SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Wil je alsnog NEGENTJE in de TT?quote:
Schiet maar gewoon af.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:38 schreef Grifte het volgende:
Eigenlijk moet hamsterKim in de OP ook nog CORRED worden
Erg vervelend.quote:
Op verzoek vanquote:
danquote:
Hahaha.quote:
Liever een Muijs dan een Hamster.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weg ligt open voor BAS MUIJS
Vind ik erg vergezocht.quote:
Ik heb dit nooit begrepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Stukje zweetvoeten opdrinken.
Dit is echt een heel bizar uitziend figuur. Van de ene kant ziet zijn gezicht eruit alsof hij net 12 is en van de andere kant lijkt hij een vent van een jaar of 55quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Stukje zweetvoeten opdrinken.
Nieuwjaarsdiner met studievriendenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar kom jij nu weer vandaan gerold dan?
Moker cringe.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdiner met studievrienden
Op 1 januari gelijk afspraak hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he. Ik heb de middagsessie laten schieten voor een brunch.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik sinds vanochtend 11.00 niet meer gezien, wanneer heb jij jouw vriendin voor het laatst gezien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je vriendin is zo'n leuk mens he!
CORREDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
2040quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rond welk uur zijn de halve finales gepland morgen?
Kwart voor 9.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jij dacht dat ik er eentje had?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die heb ik sinds vanochtend 11.00 niet meer gezien, wanneer heb jij jouw vriendin voor het laatst gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |