SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Volgens mij heb ik nog nooit darts in een kroeg gekeken. Geloof niet dat ze dat hier in kroegen uitzenden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis vooral het in de kroeg kijken van deze potjes.
Dikke reet?quote:
Wat nou geforceerd, dwars is my middle namequote:Op maandag 3 januari 2022 00:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met de ''kijk mij geforceerd dwars doen!'' posts van Zorro.
Graag gedaan.quote:
Je hebt je rechten verspeeld.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
Ik probeer niet eens meer een nieuw topic te openen
Wij zijn er altijd voor je makker.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hier wel dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Darts in een kroeg kijken zou ik er sowieso niks van meekrijgen.
En een hoop bans.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En dat zonder vlaggetjes vanaf de KF.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit darts in een kroeg gekeken. Geloof niet dat ze dat hier in kroegen uitzenden.
Er worden al geruime tijd schaamteloos topics gejat.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef Doevelaer het volgende:
betje gezet?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:08 schreef Szura het volgende:
Op zich ontwikkelt dit zich best goed voor 6-4
Voetbal en F1, verder houdt het wel op. Zou zelf wel een mooi sportscafé willen hebben.quote:
Een bepaalde moderator doet dat hier wel met users.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WANBELEID! MODS TEGEN DE MUUR
Rustig, ik zit ook in m’n reservetijd.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een stamkroegje waar je gewoon kunt verzoeken? Ik zet ook regelmatig de KKD op.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voetbal en F1, verder houdt het wel op. Zou zelf wel een mooi sportscafé willen hebben.
Is daar een gifje van?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Een bepaalde moderator doet dat hier wel met users.
We bidden voor je.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rustig, ik zit ook in m’n reservetijd.
Wij hadden er ooit één hier in het dorp. Na 3 weken weer geslotenquote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voetbal en F1, verder houdt het wel op. Zou zelf wel een mooi sportscafé willen hebben.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gifje staat er nog steeds.quote:
Ik heb 5 dorpen/steden waar er gewoon kroegen open zijn hier in de omgeving. Mocht iemand zich geroepen voelen in het cafe dartsen te kijken, dan kan ik je de steden gevenquote:Op maandag 3 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een stamkroegje waar je gewoon kunt verzoeken? Ik zet ook regelmatig de KKD op.
Ja, dat kan wel. Er is ook een dartscompetitie tussen verschillende kroegen.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een stamkroegje waar je gewoon kunt verzoeken? Ik zet ook regelmatig de KKD op.
In jouw geval moet het vooral op je scherm passen denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke app is handig om je gewicht bij te houden?
Notities.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een weegschaalquote:Op maandag 3 januari 2022 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zal ‘m niet pakken danquote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
Als er nog een topic komt zou ik érg graag de OP willen.
Stukje transformerquote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van haar kaaklijn?
Leuk lingeriesetjequote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
goed gefotosjopt.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een mening over de woordkeuzequote:Heerlijk genieten
Zit er een pener aan? Ik vraag dit voor @klaasweetallesquote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een mening over de woordkeuzequote:
Weet je waar ze vandaan komt?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een waterkraan?quote:
Dronken als een toeter.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Toeterjan is dronken. @:ggmm
Dan golft het goed?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:16 schreef Machielovic het volgende:
[..]
DAN LOOPT HET GOED EN ALS HET GOLFT
Stukje mondgeurquote:Op maandag 3 januari 2022 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje boursin en een broodje pindakaas
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje boursin en een broodje pindakaas
Liever de broodsnijder.quote:
Albertino Essers, Fabian Roosenbrand.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was net de 500e 180er van Gerrie in Ellie Pellie.
501 is mooier.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was net de 500e 180er van Gerrie in Ellie Pellie.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeker, en grappig genoeg niet heel ver van mijn geboorteplaats.
Liever geen pindakaas.quote:
Mensen die hun broodjes injecteren in plaats van smeren zijn niet goedquote:
Dit is lang geleden voor mijquote:
We kunnen hem altijd nog opmaken wanneer hij weer werktquote:
Daar ben ik iets te moe voor!quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Monitor @:Bondage al een flinke spanking gegeven?
Hooguit een nieuw account.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij weer gestopt met YouTube?
Gewoon lekker nootjes op brood, ja toch.quote:
Lightquote:
Als ik pindakaas eet moet ik daar een liter water bij drinken om het weg te krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef Tagliano het volgende:
Als ik pindakaas eet is dat tegenwoordig vaak 100% pindakaas
Nee natuurlijk niet wie dat heeft bedachtquote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat eet je natuurlijk niet met stukjes noot.
Bestaat er 90% pindakaas dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef Tagliano het volgende:
Als ik pindakaas eet is dat tegenwoordig vaak 100% pindakaas
De gewone pindakaas bestaat niet volledig uit pinda's zegmaar, zit allerlei troep bijquote:Op maandag 3 januari 2022 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bestaat er 90% pindakaas dan?
Nee gezond eten gaat me goed af. Maar bier drinken is een ander verhaalquote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Light
Ben jij ook zo'n type die 20 hamburgers vreet bij de Mac, maar wel met een cola light, want oh oh ik ben op dieet?
Dat bepalen wij wel wie de favoriet is.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen overigens voor het eerst in een paar jaar een finale zonder duidelijke favoriet
Arme jongen. Als hij zo doorgaat gaat hij het niet lang volhouden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie niks recents meer in elk geval.
Goed voor hem dat hij zijn leven gaat beteren.
Net als half Londen.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BanaanJij hebt zeker ook graag een lul in je mond
Ben veggie.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Light
Ben jij ook zo'n type die 20 hamburgers vreet bij de Mac, maar wel met een cola light, want oh oh ik ben op dieet?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb als kind ooit een kinderserie gezien waarin iemand zijn mond aan elkaar bleef plakken door pindakaas. Ik at het toen al nooit, maar daarna had ik helemaal een trauma, heb het pas vorig jaar een keer gegeten
Ik ben tegen homofobiequote:Op maandag 3 januari 2022 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan moet je er kauwgom in smeren!quote:Op maandag 3 januari 2022 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik durfde nooit pindakaas te eten.
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had die daar ook een Cola Zero bij?quote:
Snel gevondenquote:Op maandag 3 januari 2022 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mycroftsearchgoden.quote:
Nadat er flink wat ijsklonten in het water werden gegooid na kerst is het inmiddels weer een warm bad vol genotquote:
@Pindakaasfanaticusquote:Op maandag 3 januari 2022 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zelf geen fan van pindakaas.
Lig al in m’n blote kont in bed met het ipadje.quote:
Zijn kapstokdarts ook belangrijk?quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2022 00:27 schreef Szura het volgende:
Ja dit wordt jurywerk: telt een kapstokdart eigenlijk als een bouncer?
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:27 schreef Szura het volgende:
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:27 schreef Szura het volgende:
Ik wacht ff of er nog meer komenquote:Op maandag 3 januari 2022 00:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[..]
Dit vraagt om een poll @:szura
Heeft de punt het bord geraakt? Dat lijkt mij tellen.quote:
@Poepz0r slaapt nog niet??quote:Op maandag 3 januari 2022 00:29 schreef Tagliano het volgende:
@:lonaa @:caland @:dr_flash hebben morgen wat te bespreken bij de koffieautomaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |