SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Dat terwijl ze toch ernstig op zoek lijkt naar wat lichaamsbewegingquote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft @:Lonaa niet gered denk ik.
Alleen maar rollade eten zou ik ook niet goed van worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch de hele week rollade gevreten.
Bedankt he makker!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Diten is voor slapzakken die zich niet kunnen inhouden.
@Lonaa heeft behoefte aan een wegzetbeurtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat terwijl ze toch ernstig op zoek lijkt naar wat lichaamsbeweging
@Rellende_Rotscholier en @Koffieplanter daarentegen worden heel graag gemensjund.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Dus @:lonaa wil nu net als @:scrummie en @:muskusboktor57 en @:gutanoth liever niet gementioned worden
Graag even rekening mee houden
@Zipportal kan niet anders. Dat was het enige wat er in het pakket zat van de Voedselbank de afgelopen week. Altijd tegen hem.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar rollade eten zou ik ook niet goed van worden.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef K_uit_h het volgende:
Snel nog een glaasje rood voordat het voorbij is..
Hopelijk breekt Wright zijn nek GENOT. @Szura JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Tagliano het volgende:
In een finale Smiss-Wright zou ik wel een voorkeur voor Smiss hebben
Nooit geweten dat @Rellende_Rotscholier en @Koffieplanter dat op prijs steldenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en @:Koffieplanter daarentegen worden heel graag gemensjund.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Lonaa heeft behoefte aan een wegzetbeurt
Grotemannenfinish.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal poepiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk breekt Wright zijn nek GENOT. @:szura JAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Szura het volgende:
Is de tap dicht ofzo, dat het zo dood is daar
BLACKEDquote:
Leuk maar jij kijkt geen darten. We gaan jou niet vermaken op deze avond.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal kan niet anders. Dat was het enige wat er in het pakket zat van de Voedselbank de afgelopen week. Altijd tegen hem.
BOHH heb ook nog een glaasje rood in de fles zitten. Die gaat nog leeg vanavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef K_uit_h het volgende:
Snel nog een glaasje rood voordat het voorbij is..
Altijd tegen mij.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk maar jij kijkt geen darten. We gaan jou niet vermaken op deze avond.
Manmanmanquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Na deze set ga ik pitten jongens en meisjes![]()
![]()
k hoor morgen wel hoe het met de bouncers afgelopen is en zo.
Dat wrijft aardig tegen de clitoris volgens Lalequote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Zou @:lonaa ook behoefte hebben aan iemand met een stalenballenaward?
Zolang het er maar niet diep in zit @Lonaaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Moet je met guiness niet proberenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat weer een rooie zeggen we dan.
@Lonaa komt maar gewoon terug. Posten godverdoeme!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
We moeten nog wel een paar topics vullen vanavond hoor.
Nee, alleen een GODSTALENT is goed genoeg voor @Lonaaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Clitoris zo groot als een pelpinda bohquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat wrijft aardig tegen de clitoris volgens Lale
Inderdaad, diep in de nacht kan ze ook al niet waarderenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het er maar niet diep in zit @:Lonaa
Je moet Guiness sowieso niet proberenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je met guiness niet proberen
Ja jij loopt iedere keer scherp te doenquote:
We missen het vlaggetjequote:
Benieuwd wat @Lonaa hiervan vindt.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:24 schreef Zorro het volgende:
Wat is zo'n WK toch een stuk leuker als van Gerwen vroeg naar huis gaat he?
Stukje tokkie.quote:
We kunnen volk inhuren.quote:
Russen?quote:
Ja, dit is het niveau.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zolang het er maar niet diep in zit @:Lonaa
Wil je niet vroeg naar bed?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Gerrie wel effe een setje pakken
Had er tegen White al uit moeten liggen joh. Glibberend naar de halve finale.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Nu moet Gerrie wel effe een setje pakken
Misschien moeten we RR vertellen dat dit een soort carnaval is.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en @:Koffieplanter daarentegen worden heel graag gemensjund.
Geen fan van honden maar deze is wel een baas, tophondquote:
Ja dooie zaal ook vanavondquote:
Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had er tegen White al uit moeten liggen joh. Glibberend naar de halve finale.
Stukje vastbijten.quote:
Dat maak ik zelf wel uit flopmod.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doen
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doen
Dit is Werner, hij werd vanmiddag gegrepen door een politiehond omdat hij een achterlijke tokkie is die zich weer eens als een debiel gedragen heeft.Hij zou graag zeggen dat ie het nooit meer zal doen maar daar is ie helaas te stom voor,quote:
Misschien heeft @Rellende_Rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moeten we RR vertellen dat dit een soort carnaval is.
Als Werner die hont een paar kktrappen had gegeven stond PvDD weer te schuimenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is Werner, hij werd vanmiddag gegrepen door een politiehond omdat hij een achterlijke tokkie is die zich weer eens als een debiel gedragen heeft.Hij zou graag zeggen dat ie het nooit meer zal doen maar daar is ie helaas te stom voor,
Pau bestaat nietquote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien heeft @:Rellende_rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.
Boomer gespot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar maakt verder niet uit, tot morgen allen
Ik denk niet dat Werner genoeg stalenballenawards had om die hond een paar trappen te geven.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Werner die hont een paar kktrappen had gegeven stond PvDD weer te schuimen
Jij denkt dat ze nu fan zijn van het inzetten van honden door de politie?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje obsessie.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar die hadden er uiteraard wel SCHANDE van gesproken als Werner die hont had afgemaakt. Dat risico is er wel. Ik ben geen fan van dieren inzetten bij de politie.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze nu fan zijn van het inzetten van honden door de politie?
Werner zit in Londen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
123 tandrot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
Koert en Roland met hun verrookte gebitten
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien heeft @:Rellende_rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.
Ja, ook al ben ik normaal niet zo'n fan van dat soort specials.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je de HP renie ook gekeken? @:jr-style-93
Linkshandige aidsquote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Niet onaardig voor de verandering.
Ik word nogal moe van dit soort onzin.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Niet onaardig voor de verandering.
Of in het grote Wappieboek.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Werner moet gewoon in een takkenversnipperaar gestopt worden.
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.
Of welke Pokemon er wordt genoemd ipv Quilavaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.
Fapje plegen op het Emmamatras.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, ook al ben ik normaal niet zo'n fan van dat soort specials.
Maar het was best vermakelijk.
Inclusief streetview van Ellie Pellie?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Inclusief streetview van Ellie Pellie?
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.
Sterker nog die had een aantal jaar geleden echt een heel lekker wijf. Zo'n blond ding, maar dat is volgens mij zijn ex inmiddels.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Zelfs Roland heeft een vrouw dus er is ook nog hoop voor ons FOK!ers.
Roland komt dan ook van zijn zolderkamer af.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk ook niet dat ze geoefend hebben.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit was in hun hoofd waarschijnlijk leuker dan in werkelijkheid.
Niet gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ja ik heb toch vrij dus ik flans wel even wat in elkaar. Het is ook het laatste bij RTL (en met veel volk denk ik) dus wel leuk zoiets in de OP voor de vinale.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).
Wat een debielen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De vraag is wat voor een vrouw?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Met een te stelling erbij die we kunnen bediscussiren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).
Een moment stilte voor deze tweet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Die heeft @Slobeend zijn programma afgepakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dagjesmens Diederik kijkt vandaag ook.
Had er dan een Boomsma-imitatie van gemaakt met die gewichtenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Caf runnen allen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was de vrouw van Roland. Volgens mij nu niet meer:
[ afbeelding ]
Fordhamquote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eva Crutzen. Ton Kas. Henry van Loon.quote:
Die draaide 'm er wel af zo te zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#getestquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ja ik wilde nu iemand mentionenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eva Crutzen. Ton Kas. Henry van Loon.
Ik kan er nog niet om glimlachen. En ik barst van de humor.
Ah vandaar dat hij zo'n lange nek heeft nu.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Henry van Loonquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eva is wel ok in klikbeetquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje voorhoofdquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.
Hield ik twee minuten vol, wat was dat kut zeg.
Veldrijden was ook al een strontpotquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat Chelskie tegen Liverpool toch de leukste pot is die ik vandaag heb gezien.
Peter Pannenkoekquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van LoonJennifer Hofman heeft daar dus bovenop gelegen
Kreeg ze daar subsidie voor of iets
Die Peter Pannenkoek noemt hem tumorhoofd
Dat verdiend wel wat respect.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van LoonJennifer Hofman heeft daar dus bovenop gelegen
Kreeg ze daar subsidie voor of iets
Die Peter Pannenkoek noemt hem tumorhoofd
Eens. Ik vind hem ook echt heel erg kut.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.
Hield ik twee minuten vol, wat was dat kut zeg.
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slechtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn oudejaars was wel mokerslecht. Zie hem liever in die roasts.
verdiendquote:
Ja daar kijk ik ook niet naar.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik vind hem ook echt heel erg kut.
Net als die Pannekoek.
Wappiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slecht
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat Chelskie tegen Liverpool toch de leukste pot is die ik vandaag heb gezien.
Die vind ik in dit was het nieuws echt pijnlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik ook niet naar.
Laatst een showtje van die Patrick Laureij gekeken, die vond ik wel geinig.
Vanmiddag gekeken.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slecht
Einde tijdperkquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kijk ik alleen als HIJ mee doet.
Patrick kop als een bak met wurmen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vind ik in dit was het nieuws echt pijnlijk.
Tuurlijk vond je dat niet leuk. Je werd keihard geroast daarinquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WappieNee vond hem gewoon slecht. Die van Najib was ook slecht trouwens.
Zijn demissionairs geintje was leuk, maar verder is zijn bijdrage bij DWHN echt om te janken zo slechtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oudejaars vond ik prima ouwe reus.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lucillequote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Werner niet elders is gebeten dan in z’n arm
Sven Kramer 2.0quote:
Waar haal je die onzin vandaan pik? Hij roast niks, want hij benoemt wat feitjes nou fantastisch geweldig. Najib was net zo slecht.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk vond je dat niet leuk. Je werd keihard geroast daarin
Dat kijk ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Javier Guzman is mijn favoriete verslaafdequote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allen
Jazekerrss.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit meer.
Zit die Jan-Jaap van der Wall daar nog steeds? Over onleuke cabaretiers gesproken.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan pik? Hij roast niks, want hij benoemt wat feitjes nou fantastisch geweldig. Najib was net zo slecht.
Geef mij maar Theo Maassen
Theo Maassen is de enige nog die echt grof is, zelfs in het woke tijdperk. Respect daarvoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
En dan komen mensen als alternatief vaak met van die Amerikaanse comedians maar dat is bijna altijd zo achterlijk overdrevenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kan mij werkelijk geen enkele cabaretier bedenken waar ik om kan lachen.. Hooguit een glimlach soms bij Hans Teeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |