Met een te stelling erbij die we kunnen bediscussiëren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).
Een moment stilte voor deze tweet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit was in hun hoofd waarschijnlijk leuker dan in werkelijkheid.
Die heeft @Slobeend zijn programma afgepakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dagjesmens Diederik kijkt vandaag ook.
Had er dan een Boomsma-imitatie van gemaakt met die gewichtenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Café runnen allen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was de vrouw van Roland. Volgens mij nu niet meer:
[ afbeelding ]
Fordhamquote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eva Crutzen. Ton Kas. Henry van Loon.quote:
Die draaide 'm er wel af zo te zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#getestquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ja ik wilde nu iemand mentionenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eva Crutzen. Ton Kas. Henry van Loon.
Ik kan er nog niet om glimlachen. En ik barst van de humor.
Ah vandaar dat hij zo'n lange nek heeft nu.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Henry van Loonquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eva is wel oké in klikbeetquote:Op zondag 2 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stukje voorhoofdquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.
Hield ik twee minuten vol, wat was dat kut zeg.
Veldrijden was ook al een strontpotquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat Chelskie tegen Liverpool toch de leukste pot is die ik vandaag heb gezien.
Peter Pannenkoekquote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van LoonJennifer Hofman heeft daar dus bovenop gelegen
Kreeg ze daar subsidie voor of iets
Die Peter Pannenkoek noemt hem tumorhoofd
Dat verdiend wel wat respect.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henry van LoonJennifer Hofman heeft daar dus bovenop gelegen
Kreeg ze daar subsidie voor of iets
Die Peter Pannenkoek noemt hem tumorhoofd
Eens. Ik vind hem ook echt heel erg kut.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een show van die Henry van Loon aangezet.
Hield ik twee minuten vol, wat was dat kut zeg.
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slechtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn oudejaars was wel mokerslecht. Zie hem liever in die roasts.
verdiendquote:
Ja daar kijk ik ook niet naar.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik vind hem ook echt heel erg kut.
Net als die Pannekoek.
Wappiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slecht
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang dat Chelskie tegen Liverpool toch de leukste pot is die ik vandaag heb gezien.
Die vind ik in dit was het nieuws echt pijnlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik ook niet naar.
Laatst een showtje van die Patrick Laureij gekeken, die vond ik wel geinig.
Vanmiddag gekeken.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, de wappie vond Peter Pannekoek slecht
Einde tijdperkquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kijk ik alleen als HIJ mee doet.
Patrick kop als een bak met wurmen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vind ik in dit was het nieuws echt pijnlijk.
Tuurlijk vond je dat niet leuk. Je werd keihard geroast daarinquote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WappieNee vond hem gewoon slecht. Die van Najib was ook slecht trouwens.
Zijn demissionairs geintje was leuk, maar verder is zijn bijdrage bij DWHN echt om te janken zo slechtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oudejaars vond ik prima ouwe reus.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lucillequote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Werner niet elders is gebeten dan in z’n arm
Sven Kramer 2.0quote:
Waar haal je die onzin vandaan pik? Hij roast niks, want hij benoemt wat feitjes nou fantastisch geweldig. Najib was net zo slecht.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk vond je dat niet leuk. Je werd keihard geroast daarin
Dat kijk ik eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Javier Guzman is mijn favoriete verslaafdequote:Op zondag 2 januari 2022 23:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Najib is niet meer leuk geweest sinds z'n verslavingen allen
Jazekerrss.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit meer.
Zit die Jan-Jaap van der Wall daar nog steeds? Over onleuke cabaretiers gesproken.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan pik? Hij roast niks, want hij benoemt wat feitjes nou fantastisch geweldig. Najib was net zo slecht.
Geef mij maar Theo Maassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |