Ik wil geen likes.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Dus @:lonaa wil nu net als @:scrummie en @:muskusboktor57 en @:gutanoth liever niet gementioned worden
Graag even rekening mee houden
Pammetjesgenot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waardeloos. James zat weer zwaar aan de diazepammetjes.
Ik ben volgens mij niks aangekomen met de feestdagen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Maar 1 kg aangekomen met de feestdagenDieetgenot gaat morgen weer beginnen
@monkyyyquote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Hier heb je je onesie @:zipportal
James slaat straks bij Sammi het licht uit haar ogen en morgen weet hij er niks meer van. Pammetjesgenot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Pammetjesgenot.
Laatst ook de Zolpidem uitgevonden.
Diëten is voor slapzakken die zich niet kunnen inhouden.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef leolinedance het volgende:
17 topics voor anderhalve pot vind ik wel veelquote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef Zipportal het volgende:
#194 is het topic record. Daar gaan we #200+ van maken. In stijl eruit.
Ik ook niet. Toch de hele week rollade gevreten.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niks aangekomen met de feestdagen.
Boerengerecht genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch de hele week rollade gevreten.
Dat heeft @Lonaa niet gered denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:18 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |