Daar huren wij een Thaise mevrouw voor in. Stukje nanny.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker kakapampers verschonen van de baby van je vrouw en een grote neger.
Gisteravond was prima.quote:
Affligem tripel nu. Karmelietje koudgezet voor straks.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat drink jij vanavond Leo Linedance?
Wat zei hij?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Woordgrapje van Koert
Het is een mooie laatste avond
Ik kan dit soort posts van jou echt totaal niet serieus nemenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kijk, daarom moet je dus geen kinderen nemen. Dat krijg je er van.
Wapz0rquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wapz0r heeft gewoon niet eens gekeken vanavond en gisteren
Maar hij is klaasweetalles toch dus dan welquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wapz0r heeft gewoon niet eens gekeken vanavond en gisteren
Gisteravond was niet beter geweest mét Maikoll.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen MvG is no party. Altijd tegen hem.
Haal die arm er maar een klein stukje uit hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen MvG is no party. Altijd tegen hem.
Dat Wright op die vlieg gooide in de krant mocht want normaal deed Wright geen vlieg kwaadquote:
KarmelietGenotquote:Op zondag 2 januari 2022 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Affligem tripel nu. Karmelietje koudgezet voor straks.
Strontz0rquote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wapz0rVerzin eens wat leuks waar ik een like voor kan geven
Geen Nederlanders in de eindfase dus ebola toernooi.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gisteravond was niet beter geweest mét Maikoll.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan dit soort posts van jou echt totaal niet serieus nemen
Sorry
Mehrde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |