. Het is nu uit, volgens Lin. "Komt door dikke Angela."
Lin is boos en haalde onlangs uit naar iedereen die haar bekritiseerde. In een editorial in eigen blad bleek dat de woede nog steeds diep zit. Al eerder was ze flink gefokt, woest zelfs! Veel zelfmedelijden, verdriet -het was ook niet niets natuurlijk- en "ich habe es nicht gewusstszsz" volgden al eerder dit jaar. Lin is weer op de buis met de koffertjes en een toffe serie ^O^ En bovenal: de lieve mensen zijn met meer *;

Lin en Jeroen in 2014 in betere tijden bij de opening van een blijf-van-me-lijf-huis op het nieuwe vakantiepark van Peter Gillis.


Sjon:
Sjon is de grote baas Van Talpa en tevens een uiterst empathisch rolmodel. Zowel op de werkvloer als bij het winkelen in de hema is hij altijd relaxed!
Hij weet nooit van iets. Als je te veel negatiefs over hem zegt of schrijft, word je geboycot of volgt een rechtszaak. Daarom niet te veel over deze topgozer!


[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 05-10-2022 23:41:10 ]
love & heet
  woensdag 5 oktober 2022 @ 23:22:51 #2
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206219764
Enge mensen met teveel macht.
With love :*
pi_206219823
Voorlopig niets aan toe te voegen, behalve dan dat "De Verbouwing" een uitstekende naam is voor "een blijf-van-me-lijf-huis op een vakantiepark van Peter Gillis"
pi_206224249
Mooie OP _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:05:59 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206224282
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Zo teleurstellend weer (maar niet voor haar natuurlijk :P )
pi_206224292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Zo teleurstellend weer (maar niet voor haar natuurlijk :P )
geef het wat tijd
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:09:59 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206224313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:07 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
geef het wat tijd
:D :X
pi_206224328
De zaak van Johnny is in ieder geval geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs, zowel de mishandeling van Shima Kaes als seksueel misbruik. Sterker nog, het OM maakt gehak van de beschuldigingen en de bewijsvoering waaruit je kan opmaken dat het een poging is geweest om De Mol kapot te maken.

Ultiem stukje karma is wel dat de raadsmannen van Kaes worden vervolgd voor afdreiging van de familie De Mol _O_

Bron: Telegraaf en AD

https://www.ad.nl/show/om(...)nny-de-mol~a92e5741/
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206224382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
De zaak van Johnny is in ieder geval geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs, zowel de mishandeling van Shima Kaes als seksueel misbruik. Sterker nog, het OM maakt gehak van de beschuldigingen en de bewijsvoering waaruit je kan opmaken dat het een poging is geweest om De Mol kapot te maken.

Ultiem stukje karma is wel dat de raadsmannen van Kaes worden vervolgd voor afdreiging van de familie De Mol _O_

Bron: Telegraaf en AD


https://www.ad.nl/show/om(...)nny-de-mol~a92e5741/
WOW Aachboun en Aerts gedagvaard idd!
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:35:50 #10
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206224551
T heeft een wat uitgebreider stuk over het 'bewijs'

https://www.telegraaf.nl/(...)ag-gebrek-aan-bewijs
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:41:19 #11
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206224587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Ultiem stukje karma is wel dat de raadsmannen van Kaes worden vervolgd voor afdreiging van de familie De Mol
Raadsman is een ander woord voor advocaat en dat zijn Aachboun en Aerts niet.
pi_206224855
Wat een afgang weer voor al die woke #slachtoffer en #victimblaming gillers die zich nooit kunnen voorstellen dat een vrouw alles uit haar duim zit te zuigen, en je met de grond gelijk willen maken omdat je kritisch bent op de valse beweringen ineens, na jaren, door een leugenachtig aandachtsgeil mokkel. :')
pi_206225174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Raadsman is een ander woord voor advocaat en dat zijn Aachboun en Aerts niet.
Ok :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206225330
quote:
Het is nu uit, volgens Lin. "Komt door dikke Angela."
|
:D O+
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 15:26:38 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_206225424
Arm slachtoffer en kut familie.

Nu op naar het drogeren en verkrachten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 15:48:31 #16
335263 freaky40
pi_206225599
Rechter omgekocht door JdM. No doubt.
Allemaal cabaretteketet!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 16:17:54 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206225857
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een afgang weer voor al die woke #slachtoffer en #victimblaming gillers die zich nooit kunnen voorstellen dat een vrouw alles uit haar duim zit te zuigen, en je met de grond gelijk willen maken omdat je kritisch bent op de valse beweringen ineens, na jaren, door een leugenachtig aandachtsgeil mokkel. :')
Waar haal je vandaan dat ze gelogen heeft dan? Gebrek aan bewijs betekent niet per definitie dat het niet gebeurd is. Ik vind dat altijd zo'n vreemde gevolgtrekking.

Edit; ik lees nu het Telegraaf-stuk. Lijken inderdaad bepaalde dingen niet helemaal te kloppen. Moet wel zeggen dat ik het opvallend vind want de gelekte stukken van een tijd geleden leken weer helemaal het tegenovergestelde. Vreemd. Nou ja. Nu nog die andere aangifte afwachten.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 oktober 2022 @ 16:27:37 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206225925
quote:
Justitie twijfelt dus zeer aan de foto’s en merkt ook op dat na een vermeende mishandeling het door Kaes bezochte ziekenhuis rapporteert: Geen uitwendig letsel waargenomen.
Dit, bijvoorbeeld, vind ik zo vreemd als je het vergelijkt met wat er toen uitlekte en HP/De Tijd toen bracht:

quote:
Naderhand is Shima naar het ziekenhuis gegaan waar ze aangaf van de trap te zijn gevallen. Johnny was hierbij aanwezig, waardoor ze de waarheid niet durfde te vertellen. De arts zou hebben aangegeven haar niet te geloven, vanwege de ernst van haar verwondingen. Dit medisch verslag is toegevoegd aan het dossier. Ook heeft Shima foto's van haar verwondingen aangeleverd.
Er staat namelijk 'dít' medisch verslag. Dat impliceert, imo, dat het gaat om een verslag waarin de arts dus aangeeft haar verhaal over een val van de trap twijfelachtig te vinden wegens de ernst van haar verwondingen. Misschien toch onhandig opgeschreven van HP/De Tijd dan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:29:57 #19
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206225933
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit, bijvoorbeeld, vind ik zo vreemd als je het vergelijkt met wat er toen uitlekte en HP/De Tijd toen bracht:
[..]
Er staat namelijk 'dít' medisch verslag. Dat impliceert, imo, dat het gaat om een verslag waarin de arts dus aangeeft haar verhaal over een val van de trap twijfelachtig te vinden wegens de ernst van haar verwondingen. Misschien toch onhandig opgeschreven van HP/De Tijd dan.
Denk vooral zeer handig gelekt door Aachboum

quote:
De arts zou hebben aangegeven haar niet te geloven, vanwege de ernst van haar verwondingen. Dit medisch verslag is toegevoegd aan het dossier.
Puur Nederlands technisch klopt deze zin bijvoorbeeld, alleen bedoelde de arts dat die de aard van de verwondingen te licht vond voor het verhaal terwijl als je de zin leest in dat hele stuk van HP je de conclusie trekt dat de arts dacht dat er meer was gebeurd vanwege de ernst van de verwondingen. :P
pi_206225936
Heeft Angela de Jong al een reactie gegeven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206284649




Van Utopia nieuws
pi_206286307
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Van Utopia nieuws
Pffffffff
pi_206286320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Zo teleurstellend weer (maar niet voor haar natuurlijk :P )
die likt sowieso zijn pik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:03:44 #24
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206292184
https://www.ad.nl/show/ru(...)-meer-doen~af046a98/

Ruim 1,5 miljoen kijkers zien Linda koffermeisje berispen: ‘Wil jij dat nóóit meer doen?’

Algemeen Dagblad manifesteert zich inmiddels ook op juice kanaal of mediacourant-level
Arme Lin :'(
love & heet
  zaterdag 19 november 2022 @ 00:36:51 #25
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_206729164
Must see!@!@

Lin in werkelijk een mega diepte-interview afgenomen door een zwakbegaafde jongeman van De Telegraaf over wat ze met de kerst doet en waar ze dus zit!!!@@. Vanaf 1:15 gaat het helemaal los!! "Nie normaal"

https://www.telegraaf.nl/(...)er-zoon-niet-normaal

love & heet
pi_206730598
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Must see!@!@

Lin in werkelijk een mega diepte-interview afgenomen door een zwakbegaafde jongeman van De Telegraaf over wat ze met de kerst doet en waar ze dus zit!!!@@:. Vanaf 1:15 gaat het helemaal los!! "Nie normaal"

https://www.telegraaf.nl/(...)er-zoon-niet-normaal

[ afbeelding ]
Wat is de obsessie met risotto in deze familie?

Eerst Lin: "Eenzaam. Linda blikt in haar editorial terug op hoe 12 januari 2022 haar leven veranderde. “Ik zou die avond risotto maken, weet ik nog, maar het was de dag waarop de mail van Tim Hofman in één vernietigende klap alles veranderde.” Linda omschrijft dat ze na het horen van het nieuws in een groot, diep, zwart gat viel."

En nu heeft zoonlief tijdens corona ineens arancini leren maken: risotto bitterballen...
  dinsdag 20 december 2022 @ 21:59:12 #27
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_207165550
Linda de Mol weet niet zeker of ze in de media wil blijven werken. De presentatrice heeft het er moeilijk mee dat er op haar werd „ingehakt” na onthullingen over grensoverschrijdend gedrag van onder anderen haar ex Jeroen Rietbergen bij The Voice.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-werken-in-de-media
NEEEEEE :'( :'(



Heb gisteren naar haar manager een fax gestuurd dat Linda zich niet moet laten kennen!

En dat we op Fok! een Bowlingmeet gaan houden om Lin een hart onder de riem te steken en dat de "lieve mensen -nog steeds- met meer zijn" *; .

Xenia (manager) heeft me laten weten dat er een zeer grote kans bestaat dat Lin ook komt steengrilllen, om zich toe te laten juichen en over te laten halen om aan te blijven op tv bij big brother Sjon!@ *O* *O*

Komt allen! O+ Zie het topic hierover!@

:9 Gezelligheid *;
love & heet
pi_208060738
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 december 2022 21:59 schreef sly-nl het volgende:
Linda de Mol weet niet zeker of ze in de media wil blijven werken. De presentatrice heeft het er moeilijk mee dat er op haar werd „ingehakt” na onthullingen over grensoverschrijdend gedrag van onder anderen haar ex Jeroen Rietbergen bij The Voice.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-werken-in-de-media
NEEEEEE :'( :'(

[ afbeelding ]

Heb gisteren naar haar manager een fax gestuurd dat Linda zich niet moet laten kennen!

En dat we op Fok! een Bowlingmeet gaan houden om Lin een hart onder de riem te steken en dat de "lieve mensen -nog steeds- met meer zijn" *; .

Xenia (manager) heeft me laten weten dat er een zeer grote kans bestaat dat Lin ook komt steengrilllen, om zich toe te laten juichen en over te laten halen om aan te blijven op tv bij big brother Sjon!@ *O* *O*

Komt allen! O+ Zie het topic hierover!@
[ afbeelding ]
:9 Gezelligheid *;
https://www.telegraaf.nl/(...)te-zoeken-met-jeroen

Linda de Mol: ik heb wat uit te zoeken met Jeroen

Linda de Mol reageert voor het eerst op geruchten die zijn ontstaan, nadat zij eerder deze week in Parijs is gespot met haar ex-vriend Jeroen Rietbergen.

https://www.nu.nl/achterk(...)laring-schuldig.html
quote:
Linda de Mol is door Shownieuws gefotografeerd tijdens een uitstapje in Parijs. De presentatrice en programmamaakster was daar met haar ex, Jeroen Rietbergen. In een reactie stelt ze dat ze iets uit te zoeken heeft.
"Ik ben niemand een verklaring schuldig: dit gaat namelijk over mijn privéleven. Het enige dat ik erover wil zeggen is dat ik na een jaar tot de conclusie gekomen ben dat ik iets uit te zoeken heb. En daar wil ik het bij laten", aldus De Mol in een reactie aan het entertainmentprogramma.

De Mol en Rietbergen verbraken vorig jaar hun relatie, nadat door onderzoek van BOOS bleek dat de muzikant zich bij opnames van The voice of Holland schuldig had gemaakt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Rietbergen erkende in een verklaring dat hij fouten had gemaakt. In een column in haar eigen tijdschrift LINDA reageerde De Mol daarop.

"Dat iemand van wie je zo ontzettend veel houdt en met wie je het zo fijn hebt, iemand die me meer dan veertien jaar het gevoel heeft gegeven minstens zo veel van mij te houden, zich zo blijkt te hebben misdragen bij jonge vrouwen, dat brengt een bak verdriet en woede, verbijstering en onbegrip met zich mee die ik hier niet eens kan beschrijven."

De twee werden na de relatiebreuk al vaker samen gezien, De Mol vertelde daarover dat ze samen in gesprek waren met een therapeut, maar dat er geen sprake was van een hereniging.


[ Bericht 5% gewijzigd door JourneyBlue op 19-02-2023 13:57:45 ]
  zondag 5 maart 2023 @ 23:10:11 #29
450322 Yasmin__x
Hoi mijn naam is Yasmin
pi_208259624
Het is wat.
Aan het typen.....
  zondag 5 maart 2023 @ 23:24:31 #30
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208259754
love & heet
  woensdag 22 maart 2023 @ 18:33:09 #31
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_208497377
Ik wil graag even melden dat Jeroen Rietbergen het afgelopen jaar gewoon zijn zakken is blijven vullen, want de tunes van Shownieuws (en volgens mij ook Hart van Nederland?) zijn door hem gearrangeerd en élke uitzending gaat er een afgedragen bedrag via de BUMA/Stemra naar hem toe. Lekker man, je kas spekken met het programma waarin ze je vooral níet bespreken. Op de zender van je schoonbroer :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  woensdag 22 maart 2023 @ 18:37:38 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_208497430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil graag even melden dat Jeroen Rietbergen het afgelopen jaar gewoon zijn zakken is blijven vullen, want de tunes van Shownieuws (en volgens mij ook Hart van Nederland?) zijn door hem gearrangeerd en élke uitzending gaat er een afgedragen bedrag via de BUMA/Stemra naar hem toe. Lekker man, je kas spekken met het programma waarin ze je vooral níet bespreken. Op de zender van je schoonbroer :D
En zo is de cirkel weer rond |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 22 juli 2023 @ 00:00:48 #33
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209988937
SHO / Linda de Mol betrapt met man Wendy van Dijk

Onzin natuurlijk :{w Zwartmakerij en afgunst!@

Lin gaat juist lekker!!@@@ En volgende week naakt samenwonen op haar onlangs gekochte boerderij samen met vieze Jeroentje, Douwe Bob aka the retard en Kelly! w/ Lekker naakt bbq-en in de tuin met z'n allen*;

love & heet
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 juli 2023 @ 09:12:12 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_209990163
Wat een enge kop heeft ze toch. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker zaterdag 22 juli 2023 @ 10:30:47 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209990916
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 00:00 schreef sly-nl het volgende:
SHO / Linda de Mol betrapt met man Wendy van Dijk

Onzin natuurlijk :{w Zwartmakerij en afgunst!@

Lin gaat juist lekker!!@@@ En volgende week naakt samenwonen op haar onlangs gekochte boerderij samen met vieze Jeroentje, Douwe Bob aka the retard en Kelly! w/ Lekker naakt bbq-en in de tuin met z'n allen*;

[ afbeelding ]
Wel met al zijn kinderen en hun moeders he!!
  zaterdag 22 juli 2023 @ 17:32:04 #36
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209997469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 09:12 schreef tong80 het volgende:
Wat een enge kop heeft ze toch. :{

:T
Wel sexy kuiten en rondingen!
love & heet
  zaterdag 22 juli 2023 @ 17:36:38 #37
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209997567
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2023 10:30 schreef maily het volgende:

[..]
Wel met al zijn kinderen en hun moeders he!!
Ja, klopt, maar de kinderen wel op een apart veldje met schrikdraad eromheen ivm Jeroentje. :{
Mothers not allowed.
love & heet
  Spellchecker zaterdag 22 juli 2023 @ 20:46:24 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210000436
Linda de Mol breekt enkel; ik ging echt even out door de pijn
quote:
Linda de Mol heeft woensdagavond haar linkerenkel gebroken en haar rechtervoet gekneusd. Dat laat ze zaterdag weten op de website van haar tijdschrift. Vorige maand brak de presentatrice ook al haar middenhandsbeentje.

het zit haar ook niet mee zeg
  zondag 23 juli 2023 @ 13:13:11 #39
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_210007373
quote:
'Ik weet niet wat het universum mij wil zeggen'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nhuis-gebroken-enkel

Wellicht iets met karma vanwege Vieze Jeroentje :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_210011218
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 13:13 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
'Ik weet niet wat het universum mij wil zeggen'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nhuis-gebroken-enkel

Wellicht iets met karma vanwege Vieze Jeroentje :D
Jeroen heeft zelf iig ook slecht karma; vorig jaar eerst een auto-ongeluk en daarna een fietsongeluk (https://www.utopianieuws.(...)d-na-heftig-ongeluk/)
pi_210042978
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Mijn indruk is dat hij zoals de meeste zakenlui heel praktisch en objectief tegen het leven aankijkt. Om in het zakenleven succes te krijgen, moet je niet iemand zijn die zich te makkelijk laat meeslepen door gevoelens van sympathie. Je moet het bijvoorbeeld kunnen om werknemers die onvoldoende productief zijn te ontslaan, los van of ze aardig zijn ja of nee of wat hun privé- omstandigheden zijn.

De keerzijde van zo'n levensstijl, is dat het niet bepaald bijdraagt aan de ontwikkeling van empathisch vermogen en dat je ook niet goed in staat bent tegenslag te kunnen verdragen. Want in het zakelijk leven is het juist een kracht als je competitief bent. Dat wil echter nog niet zeggen dat je een slecht persoon bent.

Tijdens die eerste uitzending over dat misbruik binnen het Talpa-bedrijf was hij wel bereid mee te werken. Hij zei "Ik wil graag kunnen begrijpen wat die slachtoffers voelen". Ik heb het idee dat hij dat echt meende. Mensen kunnen hem verantwoordelijk houden, maar wat zou hij kunnen doen?

Ook is het vaak zo dat mensen die zo hoog aan de top staan zelf niet goed beseffen hoe anderen tegen hen aankijken. Of ze sluiten zich voor dat besef af, want anders durven ze helemaal niemand te vertrouwen: dan zou iedereen die aardig tegen hen doet een slijmjurk kunnen zijn die van hen wil profiteren.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')