Als de kat van huis is....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt het laatste stukje opnemen, ze zoeken het maar uit
Ik heb maandag een gratis vrije dag gekregenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Morgen beginnen we dus net zo laat in een langer format
Dat wordt maandagochtend weer lekker werken hoor
Zo indrukwekkend als nu en tegen Clayton kan ik me niet herinneren (maar kan aan mij liggen).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen hij de finale haalde was hij ook geweldig toch? Behalve in de finale.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Morgen beginnen we dus net zo laat in een langer format
Dat wordt maandagochtend weer lekker werken hoor
Het was vermoeiend.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef wimderon het volgende:
Sinds die 9-darter is Prijs sowieso flink weggezakt.
Kwartfinale tegen Loek was 103 gemiddeld en halve tege Neetun 105.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend als nu en tegen Clayton kan ik me niet herinneren (maar kan aan mij liggen).
Even de speertjes van Bunting erbij pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef Zorro het volgende:
Misschien moet Price wat aan krachttraining gaan doen zodat ie die zware pijlen vast kan houden
Wat mooi is, weg met die saaie piefquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Labanauskas gooide ook helemaal niks meer nadat hij hem gooide.
Borland ook niet haha!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goddankquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Borland ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
Hier wint Smith de partij
Ik verklaar dit is gespeeld
De feiten zijn het dus niet met me eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwartfinale tegen Loek was 103 gemiddeld en halve tege Neetun 105.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben 2 wedstrijden om duimen af te likken
Aha.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:55 schreef Caland het volgende:
Hier wint Smith de partij
Ik verklaar dit is gespeeld
Ach, dat waren relatief minder spannende wedstrijden (zeker tegen Loek), met minder druk. Dit WK vind ik derhalve knapperquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De feiten zijn het dus niet met me eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |