Eerst de halve nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En er dan kansloos af in de VINALE
Die is echt mondjes aan het snoeren. Potentiële winnaar van het toernooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
De Michael Smith van dit WK is de beste Michael Smith die ik ooit gezien heb.
negentjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was net even weg, wat gezien?
Toen hij de finale haalde was hij ook geweldig toch? Behalve in de finale.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
De Michael Smith van dit WK is de beste Michael Smith die ik ooit gezien heb.
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Morgen beginnen we dus net zo laat in een langer format
Dat wordt maandagochtend weer lekker werken hoor
nog 1quote:
thuiswerkgenotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Prijs/Smiss - Wade wordt wellicht een vluggertje. Al is James natuurlijk traagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Heb jij de negendarter eigenlijk wel meegekregen (live)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uit
Je kunt DRT niet in de steek laten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uit
Moet Wade wel even een krachttoer of twee bijschakelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik liep nog een minuutje achter toen, voor mijzelf tel ik hem gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij de negendarter eigenlijk wel meegekregen (live)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |