geef het wat tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Zo teleurstellend weer (maar niet voor haar natuurlijk)
WOW Aachboun en Aerts gedagvaard idd!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
De zaak van Johnny is in ieder geval geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs, zowel de mishandeling van Shima Kaes als seksueel misbruik. Sterker nog, het OM maakt gehak van de beschuldigingen en de bewijsvoering waaruit je kan opmaken dat het een poging is geweest om De Mol kapot te maken.
Ultiem stukje karma is wel dat de raadsmannen van Kaes worden vervolgd voor afdreiging van de familie De Mol
Bron: Telegraaf en AD
https://www.ad.nl/show/om(...)nny-de-mol~a92e5741/
Raadsman is een ander woord voor advocaat en dat zijn Aachboun en Aerts niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Ultiem stukje karma is wel dat de raadsmannen van Kaes worden vervolgd voor afdreiging van de familie De Mol
Okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Raadsman is een ander woord voor advocaat en dat zijn Aachboun en Aerts niet.
Waar haal je vandaan dat ze gelogen heeft dan? Gebrek aan bewijs betekent niet per definitie dat het niet gebeurd is. Ik vind dat altijd zo'n vreemde gevolgtrekking.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een afgang weer voor al die woke #slachtoffer en #victimblaming gillers die zich nooit kunnen voorstellen dat een vrouw alles uit haar duim zit te zuigen, en je met de grond gelijk willen maken omdat je kritisch bent op de valse beweringen ineens, na jaren, door een leugenachtig aandachtsgeil mokkel.
Dit, bijvoorbeeld, vind ik zo vreemd als je het vergelijkt met wat er toen uitlekte en HP/De Tijd toen bracht:quote:Justitie twijfelt dus zeer aan de foto’s en merkt ook op dat na een vermeende mishandeling het door Kaes bezochte ziekenhuis rapporteert: Geen uitwendig letsel waargenomen.
Er staat namelijk 'dít' medisch verslag. Dat impliceert, imo, dat het gaat om een verslag waarin de arts dus aangeeft haar verhaal over een val van de trap twijfelachtig te vinden wegens de ernst van haar verwondingen. Misschien toch onhandig opgeschreven van HP/De Tijd dan.quote:Naderhand is Shima naar het ziekenhuis gegaan waar ze aangaf van de trap te zijn gevallen. Johnny was hierbij aanwezig, waardoor ze de waarheid niet durfde te vertellen. De arts zou hebben aangegeven haar niet te geloven, vanwege de ernst van haar verwondingen. Dit medisch verslag is toegevoegd aan het dossier. Ook heeft Shima foto's van haar verwondingen aangeleverd.
Denk vooral zeer handig gelekt door Aachboumquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit, bijvoorbeeld, vind ik zo vreemd als je het vergelijkt met wat er toen uitlekte en HP/De Tijd toen bracht:
[..]
Er staat namelijk 'dít' medisch verslag. Dat impliceert, imo, dat het gaat om een verslag waarin de arts dus aangeeft haar verhaal over een val van de trap twijfelachtig te vinden wegens de ernst van haar verwondingen. Misschien toch onhandig opgeschreven van HP/De Tijd dan.
Puur Nederlands technisch klopt deze zin bijvoorbeeld, alleen bedoelde de arts dat die de aard van de verwondingen te licht vond voor het verhaal terwijl als je de zin leest in dat hele stuk van HP je de conclusie trekt dat de arts dacht dat er meer was gebeurd vanwege de ernst van de verwondingen.quote:De arts zou hebben aangegeven haar niet te geloven, vanwege de ernst van haar verwondingen. Dit medisch verslag is toegevoegd aan het dossier.
Pffffffffquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Utopia nieuws
die likt sowieso zijn pikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Iemand die ik ken is recent bij John sr gaan werken en ik had gehoopt op allerlei juicy verhalen... maar ze vindt het leuk en ze zegt dat ze hem ook een prima vent vindt.
Zo teleurstellend weer (maar niet voor haar natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |