Is dit een copy paste van stijn?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
100%quote:Op zondag 2 januari 2022 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.
Maar is dit een meme van Stijn?
Er mist spanning in de legsquote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef engine het volgende:
Ondanks dat er prima gegooid wordt is het inderdaad een beetje saai.
Aangezien je dit nu gezegd hebt krijg je ze toch wel ongeacht negendarterquote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik vin mooi voor vandaag.
Beter heb ik morgen niet 360238 mentions uit dit topic.
Tenzij die hem ook weer ergens van gejat heeftquote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dit een copy paste van stijn?
Haha. Iets met een ezel.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef Lonaa het volgende:
gen een 9-darterquote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef Lonaa het volgende:
Lolquote:Op zondag 2 januari 2022 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een gevluchte mijnwerker uit de Karpaten. En een doos Lego op tafel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |