SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wil je alsnog NEGENTJE in de TT?quote:
Schiet maar gewoon af.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:38 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet hamsterKim in de OP ook nog CORRED worden
Erg vervelend.quote:
Op verzoek vanquote:
danquote:
Hahaha.quote:
Liever een Muijs dan een Hamster.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weg ligt open voor BAS MUIJS
Vind ik erg vergezocht.quote:
Ik heb dit nooit begrepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Stukje zweetvoeten opdrinken.
Dit is echt een heel bizar uitziend figuur. Van de ene kant ziet zijn gezicht eruit alsof hij net 12 is en van de andere kant lijkt hij een vent van een jaar of 55quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Stukje zweetvoeten opdrinken.
Nieuwjaarsdiner met studievriendenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar kom jij nu weer vandaan gerold dan?
Moker cringe.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdiner met studievrienden
Op 1 januari gelijk afspraak hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he. Ik heb de middagsessie laten schieten voor een brunch.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik sinds vanochtend 11.00 niet meer gezien, wanneer heb jij jouw vriendin voor het laatst gezien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je vriendin is zo'n leuk mens he!
CORREDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
2040quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond welk uur zijn de halve finales gepland morgen?
Kwart voor 9.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij dacht dat ik er eentje had?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik sinds vanochtend 11.00 niet meer gezien, wanneer heb jij jouw vriendin voor het laatst gezien?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:38 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet hamsterKim in de OP ook nog CORRED worden
Strontluiers genotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Szura het volgende:
@:poepz0r @:doevelaer @:lonaa grootste faalhazen van DRT
een van ons is arts, die kon alleen vandaag. Dus het moest vandaag. Die heeft vanmiddag om 1300 afgezegdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op 1 januari gelijk afspraak hebben
Je bent niet goed
Links is neem ik aan de cameraman maar wie zit er naast Kim, een manager?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie pakt de tekendoor er even bij?
Vroeger had je altijd hier in het centrum veel kroegen die dan van die extreem slechte Nederlandstalige zangers inhuurden. Lekker je kater wegsnuivenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef fetX het volgende:
1 januari is heilig. Nooit, maar dan ook nooit afspraken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie pakt de tekendoor er even bij?
Ik kan me niet voorstellen dat je met zoiets en dan ook nog op 1 januari tijdens dartsen ook maar één iemand een plezier doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
een van ons is arts, die kon alleen vandaag. Dus het moest vandaag. Die heeft vanmiddag om 1300 afgezegd![]()
Kees is van een andere magnitude, die laat zich oplichten in een dampend bordeel dat door de lokale maffia gerund wordt en met een handdoekje om z'n onderlichaam de discussie aangaat. Verborgen camera tactisch neergezet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van der Spekt stapt nu in het gat.
Iets met een ******bestuur.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd hier in het centrum veel kroegen die dan van die extreem slechte Nederlandstalige zangers inhuurden. Lekker je kater wegsnuiven
Maar we mogen NIKS meer van de roverheid
Regel even die woonkamerrubriek.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Geciteerd door Zjak #lifegoals
Niks mis met een beetje sleutelen op z’n tijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger had je altijd hier in het centrum veel kroegen die dan van die extreem slechte Nederlandstalige zangers inhuurden. Lekker je kater wegsnuiven
Het was toch een studentending? Hoezo is een dan artsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
een van ons is arts, die kon alleen vandaag. Dus het moest vandaag. Die heeft vanmiddag om 1300 afgezegd![]()
Ja, tien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hedde de buurvrouw liggen naaien?
@:Zipportal
Dat vind ik in voetbalkantines altijd een enorm leuke rubriek.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar die walk-on girls rubriek.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regel even die woonkamerrubriek.
Tribunalen zullen volgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Of de hele dag posten bij bedelaars die na afloop in een DIKKE BMW stappen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kees is van een andere magnitude, die laat zich oplichten in een dampend bordeel dat door de lokale maffia gerund wordt en met een handdoekje om z'n onderlichaam de discussie aangaat. Verborgen camera tactisch neergezet.
Voor onze educatie.
Er is geen grotere televisiegod dan Keesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kees is van een andere magnitude, die laat zich oplichten in een dampend bordeel dat door de lokale maffia gerund wordt en met een handdoekje om z'n onderlichaam de discussie aangaat. Verborgen camera tactisch neergezet.
Voor onze educatie.
Je gaat gewoon niet afspreken op 1 januari. Wat het ook is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar die walk-on girls rubriek.
Oh you.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik krijg trek in de blote kont van @:djmo
ach, morgen en overmorgen ben ik er weer bij, Antonquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je met zoiets en dan ook nog op 1 januari tijdens dartsen ook maar één iemand een plezier doet.
Daar ben ik vanmiddag voor op de vingers getikt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kies Driehuisquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen grotere televisiegod dan Kees
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar die walk-on girls rubriek.
Trigger hem nou nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
ach, morgen en overmorgen ben ik er weer bij, Anton
Staat gewoon op de fp.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar ben ik vanmiddag voor op de vingers getikt.
Allemaal in Groningen gestudeerd, dat is relatief dichtbij dat gesticht in Tynaarloquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet afspreken op 1 januari. Wat het ook is.
Enkeltje TBS kliniek De Rooyse Wissel voor jullie allemaal.
Ik heb nog bij Kees in het vliegtuig gezetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Managertje volgens mij ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Links is neem ik aan de cameraman maar wie zit er naast Kim, een manager?
Van Mesdagkliniek danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allemaal in Groningen gestudeerd, dat is relatief dichtbij dat gesticht in Tynaarlo
Ik heb wel eens ontzettend brak een bezoekje aan oma gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet afspreken op 1 januari. Wat het ook is.
Enkeltje TBS kliniek De Rooyse Wissel voor jullie allemaal.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de hele dag posten bij bedelaars die na afloop in een DIKKE BMW stappen.
https://www.instagram.com/p/CW0dt-NI1GX/?utm_medium=copy_linkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel vroeger ging ik op 1 januari altijd naar opa en oma.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ontzettend brak een bezoekje aan oma gedaan
Tokkievolk heeft de kerstboom toch al over de balkonrand naar beneden gemieterd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regel even die woonkamerrubriek.
En er dan kansloos af in de VINALEquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
De Michael Smith van dit WK is de beste Michael Smith die ik ooit gezien heb.
Was net even weg, wat gezien?quote:
Eerst de halve nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En er dan kansloos af in de VINALE
Die is echt mondjes aan het snoeren. Potentiële winnaar van het toernooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
negentjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was net even weg, wat gezien?
Toen hij de finale haalde was hij ook geweldig toch? Behalve in de finale.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Morgen beginnen we dus net zo laat in een langer format
Dat wordt maandagochtend weer lekker werken hoor
nog 1quote:
thuiswerkgenotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Prijs/Smiss - Wade wordt wellicht een vluggertje. Al is James natuurlijk traagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Heb jij de negendarter eigenlijk wel meegekregen (live)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uit
Je kunt DRT niet in de steek laten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet Wade wel even een krachttoer of twee bijschakelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik liep nog een minuutje achter toen, voor mijzelf tel ik hem gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij de negendarter eigenlijk wel meegekregen (live)
Als de kat van huis is....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb maandag een gratis vrije dag gekregenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Zo indrukwekkend als nu en tegen Clayton kan ik me niet herinneren (maar kan aan mij liggen).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen hij de finale haalde was hij ook geweldig toch? Behalve in de finale.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Het was vermoeiend.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef wimderon het volgende:
Sinds die 9-darter is Prijs sowieso flink weggezakt.
Kwartfinale tegen Loek was 103 gemiddeld en halve tege Neetun 105.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend als nu en tegen Clayton kan ik me niet herinneren (maar kan aan mij liggen).
Even de speertjes van Bunting erbij pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet Price wat aan krachttraining gaan doen zodat ie die zware pijlen vast kan houden
Wat mooi is, weg met die saaie piefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Labanauskas gooide ook helemaal niks meer nadat hij hem gooide.
Borland ook niet haha!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goddankquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Borland ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
Hier wint Smith de partij
Ik verklaar dit is gespeeld
De feiten zijn het dus niet met me eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwartfinale tegen Loek was 103 gemiddeld en halve tege Neetun 105.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben 2 wedstrijden om duimen af te likken
Aha.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
Hier wint Smith de partij
Ik verklaar dit is gespeeld
Ach, dat waren relatief minder spannende wedstrijden (zeker tegen Loek), met minder druk. Dit WK vind ik derhalve knapperquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De feiten zijn het dus niet met me eens.
Ja wel eens hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat waren relatief minder spannende wedstrijden (zeker tegen Loek), met minder druk. Dit WK vind ik derhalve knapper
quote:
Die ligt er al wel uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Momenteel was Kim Huybrechts zijn moeilijkste tegenstander
Als Weed 90 gemiddeld blijft gooien wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:59 schreef WAvanBuren het volgende:
En dit kan Prijs zich dus niet permitteren tegen Weet.
En weer een dag dichter bij de dood.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Exact 24 uur geleden proostten we op een nieuw jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |