Ik heb nog bij Kees in het vliegtuig gezetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen grotere televisiegod dan Kees
Managertje volgens mij ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Links is neem ik aan de cameraman maar wie zit er naast Kim, een manager?
Van Mesdagkliniek danquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allemaal in Groningen gestudeerd, dat is relatief dichtbij dat gesticht in Tynaarlo
Ik heb wel eens ontzettend brak een bezoekje aan oma gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet afspreken op 1 januari. Wat het ook is.
Enkeltje TBS kliniek De Rooyse Wissel voor jullie allemaal.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of de hele dag posten bij bedelaars die na afloop in een DIKKE BMW stappen.
https://www.instagram.com/p/CW0dt-NI1GX/?utm_medium=copy_linkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen grotere televisiegod dan Kees
Heel vroeger ging ik op 1 januari altijd naar opa en oma.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ontzettend brak een bezoekje aan oma gedaan
Tokkievolk heeft de kerstboom toch al over de balkonrand naar beneden gemieterd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regel even die woonkamerrubriek.
En er dan kansloos af in de VINALEquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:50 schreef Slobeend het volgende:
De Michael Smith van dit WK is de beste Michael Smith die ik ooit gezien heb.
Was net even weg, wat gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |