SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Dat terwijl ze toch ernstig op zoek lijkt naar wat lichaamsbewegingquote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat heeft @:Lonaa niet gered denk ik.
Alleen maar rollade eten zou ik ook niet goed van worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toch de hele week rollade gevreten.
Bedankt he makker!quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Diten is voor slapzakken die zich niet kunnen inhouden.
@Lonaa heeft behoefte aan een wegzetbeurtquote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat terwijl ze toch ernstig op zoek lijkt naar wat lichaamsbeweging
@Rellende_Rotscholier en @Koffieplanter daarentegen worden heel graag gemensjund.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Dus @:lonaa wil nu net als @:scrummie en @:muskusboktor57 en @:gutanoth liever niet gementioned worden
Graag even rekening mee houden
@Zipportal kan niet anders. Dat was het enige wat er in het pakket zat van de Voedselbank de afgelopen week. Altijd tegen hem.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar rollade eten zou ik ook niet goed van worden.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef K_uit_h het volgende:
Snel nog een glaasje rood voordat het voorbij is..
Hopelijk breekt Wright zijn nek GENOT. @Szura JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Tagliano het volgende:
In een finale Smiss-Wright zou ik wel een voorkeur voor Smiss hebben
Nooit geweten dat @Rellende_Rotscholier en @Koffieplanter dat op prijs steldenquote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Rellende_Rotscholier en @:Koffieplanter daarentegen worden heel graag gemensjund.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Lonaa heeft behoefte aan een wegzetbeurt
Grotemannenfinish.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal poepiequote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk breekt Wright zijn nek GENOT. @:szura JAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Szura het volgende:
Is de tap dicht ofzo, dat het zo dood is daar
BLACKEDquote:
Leuk maar jij kijkt geen darten. We gaan jou niet vermaken op deze avond.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:zipportal kan niet anders. Dat was het enige wat er in het pakket zat van de Voedselbank de afgelopen week. Altijd tegen hem.
BOHH heb ook nog een glaasje rood in de fles zitten. Die gaat nog leeg vanavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:21 schreef K_uit_h het volgende:
Snel nog een glaasje rood voordat het voorbij is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |