Ik kan dit soort posts van jou echt totaal niet serieus nemenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kijk, daarom moet je dus geen kinderen nemen. Dat krijg je er van.
Wapz0rquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wapz0r heeft gewoon niet eens gekeken vanavond en gisteren
Maar hij is klaasweetalles toch dus dan welquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wapz0r heeft gewoon niet eens gekeken vanavond en gisteren
Gisteravond was niet beter geweest mét Maikoll.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen MvG is no party. Altijd tegen hem.
Haal die arm er maar een klein stukje uit hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen MvG is no party. Altijd tegen hem.
Dat Wright op die vlieg gooide in de krant mocht want normaal deed Wright geen vlieg kwaadquote:
KarmelietGenotquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Affligem tripel nu. Karmelietje koudgezet voor straks.
Strontz0rquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wapz0rVerzin eens wat leuks waar ik een like voor kan geven
Geen Nederlanders in de eindfase dus ebola toernooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gisteravond was niet beter geweest mét Maikoll.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan dit soort posts van jou echt totaal niet serieus nemen
Sorry
Mehrde.quote:
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Nederlanders in de eindfase dus ebola toernooi.
Als je vermaakt wil worden dan weet ik nog wel een adresje boh @de_boswachterquote:Op zondag 2 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
(lol)quote:Op zondag 2 januari 2022 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat Wright op die vlieg gooide in de krant mocht want normaal deed Wright geen vlieg kwaad
Ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom de fuck boeit dat? Ik wil gewoon vermaakt worden door welke speler dan ook. Of het een Turk, Schot, Afghaan of Welshmen is. Het gaat mij om de achterliggende gedachten: ideeën, structuren. Een vlaggetje biedt je dat niet. Een vlaggetje biedt je niets. Een vlaggetjes is voor de mensen zonder idealen. Dan kun je voor zowel een racist als een linkse boomknuffelaar juichen. Wat de fuck is dat voor logica.
Heb gewoon lef, spreek je uit. Een vlaggetje is een dekmantel voor je hersenloosheid en ideeënloosheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |