Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had er tegen White al uit moeten liggen joh. Glibberend naar de halve finale.
Stukje vastbijten.quote:
Dat maak ik zelf wel uit flopmod.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doen
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je een keer je mening post en er geen reactie op komt heeft het doorgaans geen zin het nog 347 keer te doen
Dit is Werner, hij werd vanmiddag gegrepen door een politiehond omdat hij een achterlijke tokkie is die zich weer eens als een debiel gedragen heeft.Hij zou graag zeggen dat ie het nooit meer zal doen maar daar is ie helaas te stom voor,quote:
Misschien heeft @Rellende_Rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien moeten we RR vertellen dat dit een soort carnaval is.
Als Werner die hont een paar kktrappen had gegeven stond PvDD weer te schuimenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is Werner, hij werd vanmiddag gegrepen door een politiehond omdat hij een achterlijke tokkie is die zich weer eens als een debiel gedragen heeft.Hij zou graag zeggen dat ie het nooit meer zal doen maar daar is ie helaas te stom voor,
Pau bestaat nietquote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien heeft @:Rellende_rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.
Boomer gespot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar maakt verder niet uit, tot morgen allen
Ik denk niet dat Werner genoeg stalenballenawards had om die hond een paar trappen te geven.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Werner die hont een paar kktrappen had gegeven stond PvDD weer te schuimen
Jij denkt dat ze nu fan zijn van het inzetten van honden door de politie?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje obsessie.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar die hadden er uiteraard wel SCHANDE van gesproken als Werner die hont had afgemaakt. Dat risico is er wel. Ik ben geen fan van dieren inzetten bij de politie.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze nu fan zijn van het inzetten van honden door de politie?
Werner zit in Londen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
123 tandrot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
Koert en Roland met hun verrookte gebitten
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Misschien heeft @:Rellende_rotscholier wel een mening over het idee om volgend jaar het WK in Pau te organiseren.
Ja, ook al ben ik normaal niet zo'n fan van dat soort specials.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je de HP reünie ook gekeken? @:jr-style-93
Linkshandige aidsquote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Niet onaardig voor de verandering.
Ik word nogal moe van dit soort onzin.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Niet onaardig voor de verandering.
Of in het grote Wappieboek.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Werner moet gewoon in een takkenversnipperaar gestopt worden.
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.
Of welke Pokemon er wordt genoemd ipv Quilavaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een lange voorbeschouwing was ook niet misplaatst geweest. Benieuwd wie er uitgemaakt zou gaan worden voor mislukte capibara.
Fapje plegen op het Emmamatras.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, ook al ben ik normaal niet zo'n fan van dat soort specials.
Maar het was best vermakelijk.
Inclusief streetview van Ellie Pellie?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Inclusief streetview van Ellie Pellie?
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dit voor de finale wel doen. Al wordt het niet zo lang als die epistels van Rellende.
Sterker nog die had een aantal jaar geleden echt een heel lekker wijf. Zo'n blond ding, maar dat is volgens mij zijn ex inmiddels.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Zelfs Roland heeft een vrouw dus er is ook nog hoop voor ons FOK!ers.
Roland komt dan ook van zijn zolderkamer af.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Ik denk ook niet dat ze geoefend hebben.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit was in hun hoofd waarschijnlijk leuker dan in werkelijkheid.
Niet gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ja ik heb toch vrij dus ik flans wel even wat in elkaar. Het is ook het laatste bij RTL (en met veel volk denk ik) dus wel leuk zoiets in de OP voor de vinale.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je dat echt wil doen, zou dat echt top zijn (dit is een gemeende post).
Wat een debielen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De vraag is wat voor een vrouw?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |